17. 10. 2015

Essence - The nudes

Krásny večer :)

Pred mesiacom som sa nejako rozšupla v kupovaní lakov. Určite ste si to všimli, pretože lakové články sa tu objavujú častejšie. Ale určite to poznáte. Idete okolo stojanu s kozmetikou, len tak trošku naň letmo kuknete  a zrazu na vás nejaký kozmetický kúsok mrkne. Proste láska na prvý pohľad. A vraj neexistuje :D. Ak sa toto stane, proste sa nedá odolať a musíte toho fešáka vziať domov :).

Fešák z kolekcie The Nudes sa volá Cupcake topping. Mne na začiatku takéto laky pripomínali vlákna z koberca, ale pomenovanie topping je asi presnejšie :). Rozmýšľala som ,že ho dám bez podkladu, že nepoužijem žiadny farebný lak, no nakoniec som sa rozhodla pre nude lak od Miss Sporty Clubbing Colours. Už keď tento "topping" je z  rady The Nudes, tak aj farebný lak som zvolila v nude farbe. Určite by sa krásne ukázal aj na nejakom tmavom laku. 
Na nechtoch je krásny a trošíčku pripomína polevu na koláčoch. Keď prižmúrite jedno očko. Lak obsahuje tenké vlákienka a mikrotrblietky, ktoré som si všimla až pri úprave fotiek. Možno aj vďaka nim je lak na nechtoch neuveriteľne lesklý. Vlákienka sú v zlatej a žltej farbe, trblietky zlatomedenej, je to taký zvláštny lak. Mám malinký problém určiť farby čiastočiek ukrytých v laku, ale celkový dojem vytvárajú krásny.




Čiastočiek je v laku pomerne dosť, nie je problém ich dostať na nechty, ale aj ak je dobré dať aspoň dve vrstvy. Ako tak kukám na nechty ,chcelo by to ešte jednu vrstvu (dala som dve), no nechcelo sa mi už čakať na schnutie. Aj keď na druhej strane schne pomerne rýchlo.  Mala som skôr problém s uschnutím farebného laku a keďže si lakujem nechty vždy v noci a bolo veľa hodín ,tak mi na hlavnú hviezdu ostalo málo času. Asi 10 -15 minút som musela dať toppinkovému Essence laku, kým bol tak na 90% uschnutý a už som sa nemusela báť ,že si lak zničím. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • krásny efekt
  • výdrž
  • schnutie
Zápory:
  • málo odtieňov
  • horšie sa odlakováva 
Hodnotenie: 4* z 5* 


Aký lak ste si naposledy kúpili alebo aký je ten najkrajší ,ktorý máte doma ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).




Použité produkty:



Essence: The Nudes - 04 cupcake topping: 1,99€* (dm)



*ceny sú len orientačné 

7 komentárov:

  1. Ten vypadá skvěle.. V kombinaci s tím hnědým je ještě hezčí, to odlakování těchto laků nenávidím :-D

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odlakovávanie je hrôza fakt, ja to tiež nenávidím, hlavne keď miniem polku odlakovača a stále mám trblietky na nechtoch :D

      Odstrániť
  2. Tie všetky laky vyzerajú super len ja nemám nato nervy na to odklakovanie :D takže ťa veľmi obdivujem, že sa ti chce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepoužívam ich tak často, tak sa to celkom dá zvládnuť ,ale niekedy je to velikánsky problém dať dolu vtedy ľutujem ,že som si taký lak kúpila :D

      Odstrániť
  3. ja som si minulý týždeň kúpila tri laky od Miss Sporty z tej ich gelovej rady, ale pokukujem po tých matných, čo sa o nich teraz všade hovorí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich už hľadala ,ale u nás v tete som videla len ten sivý, ale určite si ich kúpim ,ja milujem matné laky :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena