15. 9. 2015

Catrice - prime and fine

Krásny večer prajem :)

Keď idem do drogérie kvôli púdru alebo make-upu, tak vždy sa na to musím psychicky pripraviť. Mám pocit ,že všetci výrobcovia si myslia ,že na Slovensku bledulky vymreli. Mám pocit ,že z môjho okolia už vymizli nie len svetlé make-upy ,ale už aj transparentné púdre. Ešteže existuje na svete môj milovaný Dermacol, ale človek chce vyskúšať aj inú značku :). 

Naposledy som si kúpila púder od Catrice. Boli naň celkom dobré ohlasy, nebol drahý ,takže som sa rozhodla ,že ho risknem. Myslím, že som niekde čítala ,že sa má vypredávať ,ale u nás v dm-ku som ho vo výpredaji ešte nevidela. Stále je v klasickej ponuke Catrice :).


Púder je ukrytý v pevnom obale so zrkadielkom. Väčšinou som si vybrala púder v lacnom obale a potom sa mi rozflákal v kabelke, no tento zatiaľ drží. Je síce celý doškriabaný, ale keď prežije môj kabelkový test aspoň 1-2 mesiace, tak obal je kvalitný :D. Asi budem jedna z mála, ktorej chýba pri tomto púdre hubka. Penové aplikátorky pri tieňoch vyšmarím skoro vždy von, ale hubku pri púdroch používam. Aj keď nie sú moc kvalitné, som lenivá so sebou ťahať štetec, ktorý sa mi podarí vždy stratiť :).


Púder je vodeodolný. Skúšala som ho na dovolenke v Atéhach spolu s Cover make-upom od Dermacolu. V slanej vode 100% nebol, ale držal sa statočne. Bolo vidieť miestami ,že make-up steká, ale len zblízka. Otestovala som ho aj pri behu. Tieklo zo mňa ,ako keby som bola v saune, ale make-up ostal celkom dobre zafixovaný.


Zmatní celkom pekne, no ja by som potrebovala o trošku väčšie zmatnenie. Keď som ho naniesla na penový make-up, zmatnenie bolo krásne a vydržalo 3-4 hodiny, ale ak som ho použila na hydratačný make-up ,tak zmatnenie bolo nooo.... povedzme ,že tam nejaké bolo a vydržalo hodinu ,možno dve. 


Štruktúra by mohla byť trošku jemnejšia. Nie je tak jemne namletý a trošku mi hrčkanie, čo je vidieť aj na obrázku.  Nanášam ho kabuki štetcom z e-bayu ,ale aj tak je prášivosť minimálna. To bolo pre mňa príjemné zistenie, čakala som o mnoho väčšiu prášivosť :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • odtieň
  • vitamín A, E
  • obal
  • vodeodolnosť
  • malá prášivosť
Zápory:
  • potrebovala by som väčšie zmatnenie 
  • chýba hubka

Hodnotenie: 3* z 5*


Vyskúšali ste už Prime and Fine púder od Catrice ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Catrice: Prime annd fine zmatňujúci púder: 4,49 €* (dm)


*ceny sú len orientačné 

6 komentárov:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto kompaktné púdre majú väčšinou slabú zmatňujúcu schopnosť, so sypkými sa mi to nestáva s výnimkou toho od Dermacolu, ten nejako moju mastnú pleť zmatniť nevie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento púder som ešte nevyskúšala, mám rada od max factor creme puff a toho sa asi tak skoro nevzdám :)) možno niekedy chcem skúsiť od NYC alebo rimmel stay matte, tie sú veľmi vychvaľované :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela ten od NYC tiež skúsiť, ale kým som sa rozhýbala ,tak ho prestali u nás predávať :D :D

      Odstrániť
  4. Zkoušela, ale moc mi nesedl. Raději používám pudr od Essence :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena