10. 10. 2015

Flormar - Black dot

Krásny večer :)

Pred nedávnom som v Tete rozmýšľala ,či si mám kúpiť graffiti (recenzia) lak alebo tento bodkovaný. Vzala som si graffiti, ale doma som náhodou narazila na obrázky s týmto lakom a proste som ho musela mať (v poslednej dobe si túto vetu hovorím až moc často :D).  Ani neviem prečo ma v drogérií nezaujal, lebo je prenádherný. 

U nás som ho našla len v dvoch verziách, v bielej a modrej. Ale mal by byť aj v ružovej, sivej a zelenej farbe. Okrem zelenej ,by som brala všetky ,neuveriteľne sa mi páčia :). Je podobný NYC laku ,nejakej limitovanej edícií. Ten som vôbec nevidela nikde, tak som rada ,že som narazila aspoň na Flormar. 
V laku sa ukrývajú malinké čierne bodky a väčšie šesťuholníky. Šesťuholníkov je tam pomenej. Cez fľaštičku ich na mňa kuká kopa ,ale nejako sa im nechce na nechty. Ja som dala až tri vrstvy, aby lak vyzeral dobre, takže na rýchlu manikúru zabudnite. Po prvej vrstve som mala asi na troch nechtoch možno desať bodiek dokopy. Som si myslela ,že budem musieť dať ešte viac vrstiev. 


Schne celkom rýchlo, ale keď som dala až tri vrstvy, celé lakovanie aj s vyschnutím mi zabralo aspoň 40 minút. Možno aj viac. Neschne pomaly ,ale expresne rýchlo to tiež nie je. Ak chcete mať naozaj krásny efekt na nechtoch ,tak jediné ,čo vám pomôže sa neunudiť pri aplikácií je pustiť si film alebo seriál. Keď som skúšala tento lak ,tak som pozrela celý film, pretože pred tým som škriabala z nechtov Magic effect od Avonu. Dávala som ho dole pinzetou, inak mi to nešlo (nemohla som nájsť alobal). Asi ten lak často používať nebudem :D. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • nádherný na nechtoch
  • výdrž
Zápory:
  • málo odtieňov
  • horšia aplikácia, zle sa dostávajú čiastočky na nechty 

Hodnotenie: 4* z 5*


Máte nejaké skúsenosti s touto radou od Flormaru ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).




Použité produkty:

Flormar: Black dot: 1,99€* (Teta drogéria) 



*ceny sú len orientačné 

4 komentáre:

  1. Ale pekny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný odstín.. Po nějakém laku z této kolekce mrknu :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten vypadá opravdu hezky. Já mám pocit, že ten od NYC jsem teď někde viděla (tuším že u Rossmanna), ale zato tenhle jsem nezahlédla, tak snad ho někde mít budou
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena