11. 9. 2015

Jesenná súťaž :)

Krásny večer :)

Nanešťastie škola nám znova začína, tak som si povedala, že by sme si mohli zlepšiť náladu súťažou :). Dúfam ,že sa vám balíček bude páčiť a že výhercu poteší.
Tentokrát som si zasúťažíte o:

L´oreal infallible č.120 vanilla
Maybelline babylips Berry bomb
Makeup revolution odtieň Luscious
Burt´s bees beesway lip balm
Rimmel Glitter bomb 020 Midnight Mistletoe
+ niečo malinké ešte prihodím, ale to bude prekvapenie pre výhercu :)

Podmienky: 

1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete. Bola by som rada, aby to neskončilo len pri odbere ,ale aby ste aj môj blog sledovali. Rada by som poslala balíček človeku, ktorý má môj blog rád :).
2. Email mi písať nemusíte, ja na blog napíšem výhercu a ten sa mi bude musieť ozvať do 4-5 dní, inak vylosujem niekoho iného.
3. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
4. Súťaž trvá od 11.09.2015 do 24. 10.2015 (vrátane). 
5. Výhercu oznámim 25.10. 2015
6. Môžete mi do komentáru napísať ,čo máte radi na mojom blogu, čo by ste zmenili alebo čo by ste tu radi videli (napr. aké články). Je to nepovinné, nemusíte mi nič písať, ale rada by som poznala náš názor :).



Držím vám všetkým palce, prajem veľa šťastia a krásny zvyšok dňa :)

55 komentárov:

  1. GFC Markéta Králová
    Balzámy na rty, to je moje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gfc jako Miska
    Ja si tvuj blog rada prectu, mas dobre clanky
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja tvoj blog sledujem už dlhšie :) veľmi sa páči štýl tvojho písania a hlavne ma baví najviac to, že väčšinou robíš články na produkty, ktoré ma zaujímajú :D jedna jediná vec, ktorú by som zmenila je to usporiadanie menoviek, mohli by byť radšej v riadku ako v stĺpci :) a to tiež len preto, že som lenivá rolovať až dole, inak sa mi tvoj blog páči a rada čítam tvoje články :)
    sledujem ťa ako MyPassion Cosmetics :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavý postreh ,mne to tiež vadí na iných blogoch,som tiež lenivá to rolovať, preto dám radšej daný výraz vyhľadať :) Som si ani ja neuvedomila ,že to mám v stĺpci :D

      Odstrániť
  4. mas to tu pekne :)
    sledujem ako Viera Sedlakova

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, ja som tvoj blog objavila až teraz :) súťaž je moc pekná :)
    Sledujem cez GFC ako Klaudy's enjoyment
    Pozývam ťa do mojej súťaže, budem rada, ak sa zapojíš :)
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoh:) tvoj blog som našla len teraz:) dala som ti odber pod tymto menom. Pozerala som si clanky a pacsa mi tak urcite budem članky citať. Emial:micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Braylee Dixon
    Som zo SR
    Som tu nová, ale blog pôsobí veľmi príjemne, určite sa rada začítam do tvojich článkov (:

    There's An Untold Story...
    Steal Her Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj sledujem cez GFC ako Veronika Dedikova súťaž je super a máš naozaj pekný blog :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvůj blog sleduju je boží ..... Asi bych nic na tomto blogu nic neměnila protože je přehledný. A ceny jsou krásné. :-) Jen tak dál.Vyhrát bych chtěl každý i já . Jinal jsi mooc šikovná.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napíš mi sem meno pod akým ťa mám hľadať medzi odberateľmi, aby si mohla súťažiť :). Ak si sa neprihlásila ,tak naboku je panel "Moji čitatelia" .Tak sa prihlásiš, bez toho nemôžeš súťažiť. Ďakujem veľmi pekne za komentár :)

      Odstrániť
  10. Ahojky , tvůj blog sleduju kdo by tě nesledoval. Blog je úžasný nic bych na tom neměnila. Jinak ty ceny jsou krásné.Jen tak dále. Ty ceny by chtěl každý i já :-D. Jinak jsi moc šikovná. Určitě ráda se zúčastním této soutěže i jiné. Jsi super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Kateřina Výmolová
    Nic neměň zůstaň jaká si!
    Podívej se na můj blog
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tvoj blog som objavila až teraz, ale zatial sa mi veľmi páči :)) Sledujem cez GFC ako Dominika Hírešová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Terka Černá
    Cokoliv o kosmetice. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sleduji tě jako KacaVal :)
    Musím tedy napsat, že jsem na tvůj blog narazila nedávno, ale strašně mě zaujal tím, jakým stylem píšeš. Tvé články dávají hlavu i patu a staršně dobře se tvé články čtou. Líbí se mi, že nedáváš jen recenze na nějakou drahou kosmetiku, jak to vidávám u většiny blogů, ale recenzuješ levnější značky, které si můžu dovolit i já studentka SŠ :D :)) Design se mi líbí, jen možná co bych změnila je archív blogu. Já mám ráda, když si články můžu rolovat, třeba jako Leden , únor atd.. jestli mě chápeš :D Aby tam nebyly ty názvy článku :D :)) Samozřejmě o je na tobě :)
    Jinak Giveaway je úžasná :) Tento Baby Lips ještě nemám a tak ráda bych ho vyzkoušela. Makeup by se mi strašně hodil a tento jsem ještě nevyzkoušela. Lak bych určitě využila na nějakou párty. A balzám a rtěnku raději ani komentovat nemusím <3 :D :)) Jsem se zase rozepsala, jako vždycky, tak snad nevadí, že je to tak dlouhé a že si to přečteš :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Gabriela Minarovičová
    Na tvoj blog som narazila asi pred ... 3 mesiacmi ? ... a to vďaka recenzii na paletku tieňov od Maybelline, čím si ma presvedčila si ju po dlhom zvažovaní kúpiť ;D A od vtedy sem vždy rada zájdem a prečítam každý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné ceny! :) Sleduji jako Anežka Füzéková.
    Má tvůj blog příjemný vzhled, a proto se sem ráda vrátím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj, tvůj blog jsem objevila dneska před giveaway.cz a když se koukám na tvé články jsou super! :)
    jinak ceny jsou moc pěkné;)
    GFC: Katherine H.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat. Popravde som tvoj blog objavila až teraz, tak sa teším, ako ho budem vďaka tomuto objavovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gfc: Veronika Tomášková

    Vypadáš příjemně, blog má super vzhled a určitě se hned vrhnu do lustrování tvých článků a doufám, že se mi sledování vyplatí, ale určitě ano. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Nelíbí se mi vzhled tvého blogu, ale obsahově dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Mycakestyle1

    Máš to na můj vkus trošičku přeplácané, volila bych decentnější pozadí, v menu bych nechala jen to podstatné. Ale články jsou super, to je hlavní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. cez gfc : simona sakáčová
    mne na tvojom blogu vyhovuje všetko nemam s nim problem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujem ťa ako Janka Becová :) tvoj blog sledujem dlhšie veľmi sa mi páči :) uvítala by som napríklad články aké sú tvoje kozmetické rituály alebo tvoje kozmetické stálice :) inak máš skvelé články, rada sa na tvoj blog vraciam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Krásná soutěž.. Jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila :)
    GFC - Nela Walk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC - Kristýna Košuličová
    nádherná soutěž! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduji jako RadkaUzasnaková
    Na tvém blogu se mi hrozně líbí grafika :) a pak styl psaní,krásně píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Tereza Nahodilová
    Na tvém blogu mám ráda recenze na produkty na pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. gfc: Eva H., eva.hrabalova@atlas.cz
    mám ráda recenze na všechno možné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sleduji jako caty.
    líbí se mi recenze ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC Kath Zarubanová
    Mě se tvůj blog líbí tak jak je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Lucia Balintová
    Blog sa mi páči, no zmenila by som jeho dizajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ještě jsem nikdy nevyzkoušela Babylips! :D tak by mě to potěšilo.
    Sleduji jako Anna Rubešová. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. gfc: Monika Gawlasová
    Jinak se mi na tvojem blogu líbí celkový vzhled a jméno!:D (je to divný, ale zajímalo by mě jak si ho vymyslela:)), pokud si to někde už psala, tak jsem to asi nenašla:/)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte sa ma na to nik nepýtal, tak to nie je nikde uvedené. Lavandula je levanduľa po latinský (moja obľúbená bylina), mne sa latinčina veľmi páči, tak som preto je prvé slovo po latinský a druhé slovo som chcela denník alebo kniha alebo niečo také. V podstate názov blogu mal byť latinsko-nemecký alebo latinsko-ruský, ale neznelo to dobre ,tak vyhrala angličtina, preto je tam diary :)

      Odstrániť
  34. Vzhled tvého blogu ale především články. Pokud zde člověk poprvé najede okamžitě ho tvůj blog ohromí .Tvé články jsou parádní :3
    gfc:Hizaki Sawai

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tvůj blog jsem objevila dnes, čtu článek za článkem a ejhle- giveaway, tak se zapojuji :-) Články máš hezky, srozumitelně napsané, což je super. Sleduji tě:
    GFC: Michaela Barthová
    Blog: www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Děkuji za pozvání do GA :)
    GFC Primadonna Girl

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Lak vypadá krásně. :)
    GFC: ZdeňkaM

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC: Šárinka Dvořáčková
    Určitě budu blog sledovat dál, líbí se mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC Jana Nováková. Škoda, že tu nemáš odkaz na Facebook blogu, pokud tedy existuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ nemám fb, prišlo mi to zbytočné :).

      Odstrániť
  40. GFC:Lucia Pentíková
    Najradšej mám na blogu recenzie na produkty a milujem spotrebovancov:))

    OdpovedaťOdstrániť
  41. tak sa teda zapojím aj ja a skúsim šťastie :))
    sledujem cez gfc ako notes personnelles :)
    hoci som si prečítala len pár posledných článkov tak ma tvoj blog zaujal fialovou farbou ( ♥ ), štýlom písania, že zhltnem článok na jeden dych a že píšeš o produktoch ktoré sú voľne dostupné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Najviac sa mi páčia Tvoje nechtové príspevky, máš krásne dlhé nechty kiežby som mala aj ja také :) Mám rada štýl v akom píšeš- stručný, jasný (nemám rada dlhé články) a pochvaľujem pekné a detailné fotky!
    sledujem Tvoj blog cez GFC pod menom Majka P.

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ahoj mě se líbí na tvým blogu hlavně recenzie a také katogerie odych kde vždy najdu skvělí rady. Všechno je stručně napsaní což jse my moc líbí. Mimochodem ten make up je naprosto skvělí už jsem ho měla. Soutež je krásná ceny se my moc líbí. Fakt ty blogy mě hodně krát zachrání před depresi a tak podobně samozrejmě myslím i tvůj ale i jíních blogerek, Vím si představit kolik času Vám to zabere napsat článek,odpovídat na komentáře.. je to fakt super obdivuji Vás.. Když mám špatnou náladu nebo si chci jenom odpočinout a dát si kafe tak si sednu k nothebooku přečtu si nový články hned mám lepší náladu. V tomhle sledování přes GFC jsem nováček ani jsem nevedela jak se to dela ale tet už vím a odoberám pod jmenem Vanessa Lalik. Mej se krásně. Děkuji za možnost se zapojit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, som rada ,že aj môj blog sa ti páči a že si pri ňom odpočinieš a dúfam ,že niekedy vyčarí aspoň malinký úsmev na tvári a trošku zlepší náladu. Je pravda ,že to stojí dosť času a niekedy aj peňazí, ale ako odmenu za ten strávený čas na blogu ,sú pre mňa vaše komentáre a to že tu niektorí čitatelia chodia pravidelne :).

      Odstrániť
  44. Ahoj :) dnes som natrafila na tvoj blog :) tak ešzte ti neviem povedať čo by som zmenila. ale pozrela som si zopár tvojích príspevkov a zatial mi nič nevadí, ale páči sa mi ako píšeš a tvoj jednoduchý design blogu.
    sledujem pod tymto učtom
    a prajem vela štastia v blogovaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. ahoj , toj blog mam rada uz dlhsie, j je velmi pekny :)
    nieje to tu zbytocne zdlhave ako na inych blogoch niektorych :)
    gfc tento ucet
    Sweet Lollipop Queen

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC Ilona Loučková
    Ten balzám mám růžovej a je skvělej ^^ :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena