23. 8. 2015

Za málo peňazí veľa muziky ? Nie vždy

Krásny víkend prajem :)

Na moje vlasy som sa tu sťažovala už niekoľkokrát. Príroda mi v tomto smere moc nedopriala, a tak vždy pokukujem po "zázračných" produktoch, ktoré by mi mohli pomôcť. Niekedy dám aj na recenzie ,ktoré nájdem na nete, ale často si kúpim niečo len zo zvedavosti. Od Dixi som mala nejaké ampulky na vlasy. Tie som ani neminula, boli fakt hrozné, a tak som ich vyhodila. A to ja kozmetiku nevyhadzujem, aj keď mi až tak dobre nesedí. Ale tie som musela vyhodiť. Ďalším adeptom na testovanie sa stal nechtíkový olej. 

Olejček je ukrytý v lacnom plastovom obale. Dizajn nie je nejako oslnivý a v drogériách sa väčšinou tento drobec nachádza na spodnom regále, čo mu moc k zviditeľneniu nepomáha. Chvíľku mi trvalo, kým som ho v hromade produktov našla. Mám tmavú verziu, avšak v drogérií môžete stretnúť aj jeho svetlé dvojča. 



Začnem asi  jediným pozitívom a to je vôňa. Je krásna, žiadna chemická vôňa. Myslím, že obe varianty voňajú rovnako len sa líšia v tom, že hnedá verzia je zafarbená nahnedo (obsahuje Cl 12010). 


Čítanie zloženia vám veľa času nezaberie. V podstate tento olej je len parafín s nechtíkovým extraktom s kvapkou parfumu a farbiva. Olej by sa mal nanášať na suché vlasy. Ja som to vyskúšala ,ale vôbec sa mi nevsal do vlasov. Proste mi vlasy len zamastil a to bolo celé. Preto som ho začala používať pred umývaním. Nanesiem ho na vlasy, nechám asi tak 5-10 minút pôsobiť a potom vlasy klasicky umyjem. 


Použila som ho už viac ako 15x ,ale žiadne výsledky som si nevšimla. Kvalita vlasov sa mi nezlepšila. Lepšie sa rozčesávajú, ale štiepia sa rovnako ako pred tým. Vlasy celkom pekne prevonia,avšak to sa stratí, keď si vlasy umyjem šampónom. 


Ako som písala na začiatku, balenie nie je žiadna hitparáda. Je len také ,aby bolo. Dosť dlho trvá dostať olej z fľaštičky. Možno by pomohlo vybrať špuntík ,ale mám pocit ,že to by mi potom tiekol olej všade po rukách. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • zlepšuje rozčesávanie 
Zápory:
  • obal
  • moc mastný
  • nevsakuje sa do vlasov
  • nemá žiadny efekt na kvalitu vlasov


Hodnotenie: 1* z 5*



Tak to by bolo pre dnešok všetko :). Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber a prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Dixi: Olej na vlasy - tmavý: 1,44€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Ja na vlasy používam olejovú radu od Balea a taktiež si zvyknem pred umytím končeky premastiť suchým olejčekom spôsobom, že nanesiem poriadnu vrstvu a zabalím väčšinou do alobalu, predtým som používala kokosový a olivový olej, ale táto varianta sa mi osvedčila najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som používala kokosový olej, ale nebol to až taký zázrak. Baleu ešte otestovanú nemám :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena