8. 10. 2015

Essence - All about nude

Krásny deň všetkým :)

Asi pred mesiacom začal veľký boom s novými paletkami od Essence. A samozrejme ,keď ich všetky blogerky neuveriteľne chválili ,chcela som si aj ja kúpiť aspoň jednu. Tak som šla do drogérie, prišla som k stojanu Essence a vzala som jednu. Až doma som zistila ,že som si kúpila starú verziu all about nude paletky. Nebola ani vo výpredaji, tak mi nedocvaklo, že nová má v sebe 8 tieňov a táto má len 6. Moc Essence nesledujem, moje informácie o ich produktoch získavam len z blogov, ale tiene vyzerali dobre, tak mi nevadilo, že som si kúpila staršiu verziu. 

Absolútne neviem ,či sa všade ešte tieto paletky dajú kúpiť, u nás som ich ešte pred 2 týždňami bežne videla v drogériách. Essence tiene ma nikdy moc neoslovili. Už ak mali nejaký odtieň ,ktorý sa mi páčil a najčastejšie bol nejaký s trblietkami, tak trblietky boli len nastriekané na povrchu tieňu a pod touto vrstvou bol klasický fádny tieň. Viem, že nie sú drahé, ale takéto praktiky mi vedia znechutiť značku. 
Obal je celkom fajn, nie je to krehký plast ,vydrží o čosi viac. Paletka je pomerne malinká, ideálna na cesty. Tiene sú umiestnené tesnejšie vedľa seba, pri hrubšom štetci by to mohlo trošku vadiť. 

Tiene sú napohľad krásne, aj keď osobne by som paletku neoznačila nude. Sú tu 4 tiene so shimmerom a dva polomatné. Schválne som zvýraznila slovo napohľad, pretože s touto paletkou sa v podstate nenamaľujete. Jediné tiene, ktoré sú funkčné ,sú prostredné. Krajné tiene.....no neviem ,asi sú tam len preto ,aby paletka vyzerala dobre v stojane. Proste nefarbia. Absolútne z nich nedostanete ani prd. Skúšala som aj zoškrabať vrchnú vrstvu, ale nepomohlo to. Sú úplne suché. Ani Saharská púšť nie je taká suchá, ako tieto tiene. 




Takže sa môžeme venovať len dvom prostredným tieňom. Tie sú stredne pigmentované. Majú púdrovitú štruktúru, nie sú maslovité a preto je prášivosť o trošku vyššia. Stačí štetec málinko oklepať a tiene ostanú na viečku, už nenapadajú pod oko. Paletkou som nalíčená v článku  Sleek - True color lipstick. Keď som fotila fotky k článku Sleek - Thue color lipstick, mala som tiene na viečkach asi pol dňa. Pred fotením som ich trošíčku upravila. Výdrž je asi tak 6-7 hodín s bázou, potom už blednú a zlievajú sa . 

Zhodnotenie:

Klady:
  • balenie
Zápory:
  • výdrž
  • pigmentácia
  • 4 tiene sú absolútne nefunkčné
  • cena
Hodnotenie: 0* z 5*


Toto je asi moja najhoršia paletka a asi aj najhoršie tiene ,aké mám doma. Aké máte vy skúsenosti s Essence tieňmi ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Essence: All about nude: 3,49€* (dm)



*ceny sú len orientačné

9 komentárov:

  1. Po paletce jsem se včera v DM dívala a byla jsem rozhodnutá, že si jí koupím, ale nakonec jsem si jí nekoupila.. Jak čtu tvojí recenzi, tak jsem i ráda :-))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle paletku si zrovna pořídila mamča..:)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si nedávno kupila paletku, kde sú tiene len 4 a naopak sú super pigmentované, skvelá konzistencia aj výdrž, takže som veľmi prekvapená, že táto paletka je taký nepodarok. Ale to je tiež moja jedná skúsenosť s tieňmi od Essence, takže som možno narazila len na správnu vec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z těch nových paletek zatím žádnou nemám. Tu, co máš ty, mám, a je přesně tak hrozná jak píšeš. Vůbec se s ní nedá namalovat. Ovšem když vidím ty recenze na nové paletky, tak bych asi fakt některou chtěla, nejspíš Greys nebo Vintage.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle paletku jsem si poridila take a stejny problem mam i ja. A docela me to mrzi, protoze ma skvele odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělá paletka.. :-) Krásné odstíny pro každou ženu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Staré paletky jsem nezkoušela, ale z nových mám 2 a jsou opravdu skvělá, za sebe je můžu doporučit. I tahle vypadá moc hezky, ale to je houby platné, když je nepoužitelná
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je všude. Kamkoliv se podívám, cokoliv si přečtu, je tam! Ona paletka "all about NUDE". Po pravdě se bojím otevřít ledničku, aby tam na mě nečíhala za máslem. Slíbila jsem si, že nebudu skeptická a paletku si taky vyzkouším. Teda jen v drogérce, ale přece. Jen co jsem jí vzala do ruky, tak jsem jí se smíchem vracela. Myslím, že jsem zrovna sáhla do těch saharských stínu. Paletku bych si nekoupila. Myslím, že je lepší investovat do kvalitnějších stínů. Skvělá recenze :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena