8. 9. 2015

Soľ do kúpeľa od Balei

Krásny deň prajem všetkým :)

Neviem, čím to je ,ale posledných pár dní som sa cítila pod psa. Ráno sa mi absolútne nechcelo z postele, bola som bez nálady, ozvali sa mi aj zdravotné problémy. Nemala som chuť ani písať články, preto bolo mŕtvo aj na blogu. Keď prídu na mňa takéto dni, vždy sa snažím si zlepšiť náladu kúpeľom. Preto sa u mňa vždy nájde nejaká soľ, olej alebo pena do kúpeľa. 


Baleu mám veľmi rada, hlavne kvôli vôni, preto som sa tešila aj na tieto tri vrecúška. Na výber je ich oveľa viac, myslím, že som si vyberala zo 7 vôní. Vrecúško by malo stačiť na jeden kúpeľ. Majú až 80g, vrecúška od Kneipp majú 60g. Na vyskúšanie som si vybrala kokos a čučoriedku, marhuľu a melón a nakoniec zelený čaj. 




Zelený čaj
Kryštáliky sú jemne zafarbené podľa obalu. Trošku mi vadilo, že nezafarbili vodu. Asi ma rozmaznali produkty od Kneippu :). V kútiku duše som dúfala ,že otvorím pytlík a všade sa rozplynie omamná vôňa. Stalo sa to len pri zelenom balíčku s vôňou zeleného čaju. Ten naozaj rozvoňal celú kúpeľku a vôňu som cítila aj počas kúpania.  Fialové vrecúško už bolo s vôňou na tom horšie. Vrecúško vonia aj teraz a to ho mám medzi spotrebovanými produktami viac ako týždeň, no do vane by som potrebovala aspoň dva sáčky, aby bola vôňa dokonalá. Najhoršie dopadla marhuľka. Otvorila som vrecúško, vysypala ho do vane a necítila som nič. Asi ani keby som použila 4 kusy ,tak by sa nič nestalo. Ale aspoň tam bola morská soľ :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • výber vôní
  • obsahuje morskú soľ
  • nevysušuje pokožku
Zápory:
  • intenzita vône je rôzna 
Hodnotenie: 3* z 5*


Skúsili ste už soľ od Balei ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Balea: Soľ do kúpeľa: 0,79€* (dm)



*ceny sú len orientačné  

3 komentáre:

  1. Balea soli do koupele mám moc ráda.. :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak chceš mať zafarbenú vodu pozri taktiež od Balei šumivé tablety do vody pre deti :) majú rôzne farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som si v drogérii ešte nevšimla ,ďakujem ;)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena