19. 10. 2015

Jordana - Matný rúž

Krásny večer :)

Aj keď je už jeseň a ja prechádzam na tmavé odtiene rúžov, aj tak som si minule objednala takú letnú verziu. Neviem prečo, lebo teraz ,keď som sa kukala na odtiene rúžov, ktoré majú k dispozícií, tak sú tam krásne tmavé odtiene. Asi nemali naskladnený tovar a vyberala som z malého množstva odtieňov, tak som brala to najkrajšie ,čo mali. K matným rúžom sa len tak ľahko nedostanem, som rada ,keď na nejaký natrafím a je za prijateľnú cenu. 

Jordana je americká kozmetika, takže bežne sa s ňou na Slovensku nestretnete ,ale dá sa na nete zohnať. Síce len pár produktov ,ale poteší aj to. Už som si zvykla ,že sa musím uskromniť a že mnohé odtiene produktov ,ktoré bežne v zahraničí zoženiete ,sa ku nám nedostane. Hold taký je život :D. 
Obal je klasický ,lacný, plastový. Proste niečo ,čo ako-tak chráni produkt ,ale pri najbližšom záťažovom teste nevydrží. Trošku sa kvalitou podobá na rúže od NYC, ale myslím, že je ešte horší. Proste obalom by ma nikdy tento rúž nezaujal. Pamätám si ,že takéto obaly mali rúže mojej mamy, ktoré by dnes mali aspoň 15 rokov :). 
Pigmentácie je krásna, síce 100% pigmentáciu nedosiahnete jedným ťahom, ale po menšom navrstvení vyzerá super. Samozrejme ,keďže je to matný rúž, je o niečo tuhší a trošíčku ťažšie sa nanáša na pery. Akoby ťahal pery pri aplikácií. Nieje to také to príjemné nanášanie ako pri hydratačných rúžoch, ktoré krásne kĺžu po perách. Niekto používa pod matné rúže balzam, ja nie ,pretože mám pocit, že vlastnosti matného rúžu sú horšie. A asi ďalšia vec, s ktorou sa musia zmieriť ľudia, ktorí milujú matné rúže (napr. ja) je,že matné rúže vysušujú. Je tam tá možnosť s balzamom ,ale to ja nepoužívam. Aj tento vysušuje, aleeee.....oveľa menej ako som zvyknutá. Po niektorým matných rúžoch mám večer úplne šupinkaté pery. Tento vysuší pery trošku, ale pery sa nerozpraskajú ani nič podobné a keď si dám na noc balzam ,tak sú zasa v skvelej kondícií. 
Výdrž rúžu je skvelá. Dá aj viac ako 7 hodín, ale bez jedla. Pitie vydrží, pretože sa trošku prilepí na pery. Nevsiakne sa do nich, ale ani to nieje taký typ produktu, ktorý by len sedel a čakal na perách a akonáhle by ste sa niečo napili ,tak  automaticky  z pier preskočí na pohár a pery ostanú bez rúžu. Ráno ho pekne nanesiete a on ostane na svojom mieste. Nevyberie sa do vrások ani sa nerozpije. Po jedle ho stačí pretrieť a znova je aký, ako po prvom nanesení. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • množstvo odtieňov
  • výdrž
  • nezalieza do vrások
  • pigmentácia 
Zápory:
  • obal
  • vysušuje
  • je tuhší 
  • dostupnosť
Hodnotenie: 4* z 5*

Vyskúšali ste už nejaké produkty od Jordany ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Jordana: Matte lipstick - 58 Fiery Coral: 1,96€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

11 komentárov:

  1. Si ma motivovala kedže aj ja milujem matné rúže. Hneď si jeden objednám. :) A mimochodom tento ti veľmi pasuje :) A ten obal je fakt hruza :D ... Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na túto značku stále pokukujem :D a po tejto recenzii som rozhodnutá, že si musím nejaký zaobstarať :D aj keď ten obal vyzerá príšerne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj nejaký ,nie je drahý. Len dúfam ,že kvalita sa nebude líšiť od odtieňa k odtieňu :).

      Odstrániť
  3. Má opravdu krásnou barvu :)) moc ti sluší!
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstin je to nadherny, ale ten obal je hrozny :D
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný odstín, a Jordana rtěnky jsou i příjemné. Jen ten obal mě vůbec neláká ke koupi, ani kdyby samotná rtěnka měla zlatý odstín.. :( :D :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena