2. 10. 2015

Sleek - True color lipstick

Krásny večer :)

Myslím, že už dávno sme nemali článok, ktorý sa venuje dekoratívnej kozmetike, čo je zvláštne, pretože ju kupujem hodne často. Asi je to kvôli tomu, že je pre mňa veľký problém nafotiť fotky. Mám doma len 7 ročný digitál, takže vyčariť s nim nejaké dobrú fotku je často nemožné. A problém číslo dva je ,že ja sa fakt na fotkách neviem tváriť normálne. Ja a foťák ? To nikdy nešlo dokopy :D. Takže keď fotím seba, tak mám v jednej ruke foťák, v druhej zrkadlo (aby som sa videla) a snažím sa zo seba dostať nejaký normálny pohľad. Ešteže ma pri tom nik nevidí :D. Zo 60 fotiek sa mi podarilo niečo vybrať, tak sa môžeme vrhnúť na recenziu :).

Od Sleeku mám veľmi rada tiene. Tvárenka mi až tak nesadla, nevravím, že je zlá, ale nie je to môj favorit. Už dlhšiu dobu som chcela vyskúšať aj rúž. Veľké množstvo odtieňoch som na našom trhu nenašla, ale keď sa človek uskromní ,vyberie si :). Jeseň už máme za oknami, zima tu bude za chvíľu, tak som si objednala tmavý odtieň Smoulder. Predsa už som si svetlých a neonových odtieňov užila, už ich proste mám potrebu nahradiť tmavšími.

Obal je krásny. Matný ,neucapká sa ,vyzerá reprezentatívne aj po mesiaci, proste mu nemám čo vytknúť. Je z pevnejšieho plastu, nemusím sa báť, že sa mi rozbije ,keď ho hodím do kabelky. Troška ma mrzí, že rúž nemá vyrazený názov Sleek na sebe. Je to úplná prkotina, viem, ale mne sa to neuveriteľne páči. 
Rúž je krásne krémový a hydratačný. Ani raz som po ňom nemala rozpukané a vysušené pery. Mám pocit, že mi pery aj málinko vyživil. Ako viem ,obsahuje vitamín E, ale žiadnu výživu som nečakala. Asi viete, že čím je rúž hydratačnejší ,tým ma menšiu výdrž. Proste žiadny hydratačný rúž nevydrží celý deň. No na to ,ako je tento rúž krémový ,vydrží naozaj dosť dlho. Okolo 4-5 hodín. Po jedle ho treba opraviť, pitie vydrží tak na 80% ,čo je super, pretože ja vypijem 2 čaje za hodinu a opravovať ho po každom vypitom čaji, noooo asi rýchlo by som na to prdela :).

Ďalšia úžasná vec je že sa vôbec nerozpíja. Ja nepoužívam kontúrky na pery, fakt neviem prečo, a často sa mi rúže rozpíjajú a zaliezajú do vrások. Tento to nerobí. Rozpitý tmavý rúž vyzerá hrozne, neznášam ,keď sa mi to stane. Hlavne rúž od Astoru z rady Soft Sensation sa mi strašne rozpíja, ale je krásny ,tak sa ho nechcem zdať.

Mala ukážka na záver :)

Zhodnotenie:

Klady:
  • hydratácia
  • pigmentácia
  • výdrž
  • nerozpíja sa 
  • obal
Zápory:
  • žiadne :)
Hodnotenie: 5* z 5*


Pre mňa je rúž úžasný. Vyskúšali ste už nejaké rúže od Sleeku ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Sleek: True color lipstick - Smoulder: 6,50€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

13 komentárov:

  1. mám ho ale v oranžovej, má krásny obal, ale ten môj je úplne taký vodnatý a slabo pigmentovaný, tento sa mi zdá lepší, takže možno dám sleekovským rúžom ešte šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A práve oranžovú verziu som si chcela kúpiť, no škoda :/

      Odstrániť
  2. Od Sleek žádnou rtěnku nemám, ale určitě si chci nějakou zakoupit :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná! Moc ti sluší. Na mě je trochu do hněda a asi bych sáhla po variantě víc do červena. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rúž sa ti krásne hodí k vlasom :) Úžasné


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne niečo také hľadám, len škoda, že som si dala na mesiac pauzu od nakupovania dekoratívky :-/ No a samozrejme musím pochváliť tvoje vlasy, tá farba je proste skvostná O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ešte tá farba nie je presne taká ,ako som chcela , ale blíži sa tomu :)

      Odstrániť
  6. Moc pěkný odstín rtěnky, který ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau, tak ta barva je dokonalá, boží.. nádhera.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tobe tento odstin sedi, na me by vypadal divne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherná podzimní rtěnka <3 a hlavně tobě moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena