26. 10. 2015

Bylinkový kúpeľ

Krásny večer :)

Cez víkend som  nemala moc času na nový článok, pretože sme konečne stavali nábytok do mojej izby. Jéééééj už žiadne spanie na gauči. Konečne sa po mesiaci vyspím v posteli :D. Dnes som sa oficiálne nasťahovala do izby. Chýba mi ešte pár vecí, pár doplnkov a už bude celá izba hotová. Takže až dnes večer som si našla čas na blog. 

Každú nedeľu si robím relaxačný kúpeľ. Nanesiem olej na vlasy, masku na tvár, do vane napustím horúcu vodu a pridám penu alebo soľ a moja relaxačná polhodinka môže začať. Tentokrát som použila bylinky ,ktoré na mňa vykukli z krabičky od Babičkinej záhrady. Už som si raz dala moju vysušenú levanduľu a moc ma to nenadchlo ,tak som bola zvedavá na tento balíček.
Vrecúško je celkom veľké. Je z jednej strany lanové a z druhej má veľmi jemnú sieťku. Lanovou stranou sa môže vrecko trieť o pokožku. Prešla som si s ním po celkom tele, je nádherne jemné ,vôbec nedráždi. Vrecko je super, bylinky sa z neho vôbec nedostali von a zabezpečilo ,aby sa pekne vyluhovali do vody. Veľká škoda ,že nie je robené na suchý zips (alebo na niečo iné), aby sa použité bylinky dali vysypať a vrecko by som použila znova. 
Ja som mala v balíčku bylinný kúpeľ pre zamilovaných. Musela som trošku pogúgliť a zistiť zloženie. Vo vrecku sa nachádza: Jazmín veľkokvetý (kvet), Ruža stolistá (kvet) ,Damiana (vňať), ružový esenciálny olej. Kúpeľ by mal mať antibakteriálne a antivírusové účinky a pôsobí proti zápalu pokožky, močových ciest a intímnych partií. Ani jednu chorobu nemám, tak neviem, či by bylinky pomohli ,ale ja im verím a často ich k liečeniu používam.
Ja som sa najviac tešila na bylinkovú vôňu a tááá nejako neprišla. Vôbec som bylinky vo vani necítila. Trošku bolo cítiť vrecúško, keď som si ho priložila k hrudi. Vrecúško je 30g ,možno by bolo lepšie ,keby vo vode plávali dva. Viem ,že asi tieto vrecúška sa dávajú do vane skôr z terapeutického dôvodu a nie zrelaxačného, ale za tie peniaze som proste čakala niečo viac. Pretože ,keby ste si kúpili jednotlivo dané bylinky ,tak ich zoženiete po 2€ (50g) a bylinkový kúpeľ vás bude stáť asi 1,20 a nie 3,50, preto som bola taká zvedavá, čím bude vrecko špeciálne. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • vrecko
  • terapeutické účinky byliniek
Zápory:
  • vo vode bylinky necítiť
  • predražené
Myslím, že keď si zoženiete nejaké pekné lanové vrecúško a pár byliniek ,tak budete mať rovnaký kúpeľ a pár centov. Skúšali ste niekedy použiť bylinky do kúpeľa ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Bylinkový kúpeľ: Pre zamilovaných: 3,50€* (babičkinazáhrada.sk)


*ceny sú len orientačné 

7 komentárov:

  1. fúha, takéto vrecúško som veruže ešte nemala a akosi ma ani neláka :) keď už relax tak buď pena, soľ alebo domáca šumivá bomba :) tých som si narobila plno plno a nemám to ani kedy míňať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ich chcela tiež spraviť ,ale kým sa k tomu dostanem .....si ich skôr kúpim :D

      Odstrániť
  2. Škoda, že to nevonia, lebo inak to vyzerá veľmi zaujímavo :) Mne sa kúpeľ neráta, ak nepoužijem niečo aromatické, neviem čím to je, ale mám potom pocit takého luxusu, ktorý si môžem dopriať len raz za čas, keďže na intráku máme spoločné sprchovacie kúty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež musím mať niečo aromatické. Snažím si urobiť relaxačný kúpeľ tak, ako keby som bola v kúpeľoch :). Všetko mám ,len masér mi chýba :D

      Odstrániť
  3. Jé to musí být skvělé, bohužel já mám doma sprchový kout, takže já si tyto úžasné relaxační věcičky nemohu dopřát :-(

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevyzerá to vôbec zle, no škoda, že účinok sa nedostavil. Ja že už nejaká supiš vychytávka, ktorú doma zimprovizujem a ono figu borovú. Škoda, ostanem teda pri mojich overených soliach a bombách do kúpeľa.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že keby sa bylinky spojili s aromatickým olejom ,bolo by to fajn :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena