26. 9. 2015

Flormar - Graffiti nails

Krásny večer :)

A ďalší lak od Flormaru. Keď som ho videla v drogérii ,tak som si nevedela predstaviť efekt. Graffiti ? Čo to akože je ? Bola som taká zvedavá ,že hneď ako som ho kúpila a prišla domov ,začala som googliť ,ako vyzerá na nechtoch. Efekt bol krásny, začala som sa tešiť až ho budem mať na nechtoch. 
Nech som robila ,čo som mohla , nevyzerá to moc dobre. Ako prvý lak som použila colour & go od Essence v odtieni 132 break through. Nie je to síce neónka, ale je to jeden zo svetlejších odtieňov. Noooo, ako som dala modrý graffiti lak , tak fialový stratil intenzitu  a je ho len tak-tak vidieť. 


Je potrebné s ním rýchlo pracovať, pretože za 2-3 sekundy sa začne trhať. Skúšala som dať hrubšiu vrstvu, tenšiu , no aj tak sa neroztrhal tak pekne ako na fotkách z netu. Ono možno by to vyzeralo lepšie, keby mi spodný lak ostal v pôvodnej farbe. Keď som sa na výsledný efekt pozerala, tak mi to pripomenulo film Avatar. Úplne to vyzerá ako koža avarata :). 




Výdrž je v slušná. Drží už viac ako 5 dní a  žiadne poškodenie som si nevšimla. Výdrž mi robí veľkú radosť ,ale čo z toho ,keď na nechtoch nevyzerá dobre. Aspoň podľa mňa. Skúsim ho ešte bez spodného laku, ale asi mi bude trvať dlho ,kým sa dostanem k nemu znova. Mala som podobný lak od Miss Sporty. Ten bol nepoužiteľný po 5-6 použitiach, tak uvidím, či tento nedopadne rovnako. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
Zápory:
  • nepáči sa mi výsledný efekt
  • kazí intenzitu spodného laku

Hodnotenie: 2* z 5*


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Flormar: Graffiti nails - G01: 1,99€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Graffiti efekt? :D o tom som nikdy nepočula, ja som myslela, že sa to volá praskajúci lak :D ale je to ozaj zvláštne :D ja som mala taký čierny od miss sporty a mala som ho 2x potom sa nedal použiť :D inak mám pocit, že ty si zaťažená na laky všetkého druhu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala ten od Miss Sporty a po piatich použitia sa už netrhal :). Ja hej, v podstate čím je to nezvyčajnejšie ,tým mám väčšiu túžbu to vyskúšať :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena