28. 11. 2015

Avène hydratačná maska a termálna voda

Krásny večer :)

Už ani neviem kedy bola výzva s blogerky.cz a posielali na testovanie masku od Avène. Ja som sa do toho výberu nedostala, ale Hevi z blogu The world of makeup mi ju po testovaní poslala. Dokonca mi k nej dokúpila aj termálnu vodu a ešte mi poslala domáci peeling na ruky. Bola som riadne prekvapená ,keď mi balíček od nej prišiel. Tak Hevi ešte raz veľké díík :-*. K recenzií som sa nemohla dostať, lebo  vždy som si naplánovala niečo iné, ale dnes konečne je tu :).


Od Avène som už testovala čistiaci gél (recenzia). Na začiatku som z neho až tak nadšená nebola, teraz som sa k nemu vrátila a sedí mi oveľa viac ako pred tým. Na túto hydratačnú masku som sa riadne tešila a naozaj ma nesklamala. Mám trošku problém si nájsť na pleť produkty ,ktoré by mi sedeli, pretože moja citlivá pleť často povie nie. A je to hodne často, preto keď niečo nájdem, čo mi sedí, tak som neskutočne rada :).





Maska je ukrytá v malom bielom obale. Mne sa celkom páči, nie je prečačkaný ,len na ňom nenájdete slovenčinu ani češtinu. Popis v týchto jazykoch je len na krabičke. Pri maske je aj papierik s informáciami a popisom aké produkty od Avène by sa mali ideálne používať ráno/večer a tak, ale tiež nie je v slovenčine ani v češtine, tak ten som ani nefotila a ani som ho moc neštudovala.


Táto maska je ideálna pre citlivú dehydrovanú pleť. Nanáša sa klasicky v hrubšej vrstve a necháva sa pôsobiť 10-15 minút, potom sa zvyšok masky zotrie tampónikom. Ja mám asi riadne dehydrovanú pleť, pretože po 15 minútach nemám v podstate čo roztrieť. Nakoniec sa pleť prestrieka termálnou vodou. 


Pleť je po maske krásne napapaná ,jemná a hydratovaná. Dosť veľká škoda je ,že na stránke je uvedené,  že hydratuje len vrchnú časť kože. Preto asi aj ten efekt nie je moc dlhodobý. Asi 2 dni cítim ,že som si dala masku, potom sa už hydratácia stratí. Alee......je tu velikánske plus a to je upokojenie. Neskutočne ,ale neskutočne upokojuje pleť.  Pred nedávnom som robila dva články, kde som sa  fotila namalovaná. Na špirálu od Flormar a na paletku od Makeup Revolution, takže som sa odličovala 3x a vtedy ma neskutočne štípala/pálila pleť. No a dala som si túto masku a zrazu pleť sa upokojila. Mala som krém od Biodermy a vôbec nemal taký skvelý efekt ,ako táto maska. 


Farba je biela, no na pleti ju až tam moc nevidno. Na začiatku hej, ale potom sa postupne vpíja do pleti a už ju nevidno. Po zotretí zvyškom masky je pleť trošíčku lepkavá, ale keď sa prestrieka termálnou vodou prestane lepiť. 


Ako som spomínala, Hevi mi dokúpila aj malú verziu termálne vody (50ml). Má oveľa väčšie využitie napr. používa sa na osvieženie, po holení, po spálení od slnka, po depilacií.... Ja ju používam na prestriekanie pleti po použití masky a na zafixovanie make-upu. Po maske je super, no ten make-up asi drží rovnako ako bez tejto termálnej vody.


Predvčerom som čítala článok od Primadonna Realness, kde zisťovala, či komentujúci si prečítali článok, tak si tú fintu požičiam :D. Kedže už na druhej fotke svieti nechtiac moja červená hlava, tak mi do komnetáru napíšte "červená hlava" a budem vedieť ,že ste článok prečítali :D.


Ak nie ste nový na mojom blogu, tak určite viete ,čo mi hneď vadilo na tejto vode. Áno.... obal s hnacími plynmi. To mi fakt vadí, keď je aj iná alternatíva. Kukla som si zloženie vody od Balei a je rovnaké ,len táto termálna voda je z Francúzska. Ale ak nechcete míňať veľa peňazí, myslím, že Balea splní rovnakú funkciu. Určite ich obe porovnám :).

Zloženie hydratačnej masky:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). STEARIC ACID. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL). HYDROGENATED PALM/PALM KERNEL OIL PEG-6 ESTERS. TRIETHANOLAMINE. GLYCERYL STEARATE. MICROCRYSTALLINE WAX (CERA MICROCRISTALLINA). PEG-100 STEARATE. PROPYLENE GLYCOL. CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES. CARBOMER. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). PHENYL TRIMETHICONE.

Zloženie termálnej vody:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA)GAS : Nitrogen


Zhodnotenie maska:

Klady:
  • úžasne upokojuje
  • hydratuje
  • zjemnuje pleť
  • obal
Zápory:
  • zloženie (parafín a silikóny)
Hodnotenie: 4* z 5*

Zhodnotenie termálna voda:

Klady:
  • univerzálne použitie
  • super po maske
Zápory:
  • cena
  • obal
  • nepredlžuje výdrž make-upu
Hodnotenie: 2* z 5*


Vyskúšali ste túto masku ? Ak nie ,aká je vaša naj hydratačná maska ? :)


Ďakujem za všetky komentáre, ďakujem za podporu vo forme odberu alebo likeu na fb. Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Avene: upokojujúca hydratačná maska 50ml: 19,90€* (avene-cosmetics.sk)
Avene: Termálna voda 50ml: 4,20€* (avene-cosmetics.sk)


*ceny sú len orientačné 

1 komentár:

  1. červená hlava :D od avene som ešte nemala nič a popri bioderme ani nemám dôvod skúšať niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena