2. 9. 2015

Flormar - matná rada

Krásny deň prajem všetkým :)

Asi ste si všimli, že som v poslednom čase prepadla matným lakom. Keď som bola v Aténach, narazila som na značku Flormar. V mojom okolí sa vôbec nenachádza, myslím, že v Bratislave je ,ale to je riadne ďaleko pre mňa a keby si objednávam z netu, zasa by som minulakopu peňazí :). A kedže ja moc na suveníry nie som, pretože sa mi to zdá zbytočné kupovať (myslím magnetky, hrnčeky a tak, aj tak to len leží na poličke), tak je jasné, že bez kozmetiky som nemohla odísť.


Kúpila som si dva odtiene: M02 Satin Black a M19 Matte Grapes. Laky sú zabalené v krásnom balení. Fľaštička aj vrchnáčik sú matné, takže hneď na prvý pohľad spoznáte matnú radu aj keď v predajni majú desiatky lakov. 



M02 Satin Black

M19 Matte Grapes
Mám rada matný finish, naneštastie u väčšiny lakov vydrží len prvý deň. Dúfala som ,že Flormar bude iný a konečne matný finish budem mať po celý čas, čo budem mať lak na nechtoch. A nevydrží. Fialový odtieň vydrží byť matný len jeden deň a čierna verzia mi ani matná nepríde. Skôr je to taký kožovitý efekt. Pripomína mi brúsenú kožu. V laku je ukrytý klasický štetček, ktorý mám asi najradšej zo všetkých typov. Výdrž tiež nie je až taká oslnivá, dá v 100% stave 4 dni s podkladom. No najviac ma sklamalo schnutie. S fialovým som bola hotová asi za 25 min. A čierny ? Nie a nie schnúť. Prvá vrstva bola hotová za 3-4 minútky, na druhú som čakala skoro hodinu. Kukla som skoro dva let´s playe ,až potom som mohla pohnúť rukami bez zničenia laku.

Zhodnotenie:

Klady:
  • odtiene
  • objem - 11ml
  • štetček
Zápory:
  • malá výdrž matného efektu
  • dlhé schnutie druhej vrstvy 
Hodnotenie: 2* z 5*


Skúsili ste nejaké produkty od Flormar ? Bola by som rada, keby ste mi poradili dobrý matný lak, nejaký ,čo vydrží byť matný dlhšie ako jeden deň. Ďakujem :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku, Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo mi dáte odber. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Flormar: Matte - M01 Satin Black : 4,50€* (Atény, dá sa kúpiť na flormar.cz)
Flormar: Matte - M19 Matte Grapes: 4,50€* (Atény, dá sa kúpiť na flormar.cz)


*ceny sú len orientačné

6 komentárov:

  1. Asi sa lisia kus od kusu, ja mam taky tmavy mentolovy a je uplne super. Zaschne do minuty, kryje perfektne, mala som ale aj modry a ten skoro vobec nekryl, musela som ho dat prec :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi to naozaj záleží kus od kusu, čo je škoda ,pretože očakávam ,že každý odtieň bude rovnako kvalitný. Potom to odrádza od ďalšieho nákupu :/

      Odstrániť
  2. Ten čierny som mala tiež a bola som veľmi sklamaná :( Ja som si ho kúpila v Košiciach v Teta drogérii.
    Ja som bola spokojná s matnými lakmi od značky Moje. Chystám aj článok. :) Vydržali matné až 4 dni. :D a taktiež gabriel salvete, ktoré som vyhrala u teba v giveaway. :) ale videla som, že aj miss sporty má svoju matnú radu a od miss sporty som bola s lakmi veľmi spokojná tak možno nesklamú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S matným lakom od GS som bola riadne spokojná ,škoda ,že mali len svetlé odtiene, ja mám radšej tmavé. Ďakujem za tipy ;)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Sú krásne ,škoda že málo je kvalitných :/

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena