5. 10. 2015

Avon Luxe - zmatňujúci krémový make-up

Krásny večer :)

Keď som mala asi 15, tak som prvýkrát skúsila penový make-up a bola som z neho nadšená. Bola to vzorka make-upu od Maybelline. Videla som ho aj v drogérií ,ale iba v tmavých odtieňoch. Essence má tiež penový make-up, ale samozrejme aj ten je na mňa tmavý. No tak som riskla Avon, hlavne kvôli odtieňu. Majú v ponuke aj môj milovaný odtieň porcelán :).

Veľmi sa mi páčia lesklé sklenené balenia ,v ktorých sa vidím, ale nenávidím, keď také balenie musím odfotiť na blog. Je to skoro nemožné :D . Na fotke mám vždy krásne zaostrený odraz, vidno v ňom všetko: mňa, záclonu, podlahu a produkt ? Kdežeee :D. Upravujem to hodinu a aj tak sú fotky vyblité a kuká na mňa len dokonalý odraz. Fakt neviem ako to fotiť. Tak som sa vám trošku posťažovala a môžeme sa vrhnúť na recenziu :).
Krabička aj produkt bol zabalený v vzduchových bublinkách. Ako to, že je krabička tak zabalená, na to som si zvykla pri Avone, ale že aj samotný make-up bude tak zabalený, som vážne nečakala. Balenie je naozaj krásne. Žiadny hnusný a prečačkaný plast. Je jednoduché,sklenené. Niekomu môže vadiť, že sa do produktu priamo siaha rukami, ale je to len môj make-up ,nik iný ho nepoužíva, takže mne to nevadí. 


Má slabučké krytie. Je to  najľahší make-up, aký som kedy skúšala. Ak máte aknóznejšiu pleť ako ja ,tak bude pre vás málo krycí. Povedala by som ,že je to make-up na skoro dokonalú pleť, ktorá potrebuje len zjednotiť a zmatniť. Akné ani iné nedokonalosť vôbec nezakryje. Dá sa trošíčku navrstviť, ale ani tak akné nezakryje. 
Na pleti je neuveriteľne jemný. Mám po ňom zamatovojemnú pleť, úplne hladučkú na dotyk. Najlepšie sa mi nanáša prstami. Na pleti chvíľočku sedí, potom ako keby sa roztopil a vpil do pleť. Nemusela som ho ani zapúdrovať. Matný efekt mi vydržal okolo 2 hodín, potom som tvár už musela zapúdrovať. Výdrž je slabšia. Počas dňa sa pomalinky strácal a asi za 7-8 hodín zmizol nevedno kam. Aj keď som si odličovala pleť večer, tak ho nebolo. Už sa proste nevrátil. Skúšala som výdrž predĺžiť zapúdrovaním aj na začiatku, ale nepomohlo to. 
Make-up ukrýva v sebe olivový olej ,výťažky z ametystu a zafíru a mal by regenerovať pleť. Nooo..pleť mám v podstate rovnakú ako pred používaním make-up, tak neviem. Ale krásne vonia :). Tiež má vyhladzujúci efekt (obsahuje silikón). Ešte našťastie nemám vrásky, tak toto neposúdim.


Zhodnotenie:

Klady: 
  • odtieň
  • vôňa
  • balenie
  • zmatňuje 
  • zjemňuje pleť 
Zápory:
  • pre mňa veľmi malé krytie
  • výdrž

Hodnotenie: 3* z 5*

Keby mal aspoň stredné krytie, boli by sme oveľa lepší kamaráti. Ja ho miešam s iným make-upom kvôli zmatneniu a celkom to funguje, aj keď len dočasne. Vyskúšali ste už nejaký penový make-up ? :)



Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár, dáte odber alebo sa zapojíte do súťaže. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).




Použité produkty:

Avon: Luxe - zmatňujúci krémový make-up: 8,90€* (od avonlady)






*ceny sú len orientačné

4 komentáre:

  1. Ja som zatiaľ z Avonu ešte žiadny make-up nemala, ale už viacerý krát čítam, že make-upy z rady Luxe málo kryjú a po chvíľke mastnia pleť... Tento make-up by nebol ani pre moju pleť, keďže tiež trpím akné a pleť sa mi cez deň mastí... Mne sa veľmi osvedčil perfect cover bb cream od Misshy, predtým som mala obľúbený make-up od značky Gosh.
    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten BB cream mám v pláne si kúpiť ,ale asi to nechám až na leto :)

      Odstrániť
  2. Poslední dobou na výrobky z řady Luxe slyším hodně slávy, jen tedy na tento make up ještě nic.. No, hold to bude asi tou výdrží :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Makeupy od Avonu patřily k prvním co jsem kdy vyzkoušela. Mají super světlé odstíny, dobré ceny a celkově ty makeupy jsou použitelné. Mě bohužel tento pěnový nesedí vůbec, nejraději mám jejich tekuté verze :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena