22. 9. 2015

NYC - smoky top coat

Krásny večer :)

Síce v poslednom čase hľadám všade matné laky, stále neodolám trblietkam. Minule som v drogérii narazila na tento smoky top coat. Neviem prečo, ale myslela som si ,že je to klasický priesvitný lak s bielymi a čiernymi trblietkami. Čierne trblietky tak vôbec nie sú, takže som asi poriadne slepá :D.

Bola som zvedavá na smoky efekt, tak som nalakoval nechty nude lakom a dala tento top coat. Vyzeralo to hrozne :D. Trblietka kde-tu, nechty úplne flakaté. Aby nechty vyzerali dobre ,musela som dať až 3 vrstvy ,ale to už vôbec nie je vidieť nude lak pod top coatom.  






Inak je lak pekný. Ako top coat sa to moc nedá využiť , ale keď ho beriem ako klasický lak,tak sa mi veľmi páči. Mám ho na nechtoch piaty deň a drží a drží. Len to lakovanie. Prvá vrstva uschla celkom rýchlo, lenže potom to už šlo pomalinky. Nechty som mala hotové asi po hodine a pol. Hodinu som ešte schopná vydržať, zapnem si nejaký film a ide to, ale keď viac ako hodinu nemôžem skoro nič robiť s nechtami noo....... to sa mi už veľmi nepáči. Vyzerá to ,že asi s týmto lakom nebudeme kamarátmi.

Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
  • efekt
Zápory:
  • fľakatí 
  • dlho schne 

Hodnotenie: 2* z 5*


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

NYC: Smoky top coat - 001 Rock Muse: 1,49€* (101 drogéria)


* ceny sú len orientačné 

8 komentárov:

  1. No, ale máš krásne dlhé nechty, mne sa také nepodarí dopestovať snáď nikdy :-/ lak má celkom pekný efekt, ale to schnutie by som nevydržala, ale od NYC som nikdy žiaden lak neskúšala, ale tento radšej budem obchádzať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni sú pekné len nalakované, už asi dva sa mi štiepia ,ale zalakovala som to :D.Aj ja som mala problém s nechtami, že sami hneď rozštiepili, asi urobím článok o mojej starostlivosti o nechty :).

      Odstrániť
    2. Moje keď sa štiepia tak lak vydrží tak max 2 dni. :D No článok o starostlivosti o nechty by som privítala, pretože moje sú jedna veľká pohroma a to beriem aj rôzne doplnky.

      Odstrániť
  2. Krásný noční odstín :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/moji-podzimni-pomocnicci.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) na nehtech vypadá hezky, taky jsem se na něj nedávno koukala u nás v drogerce, když byl ve slevě, tak ještě, že jsem ho nekoupila :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Možno teba veľmi neohúril, no ja by som sa s ním vedela pohrať, či už ho len využívať pri nail artoch a podobne, pretože vyzerá veľmi zaujímavo :)
    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena