1. 9. 2015

Česká kozmetika E style

Krásny slnečný deň :)

Ak sledujete nejaké blogy, tak určite ste sa o kozmetike E style už dozvedeli. Je to nová česká kozmetika, založená v roku 2014. Ponúka rúže, špirály, make-up atď. Už keď som ju prvýkrát videla vo videu od Lucky z Get the louk, chcela som ju vyskúšať. Nanešťastie na Slovensku sa dá kúpiť len pár tieňov na oči a sada štetcov. Aj napriek malinkému výberu, som si kúpila dva produkty.

Najviac ma zaujali tiene kvôli skvelej pigmentácii, tak som rada ,že aspoň tie sa ku nám dostali. Keď som ich videla v e-shope, nemohla som odolať. Ako náhle mi prišiel balík domov ,hneď som ho driapala a začala som E style testovať.


Ako prvé vám predstavujem quatro tieňov 05 Coffee. Obsahuje jeden matný telový tieň a 3 perleťové. Balenie je klasické plastové, ničím neohúri ,ale ani ničím neoslní. Ako aj vidno na obrázku, nápis sa stiera a myslím, že tak do mesiaca neostane po ňom ani jedna biela škvrnka. Do balenia veľa peňazí firma nevrazila, ale funkčné je a svoju úlohu splní. V balení je aj penový aplikátor, ktorý je asi najhorší aký som kedy mala. No ruku na srdce, skoro nik ich nepoužíva, takže na tom vôbec nezáleží :).



Aj keď na obrázku vyzerali tiene jednoducho a ničím výnimočne, v skutočnosti sú oveľa krajšie. Matný telový je naozaj na 100% matný, čo ma neuveriteľne potešilo. Zlatý má krásny oslnivý lesk, hnedé tiene obsahujú v sebe zlaté a strieborné mikročiastočky, ktoré sa objavia len na slniečku.



V tieni.

Na slniečku.
Pigmentácia je naozaj úžasná, už len pri letmom dotyku. Tiene sú maslovitejšie, matný telový má púdrovitejšiu konzistenciu. Tiene by boli dokonalé, keby nemali jednu chybu. Sú strašne prášivé. Ak použijem prsty ,tak majú krásnu pigmentáciu ,ale štetcom sa mi nabrať skoro nedajú (vyskúšala som asi 7 typov štetcov od 3 rôznych značiek). Mám pocit ,že tieň je všade. Okolo mňa, na stole, okolo balenia, pod očami , vo vzduchu, v mojich pľúcach ,ale na očiach skoro nič. Aby sa ako tak dali naniesť na viečko, treba mať lepkavejšiu bázu. Alebo celkom dobre sa prichytia na ceruzku.


Ďalej som sa rozhodla vyskúšať matný tieň, ktorý v podstate matný nie je, ale na to som si už zvykla :). Už po otvorení na mňa vykukla malinká fialovo-ružová perleť. Balenie je o trošku pevnejšie ako pri quatre , ale aj tak sa mi tieň rozbil po troch dňoch a to som ho mala len v šuchlíku s kozmetikou. Ospravedlňujem sa za fotky, pretože nech som robila ,čo som mohla ,stále na fotke odtieň vyzerá ako kráľovská modrá. Skutočná farba je niečo medzi modrou a fialovou. 



V tieni.

Na slniečku.
Pigmentácia je o poznanie horšia. Aby sa tieň ukázal v plnej forme, treba mu pomôcť bielym podkladom. Aj keď aj tento tieň práši, je to menej ako quatro. Oveľa viac tieňu nanesiem na oko ako vdýchnem, čo je super :). Výdrž oboch produktov je pol dňa, potom začnú strácať intenzitu, ale nezlievajú sa do vrások.

A teraz ukážka v praxi. Veľmi rada nosím líčenie, ktoré sa skladá z prirodzených tieňov na hornom viečku a výraznej linky okolo vodnej linky. Líčenie je jednoduché. Do vnútorného kútika som dala najsvetlejší tieň, ktorý šiel aj pod obočie. Pokračovala som svetlejšou hnedou a do vonkajšieho kútika prišla tmavohnedá. Ostré okraje som rozmazala chlpatým štetcom, ani som si nemusela pomôcť tieňom.  Potom som si namočila prst do zlatého tieňu a ťupla som s ním na stred oka. Okolo vodnej linky som naniesla bielu ceruzku, rozmazala som ju prstom a naniesla modrý tieň. Znova som okraje rozmazala chlpáčom a naniesla ešte raz modrý tieň. Líčenie som zakončila riasenkou. Hodila by sa k tomu ešte linka ,ale ja som sa náhlila do mesta a nemala som sa čas prplať s linkami :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • odtiene
  • výdrž
  • pigmentácia pri nanášaní prstami
  • nezlievajú sa do vrások
  • hmotnosť - 6g
Zápory:
  • veľká prášivosť 
  • modrý tieň nie je matný
Hodnotenie: 2,5* z 5*


Aké sú vaše skúsenosti s E style ? :) 

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

E style: Matt touch eye shadow mono - 10 Unique Blue: 2,90€* (krasotika.sk)
E style: Fine & strong eye shadow quatro - 04 Coffee: 3,50€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

Make-up:

Pleť:
Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector
Catrice: Prime and Fine - 010 Translucent
Makeup Revolution: Mono eyeshadow - Mocha Love

Oči:
E style: Matt touch eye shadow mono - 10 Unique Blue
E style: Fine & strong eye shadow quatro - 04 Coffee
NYX: Jumbo Eye Pencil - Cottage chesse
e.l.f.: Essential Podklad pod očné tiene - Champagne
Maybelline: The Falsies volum express - Black drama

8 komentárov:

  1. tie prvé tiene sa mi naozaj páčia, no tie modré, majú krásnu farbu, no tá pigmentácia vyzerá naozaj horšie :/
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Modrý je horšie pigmentovaný, ale dá sa navrstviť a keď sa použije biely podklad ,tak sa dá z neho dostať väčšia intenzita :)

      Odstrániť
  2. Ta paletka je moc hezká, na podzim podle mě úplně ideální :) The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa hneď zaujala, škoda tej prášivosti :/

      Odstrániť
  3. Paletka se mi hodne libi ma skvelou pigmentaci.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja nie som moc zvyknutá na takéto výrazné odtiene, takže tam by mi pigmentácia neprekážala, ale skôr to prášenie :) ale za tú cenu nemôžeme čakať kvalitu HE kozmetiky :)) prepáč že trošku "spamujem" komentáre, ale práve som narazila na tvoj blog tak čítam a komentujem :)) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je ok, ja som rada ,že mi komentuješ príspevky :). Blogerku každý komentár poteší :)

      Odstrániť
  5. Dříve jsem E-style docela chválila, ale teď odstupem času z něho zas tak nadšená nejsem. Původní monostíny mi odstupem času jakoby vyschly a propadly se a jen jsem do nich tukla štetcem celý stín se rozdrobil. Paletky jsou o poznání lepší, ale ty nemám zas tak dlouho abych mohla s odstupem času říci, jestli jsou super nebo ne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena