23. 11. 2015

Alverde dezodorant magnólia a slez

Krásny večer :)

V Alverde stojánku som uvidela nový dezodorant. Neviem ako dlho ho majú, pretože ja sa po BIO deo ochrane obzerám až keď miniem môj aktuálny domáci dezodorant. Keďže dezodoranty používam každý deň, tak aspoň doma používam BIO bez hliníkových solí a iných zložiek, ktoré pre telo asi nie sú to najlepšie riešenie. Niekedy som si robila vlastný dezodorant ,ale nechcelo sa mi vkuse kupovať bambucké maslo, ktoré som využívala len na dezodorant. Inak mi celý čas stálo doma cez dotknutia. 

Vyskúšala som okrem čerešňového všetky dezodorant od Alverde. Najväčšiu ochranu mi asi poskytol ich deokrém. Ten bol fakt dobrý. Von do mesta by som si netrúfla ísť, ale moje požiadavky domáceho dezodorantu splnil. Ako náhle som ho minula ,tak som si v Dm-ku kúpila tento s vôňou magnólie a slezu. Ani som ho neovoňala. Kukla som do stojánku a vidím ahaaa nový deozodorant a išiel domov so mnou. 
Vôňa je neskutočne sladkááá. Na môj vkus až moc sladká. Na začiatku cítiť alkohol (je na prvom mieste v zložení, takže nie je sa čo čudovať), ale to vyprchá asi do desiatich sekúnd a potom prichádza závan sladkej vône. Cítiť ju pomerne dlho na Alverde. Takú hodinu vydrží.
Balenie je skvelé. Je sklené s ekologickým rozprašovačom bez hnacích plynov. Myslím, že pri Alverde sa mi ešte nikdy toto balenie nepokazilo. A to som ho používala aj po minutí dezodorantu. Rozprašovač sa vždy zíde :). Na cestovanie moc vhodné nie je ,ale aj tak s týmto dezodorantom cestovať nebudete, pretože má slabú výdrž. Chráni ma asi tak 4-5 hodín a to v podstate nič nerobím, iba sedím pred PC. Je to málo, ale doma sa môžem prestriekať hocikedy ,tak to až tak nevadí. Myslím ,že von a v lete by nevydržal ani hodinu.
Zloženie je super, len ak je niekto precitlivený na alkohol, tak by sa mal tomuto dezodorantu vyhnúť. Obsahuje aj glycerín na ošetrenie pokožky. Používam ho aj priamo po holení a vôbec nedráždi ani nepáli. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • zloženie
  • vegánsky produkt
  • balenie
  • nefarbí oblečenie
Zápory:
  • ochrana
  • vôňa
Hodnotenie: 2* z 5*


Skúšali ste už tento dezodorant ? :) 


Ďakujem za všetky komentáre, stále sa môžete zapojiť do súťaže. Budem rada ,keď sa tu znova uvidíme a prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Alverde: Deo rozprašovač s vôňou magnólie a slezu: 2,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. neviem prečo, ale skoro nikdy sa nezastavím u regálu s alverde len ho prejdem :)) možno raz sa zastavím a niečo si kúpim :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám od Alverde rada šampóny a telové maslá, tak po to vždy idem a vždy ešte vezmem ,lebo ma to zaujme :D A nie je to drahá kozmetika ,takže aj keď to bude zlé ,nenahnevám sa veľmi :D

      Odstrániť
  2. Od alverde používam iba sprchovačky a dekoratívku, ja sa potím úplne minimálne tak možno by stál za skúšku. Ale ten rozprašovač ma veľmi prekvapil, takýto som nevidela ešte u žiadneho deodorantu. :) Ale skúsim inú vôňu, sladké spreje ma dusia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa potíš málinko, tak podľa mňa by ti mohol sedieť :). Takéto rozprašovače mávajú bio dezodoranty :)

      Odstrániť
  3. Já si občas od Alverde koupím jen tělové máslo, jinak mně tahle značka moc neláká, nevím proč. Sladké vůně moc nemusím a myslím, že by mně asi neochránil, sice se nepotím nijak extrémně, ale malinko taky ne..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena