29. 10. 2015

Bee naturals - očný balzam

Krásny večer :)

Asi väčšina z nás už má nejakú pravidelnú rutinu ráno a večer ,čo sa týka výživy pokožky. V kúpelke na nás čaká aspoň micelárka, odličovač, denný a nočný krém. No často tam chýba očný krém. Na ten zvykneme zabúdať. Ja som ho do starostlivosti zaradila dá sa povedať ,že len pred nedávnom. Asi tak pred rokom. Predsa ,keď sa každý deň líčim, očné okolie dostáva poriadne zabrať a je to najcitlivejšia časť tváre, takže potrebuje špeciálnu starostlivosť.
Oveľa radšej používam krémy ako balzamy. Pre mňa sú balzamy príliš mastné a ťažko sa mi vsakujú do pleti. Keď som si kupovala tento balzam, nejako som si to slovo "balzam" nevšimla. Viem ,že to mi asi ani neuveríte ,lebo na krasotika.sk je to v nadpise produktu veľkým napísané, ale na moju obhajobu, v popise je už použité slovo krém :).
Ako som písala vyššie, je to balzam ,takže je jasné ,že bude mastnejší. Na mňa je až moc mastný a ako každý balzam sa mi aj pri použití malého množstva dlho vsakuje do pokožky. No pre suchý typ pleti podľa mňa bude úplne skvelý. Naozaj stačí len málinko pokrúžiť prstom v kelímku a tú trošku vklepať do pokožky. Len toto stačí urobiť a očne okolie bude úžasne hydratované. Na mňa je balzam mastný ,takže ho používam len na noc. Ráno má pokožku okolo očí úžasne hydratovanú a jemnú.
Vôňa mňa osobne neoslovila, vonia ako včelý vosk, ale som rada ,že vonia prírodne. Nič umelé v balzame necítim. Je to prírodný produkt , ale aj pri nich sa stane ,že vôňa pripomína klasické "chemické" výrobky. V kelímku sa skrýva 0,6 oz (cca 18ml) balzamu. Používam ho cez dva mesiace a môžete vidieť na obrázku koľko produktu som minula. Malinký kúsoček. Balzam je drahší ,ale mám pocit ,že pri mojom používaní mi vydrží aspoň rok.
Olivový olej, olej z ryžových otrúb, nebielený včelí vosk, slnečnicový olej, avokádový olej, kokosový olej, tokoferylacetát (vit.E), rozmarínový extrakt, mrkvu semien silice.
Ako môžete vidieť v zložení nájdete samé oleje a včelý vosk. Nič dráždivé, čo by mohol citlivú pokožku okolo očí nahnevať. Je to primárne určené na očné okolie, no ja ho občas použijem na pery alebo na malé suché miesta, ktoré sa mi v zime občas objavia. U mňa má univerzálne použitie a keby je menej mastný, tak by som ho určite používala na celú tvár :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • obal
  • hydratácia
  • pomaly sa míňa
  • zloženie
Zápory:
  • na mňa je mastnejší, ideálny pre suchú pleť
Hodnotenie: 4* z 5*

Aké výrobky používate na očné okolie ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Určite ma poteší nejaký komentár alebo odber a dúfam ,že sa tu budeme čo najčastejšie stretávať :). Prajem vám krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Bee naturals: balzam na očné okolie: 7,99€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Ten vypadá moc dobře :)
    Včelí produkty mám velmi ráda!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá veľmi dobre, možno niekedy vyskúšam :) tiež používam očné krémy len asi rok :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena