3. 10. 2015

Avon - Magic effect

Krásny večer prajem všetkým :)

Za pár minút mám naplánované kino, ale povedala som si ,že spravím taký rýchlejší článok. Znova sa bude týkať laku (nejako som ich v poslednom čase nakúpila veľa, ale lakov nikdy nie je dosť :)). Katalógové značky až tak v láske nemám, jedine Avon je mi celkom sympatický, ale že by to bola moja obľúbená značka alebo nejaký favorit, to sa povedať nedá. Pred nedávnom som v katalógu uvidela tento lak a úplne ma očaril, proste som si ho musela kúpiť :)

Až na fotkách som si všimla ,ako hrozne mám nechty nalakované ,tak to si skúste nevšímať :). Môj vyvolený sa volá Pretty pastels. Má v sebe veľké a malinké farebné papieriky. Je ich pomerne dosť a pekný efekt vytvorí už prvá vrstva. 

Ako prvý lak som použila Oh Soho Sweet od NYC. Dala som dve vrstvy ,ale krytie nie je moc dobré. Nepruhuje, ale aby som z neho dostala farbu ,akú vidím vo fľaštičke ,musela by som dať 3 a viac vrstiev. No keďže som chcela hlavne aby vynikol lak od Avonu ,tak dve vrstvy úplne stačili. 
Z magickým lakom sa pracuje trošku horšie. Keďže sú tam aj pomerne veľké čiastočky, tak sa horšie naberajú štetečkom a treba ich "uťapkať". Ja som ich nechtom trošku vtlačila do laku. Aj tak mi pár vytŕča, asi je dobré celé dielo zafixovať priehladným lakom ,ale na to som sa už vyprdela. Keď som si nechty dokončila boli skoro dve hodiny v noci ,tak som šla radšej spať ,ako by som mala čakať na schnutie ďalšej vrstvy :).

Schne celkom dobre, Nejakých 5-6 minút mu treba dať, ale tak lakovala som ho ako 3 vrstvu. Všetko by bolo ok, ale to odlakovávanie. To je niečo strašné. Vôbec mi farebné čiastočky nechceli zísť z nechtu. Zmyla som z nich len farbu a oni sa ani nepohli. Už som chcela ísť po alobal, ale nakoniec som ich zoškriabala dolu. Aj trblietky mi idú ľahšie odlakovať ako toto. I keď sa mi odlakovananie pohralo s nervami, efekt stojí za to. Nechty sú pomocou neho krásne upravené, vyzerajú jemne a myslím ,že by bol krásny v kombinácii ešte nejakého iného trblietavého laku :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
  • efekt
  • farebná kombinácia 
Zápory:
  • problematické odlakovanie
  • najväčšie čiastočky treba poriadne pritlačiť

Hodnotenie: 4* z 5*


Aké sú vaše najobľúbenejšie trblietavé alebo "papierikovité" laky ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).




Použité produkty:

Avon: Magic Effect- Pretty Pastels: 2,50€* (od avonlady)




*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. Ten je nádherný! To odlakování mě štve u těchto laků :-/

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem si ho taky chtěla koupit, ale mám podobný lak od Essence a taky jde blbě odlakovat, tak jsem to raději vzdala :D. Každopádně na nehtech vypadá moc hezky, to se musí nechat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Třpytkatý laky se mi většinou nelíbí, ale tenhle vypadá fajn :) Ale víc by se mi asi líbil na nude podkladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek :) takový typ laku jsem ještě nezkoušela, ale vypadá krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nehty vypadají krásně,tělový lak je pod třpytkami hezký. Já třpytkové používám občas,a to od Rimmelu,Dermacolu a Miss Sporty. Ale to odlakování taky nesnáším :-) ;-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena