25. 11. 2015

Bione Extra výživný pleťový krém

Krásny večer :)

Našla som u nás v drogérií Bione. Jupííííííí :D :D. Hľadala som ho dlho a konečne som ho našla. Aj keď sú to iba tri krémy ,ale predáva sa u nás a ja môžem konečne niečo vyskúšať. Našla som ho náhodou, keď som v Teta drogérií hľadala hubky na make-up. Skontrolovala som ,či náhodou sa k nám nedostali aj produkty na vlasy, tie som u nás nenašla, iba tri pleťové krémy. Mandľový, konopný proti vráskam a konopný extra výživný, ktorý som si nakoniec aj kúpila.

Neskutočne som sa tešila na skúšanie. A nejako som od neho čakala asi oveľa viac ako mi dokáže poskytnúť. Asi som bola trošku viac nabudená kvôli veľkému počtu pozitívnych reakcií, s ktorými sa na blogoch stretávam. 


Krém je v klasickom plastovom lacnom obale. Je zabalený v krabičke, takže sa ten lacný obal skryje a potom tak nevyčnieva medzi krémami s modernejším dizajnom balenia. Samozrejme ide o produkt, takže nejaký ten obal mi je celkom ukradnutý, ale predsa to vie poriadne upútať pozornosť.



Na obale krém vyzerá oveľa viac úžasnejšie ako v skutočnosti je (to asi nie je novinka ,že to tak býva :)). Prečítate si ,že je veľmi ľahký, rýchlo sa vstrebáva, sú tam spomenuté fosfolipidy, vitamíny a mnoho ďalších chemických názvov. Na mňa osobne je tam veľa informácií ,radšej to mohli uviesť na papierik a vložiť ho do krabičky ku krému. Úprimne ,minimálne polke ľudí ten popis nič nepovie a 90% ľudí si ho ani neprečíta, keď bude krém kupovať. Medzi nich patrím aj ja ,ja som si ho čítala len doma, pred písaním recenzie :D. 


Ten istý popis ,čo je na krabičke je aj na obale od krému. Všimla som si ,že gramáž je 51 ml. To ma celkom zaujalo. Chcela by som vedieť ,že prečo je to práve 51 ml a prečo to nie je zaokrúhlené :D.


Zloženie je celkom príjemné. Vyššie som už písala ,že keď som si kupovala krém, tak som informácie na krabičke nečítala ,ale hneď som prešla na zloženie. Žiadne silikóny, parabény, kokosový olej na tretom mieste, konope nie je úplne na konci. Toto mi stačilo ,aby som krém vzala domov. Keby tam nebol ten parfum ,tak by bolo zloženie ešte lepšie. Doma som si ešte všimla bambucké maslo, vitamín E a pantenol a musím povedať ,že za tie peniaze s takých zložením sa mi krém riadne zapáčil. 


Takže po zistení zloženia som bola ešte viac nadšená. No len keď som ho otvorila ,tak nadšenie trošku opadlo. Parfumácia je zlá. Úplne mi pripomína čističe do WC. Proste vôňa, ktorú moc na pleti mať nechcem. A sklamalo ma aj to ,že keď je extra výživný ,tak som čakala ,že bude hutný. Taký akurát na zimu a on je presný opak. Má to aj napísané na obale, že je to ľahký krém, ale noo...nečítala som ho, takže moja chyba. Ale aby som sa zasa prehupla na pozitívnu stranu :) rýchlo sa vsakuje a vôbec nelepí. Natriem si tvár, krk a dekolt a hneď môžem dať make-up. A výživa ? Povedala by som ,že je to taký priemer. Určite to nie je extra výživa a na suchý typ pleti nebude stačiť. V lete by mi úplne sedel (až na tú vôňu), no na zimu to nie je tá najlepšia voľba.

Zhrnutie:

Klady:
  • zloženie
  • rýchlo sa vsakuje
  • nelepí
  • na leto ideálny
Zápory:
  • priemerná hydratácia
  • balenie
  • parfumácia
Hodnotenie: 3* z 5*


Skúšali ste niečo od Bione ? Čo máte od tejto značky najradšej ? :)


Rozhodla som sa zmeniť dizajn, ten starý mám už 1,5 roka. Chcelo to zmenu, takže asi sa najbližšie dni bude trošku meniť :).
Ďakujem za všetky komentáre. Môžete ma sledovať aj na fb. Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :). 



Použité produkty:

BIONE: Extra výživný pleťový krém: 3,90€* (Teta drogéria)


*ceny sú len orientačné  

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Aj ja, aj bio kozmetiku hl. kvôli vôni, ale tu som šliapla riadne vedľa, čo sa týka tej vône :D

      Odstrániť
  2. Ó ano, jak já tenhle krém miluju. :) Jenže teď už nepoužívám tohle malé balení, ale rovnou rodinné 250 ml. :D
    Jinak kdysi jsem krém taky recenzovala. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2013/10/bione-cosmetics-extra-vyzivny-pletovy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa bude skvelý na leto, len teraz na zimu budem musieť kúpiť asi iný :) Ďakujem ,idem kuknúť :)

      Odstrániť
  3. Krem má svije klady aj zápory, no mne k prírodnému zloženiu nesedí ta vôňa :D
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú súťaž na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena