27. 9. 2015

Ziaja - kakaové sprchové mydlo

Krásny večer :)

Ako ste si určite všimli, moje skúsenosti so Ziajou nie sú moc dobré. Nevravím ,že by to bola najhoršia značka ,akú som vyskúšala ,ale proste mi nesedí. A tak veľmi som si chcela so Ziajou rozumieť. Je mi celkom sympatická a čítala som toľko pozitívnych recenzií, že som sa tešila na každý produkt ,čo som kúpila. A konečneee sa moje prekliatie so Ziajou zlomilo a našla som produkt, ktorý je úžasný :).
Z kakaovej rady som videla v drogérií len krém na tvár a sprchový gél. Rada obsahuje aj šampón, kondicionér ,krém na ruky a ešte pár produktov. Musím sa priznať ,že som až tak neskúmala všetky produkty ,ktoré môžem na okolí zohnať, tak možno ponuka je oveľa väčšia ako si myslím. Už teraz viem, že toto nebude posledný produkt z tejto rady, ktorý mi bude robiť doma spoločnosť. Prečo som tak nadšená ? Stačí to vyjadriť jedným slovom. Vôňa. Tá vôňa je úžasná :). Pripomína mi nejaký čokoládový koláč a ja som z nej úplne mimo. Presne tak ,ako som bola z Aroma ritual od Dermacolu.

Kúpila som si 500 ml balenie, neviem ,či je aj menšie. Je pravda, že je potrebné ho použiť viacej ,aby sa mi na hubke vytvorila krásna, hustá, voňavá a jemná pena, tak no.....pri 500 ml balení si to môžem dovoliť :). Vôbec nemusím šetriť. Vôňa sa na pokožke neudrží ,ale počas umývania ju cítim úplne všade. Mám pocit, že mi sprchovanie trvá oveľa dlhšie ,ako pred používaným tohoto kakaového sprcháču, proste sa to nedá urýchliť :).
Sprcháč má klasické zloženie. Síce na obale je napísané, že obsahuje jemné prírodné zložky, ale zloženie má rovnaké ako 90% sprcháčov z drogérie. Moja pokožka nie je citlivá na sprchové gély, v pohode znesie všetky produkty, narozdiel od mojich vlasov a pleti. V zložení nájdete kakaové maslo a pantenol.  Testujem ho asi mesiac a ani raz som po umývaní nemala vysušenú pokožku. Vraj aj intenzívne hydratuje ,to tak celkom pravda nie je ,asi nehydratuje vôbec ,ale ja som sa už do neho zamilovala , tak mi to vôbec nevadí.



Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • balenie
  • nevysušuje pokožku
Zápory:
  • je potrebné použiť väčšie množstvo
  • nehydrataje
Hodnotenie: 5* z 5*


Chcela by som skúsiť krém na ruky len kvôli vôni. Asi som sa stala na nej závislá :). Vyskúšali ste túto radu ? Ako ste boli spokojné ?



Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:


Ziaja: Krémové sprchové mydlo kakaové maslo: 2,45€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné 

6 komentárov:

  1. Na svém blogu mám vzorečkové recenze, jsou tam dva díly se Ziajou, podívej se. Mně tedy tato značka sedí dokonale. Mám teď denní a noční krém s kozím mlékem-spokojenost. A užmám koupení denní krém olivový, protože ta vůně....ta mě dostala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja milujem ziaju :) 90% vecí od nich mi sedí, hoc to okolo prírody šlo asi len kamiónom pri dovoze :D ... tento sprcháč mám v zásobe aj s írskou kávou od dermacolu a verím, že to budú úžasní spoločníci na zimu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem kakao a tento sprcháč vyzerá skvelo, budem musieť vyskúšať. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena