8. 11. 2015

Bioderma Sensibio micelárka

Krásny večer :)

V minulom článku som písala o produktoch, ktoré som najradšej používala počas októbra a tam som spomenula červenú micelárku od Biodermy. Už som jedno cestovné balenie (100 ml) minula a pomalinky míňam aj druhé. Táto micelárka je milovaná a aj nenávidená. Čítala som na ňu veľa recenzií, no a podľa nich by som sa určite nerozhodla, pretože to bolo 50:50. Preto som veľmi rada ,že Bioderma posielala cestovné balenie :).

Ja som veľa micelárok neskúšala. Popravde toto je moja prvá. Nejako ma tento ošiaľ s micelárkami minul ,presne tak ako ošiaľ s EOS balzamy. Myslím, že asi pred rokom to začalo a každá značka ich začala vyrábať. Mám pocit ,že aj Balea má medzi novinkami micelárku, ale ešte som ju nevidela v našom Dm-ku, iba na nete som niečo zahliadla. Ak náhodou neviete ,čo je to micelárka, tak je to zjednodušene voda, ktorá obsahuje micely. Micely sú zhluky molekúl, ktoré majú hydrofóbnu a hydrofilnú časť. Tieto zhluky obalia nečistotu a vyčistia vám pleť. Tak to bola malá chemická vsuvka a ideme na recenziu :).


Ako už naznačuje názov rady, micelárka je určená na citlivú pleť. S touto micelárkou by ste mali vyčistiť pleť a odstrániť make-up, dokonca aj vodeodolný a ešte by mala vašu pleť upokojiť. Používa sa ako klasická pleťová voda alebo odličovať. Proste ju dáte na tampónik a odlíčite pleť. 
Ja ju používam veľmi rada, pretože s ňou krásne odlíčim make-up a hlavne neštípe v očiach. Čistiace mlieko z tejto rady ma dosť páli, ak sa mi dostane do očí, pri micelárke s tým problém nemám. Mám citlivé oči, takže buď ma odličovač páli a super odličuje alebo odličuje biedne, ale zasa moje oči sa nesťažujú. Som rada ,že som konečne našla niečo, s čím sa môžem v pohode bezbolestne odlíčiť. Balenie je klasické umelohmotné a má typický aplikátor.
Zloženie: WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.
Samozrejme micelárka je bez parfumácie, alkoholu a parabénov ,aby čo najviac vyhovovala citlivej pokožke, preto skoro nevonia. Nejakú arómu má, ale nič čo by bolo poriadne cítiť. Mám rada prevoňané produkty, no na pleť radšej používam produkty bez parfumácie ako s ňou, lebo moja pleť mi dá najavo nespokojnosť v podobe asi 20 vyrážok. Asi jediná nevýhoda je, že micelárky je potrebné použiť väčšie množstvo. Odličuje krásne, pleť po nej nemám ulepenú, ale musím jej na tampóniť dať viac, ako klasického odličovača. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • zloženie
  • dobre odličuje
  • neštípe v očiach
  • odlíči aj vodeodolný make-up
  • balenie v 2 veľkostiach (250 a 500 ml)
Zápory:
  • treba použiť väčšie množstvo produktu

Mne micelárka úplne vyhovuje, síce cena je vyššia ,ale pri akcii 1+1, ktorá býva hodne často, sa vyplatí micelárku kúpiť. Ja určite zainvestujem do modrej alebo zelenej micelárky, rada by som ich vyskúšala, či budú lepšie ako táto. 

Budem rada, keď mi do komentáru napíšete ,ktorú micelárku od Biodermy máte najradšej vy :) Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok víkendu :).



Použité produkty: 

Bioderma: Sensibio H2O - 500 ml: 14,00€* (fitlekaren.sk)


*ceny sú len orientačné, ja som testovala cestovné balenie, ktoré som dostala zadarmo 

4 komentáre:

  1. Už dlouho uvažuju, že bych si micelárku od Biodermy taky pořídila, ale teď jsem vyzkoušela novou od Avonu, která mi docela vyhovuje, tak nevím, jestli má smysl ji kupovat
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám Biodermu rada, ale je dosť drahá. Ak ti vyhovuje tá od Avonu ,tak myslím ,že zbytočne budeš kupovať biodermu za 10-14€. Mne Avon a podobné značky nesedia, tak si musím priplatiť ,aby som mala produkty ,ktoré sú úplne jemné k pleti, ale ak nemáš citlivú pleť alebo moc aknóznu, tak pre teba je investícia do takýchto produktov zbytočná :).

      Odstrániť
  2. Tato micelarka podla nemoze chybat v ziadnej domacnosti :)


    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Biodermy mám tiež micerálku, zo zelenej rady určenej pre mastnú pleť a som s ňou veľmi spokojná, používam ju už takmer rok a zatiaľ nemám dôvod ju meniť:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena