11. 11. 2015

Balea Gél na holenie

Krásny večer :)

Dnes som chcela pôvodne robiť konečne recenziu na paletku od Makeup Revolution, ale von bolo hnusné počasie a slabé svetlo, takže sa mi tiene nepodarili odfotiť tak, ako v skutočnosti vyzerajú. Alebo sa skutočnej farbe aspoň na 90% priblížiť. Dúfam ,že zajtra už budú podmienky lepšie. Tak som trošku pohrabala v poličke a hľadala niečo, čo by sa vám mohlo páčiť a ešte sa na mojom blogu neobjavilo. 

Peny a gély sú pre mňa komplikovaná záležitosť. Ak mi vyhovuje na klasické holenie, tak na intímne časti nie a už keď si nájdem môj top, tak ho buď prestanú vyrábať alebo zmenia zloženie ,že mi prestane vyhovovať :D. Toto sa mi stalo už 2x. S holiacou penou od Alverde, ktorá sa už u nás nepredáva a potom s penou od Balei, ktorej upravili zloženie. Takže som musela znova hľadať a našla som tento gél. Mala by som si ho užiť, lebo určite ho prestanú vyrábať :D.
Ja mám menšie balenie (75 ml), pretože som si ho brala do Atén, ale nájdete ho aj v klasickom asi 125 ml balení. Prvé ,čo ma uchvátilo, bol vôňa. Je prekrásna. Úžasne svieža. Je to jeden z najkrajšie voňajúcich produktov, čo mám doma.  Síce nevonia ako čerstvo vyšťavený grapefruit, vôňa je trošku štrajknutá niečím chemickým, ale len trošíčka, no aj tak sa mi páči. Parfumácia je dosť výrazná, cítim ju počas celého holenia a aj po ňom.  

Gél je určený na citlivú pokožku. Ešte ani raz sa mi nevyhodili vyrážky ,čo je veľký úspech. Pretože, kým som nemala tento gél, tak som mala na nohách každý oholený chĺpok zapálení. Vtedy som skúšala všetko aj ružovú vodu a kokosový olej a nič. Tak som rada ,že už je to s týmto gélom v pohode, aj keď som ho mohla objaviť pred letom a nie na konci leta :D. Skúšala som ho aj na intímne partie a absolútne nedráždi. 
Balenie je klasické hliníkové s hnacími plynmi. Ja mám radšej balenia bez hnacích plynov. Viem, že s hnacími plynmi je pena bohatšia a hustejšia, ale príde mi to zbytočne moc neekologické. Ja nie som žiadny greenpeaceák, no ak si môžem zvoliť ekologickejšiu verziu ,beriem tú. Tieto balenia nemám ani možnosť zrecyklovať, tak je to také plytvanie, preto si ani nekupujem klasické dezodoranty, ale guličky. Tak ma trošku mrzí, že gél má takéto balenie.

Gél má jemnučkú ružovú farbu. Stačí malé množstvo a vytvorí bohatú penu. Pena pokryje celú plochu pokožky a pomôže žiletke krásne kĺzať po nej bez toho, aby ju podráždila. Po holení si pokožka pýta nejaký krém ,ale nie je vysušená. 

Zhodnotenie:

Klady: 
  • vôňa
  • hustá pena
  • chráni pokožku
  • nedráždi 
  • 2 veľkosti balenia
Zápory:
  • balenie z ekologického dôvodu, inak je úplne funkčné
Hodnotenie: 4* z 5*


Čo používate na zbavenie sa chĺpkov najčastejšie ? Ste verné žiletkám alebo volíte iné metódy ?


Ďakujem ,že ste si článok prečítali. Budem rada, keď mi dole napíšete nejaký komentár a dúfam, že sa tu opäť stretneme pri ďalšom článku. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Balea: Gél na holenie pre citlivú pokožku (75ml): 1,49€* (dm)


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. ja tiež kupujem len od balei, je zbytočné kupovať drahšiu :)) momentálne mám tú čučoriedkovú a to je tiež jedna báseň :) teším sa od nich na ďalšie limitky a voňavé novinky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Limitky majú úžasné, preto mám Baleu veľmi rada, je málo limitiek ,ktoré sa mi od nich nepáčili. Už sa teším na vianočné limitky :)

      Odstrániť
  2. Jednou jsem nějaký gel na holení od Balei měla a pamatuji si, že jsem s ním byla moc spokojená. Od té doby však gely na holení nepoužívám, protože si skoro celé tělo epiluji a na zbytek, který holím žiletkou, používám pouze normální sprcháč a případně jenom vodu a to mi stačí. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gely na holení od Balei mám ráda, jsou za pár korun, funkční a vždycky si vyberu nějakou novou, zajímavou parfemaci, zrovna teď mám na vaně vanilkovou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vanilkovú som si ani nevšimla ,že mali. Určite by som si ju kúpila :)

      Odstrániť
  4. gély nepoužívam, no mala by som vyskúšať :)
    pozývam ťa na môj nový blog :)
    lifebydena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tedy musím přiznat, že gely tedy vůbec nepoužívám, protože už na to nemám čas se s tím patlat, ale věřím, že ta vůně musí být úžasná jako u všem ostatních výrobků. Vůně baley výrobků jsou nepřekonatelné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já většinou používám mýdlo a občas vemu gel mému muži, ale už jsem si říkala, že by bylo načase něco takového pořídit.. :-)

    The word of makeup

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena