15. 11. 2015

Flormar Crazy look

Krásnu nedeľu prajem :)

V líčení mám rada menšiu extravagantnosť ako sú napr. rôzne farby rúžov (fialové, oranžové, sivé), rôzne typy líčenia a rôzne farby špirál. Proste pre mňa je líčenie hra a dá sa povedať ,že svojim spôsobom aj umenie. Keď som bola v Aténách, tak ma nejako vcuclo od obchodu s Flormar kozmetikou. No a tam som narazila na tieto špirály z rady Crazy look. Na českej stránke Flormaru ,som ich ešte videla, ale len modrú a žltú verziu. Neviem ,či sa dajú niekde na SR alebo ČR kúpiť aj iné odtiene.

V Aténách  som videla len žltú a oranžovú verziu. Veľká škoda ,že nemali aj ružovú ,tú by som určite vzala so sebou tiež. V kolekcií je aj modrý ,azúrový a čierny odtieň, ale to sa dá nájsť aj u nás v drogérií, takže tie by som pravdepodobne ignorovala. Chýba mi tu fialová farba. Aj tá sa dá zohnať v drogérií ,ale taká neonková fialová by určite vyzerala skvele na očiach :).
Zdroj
Špirála má pekný obal, celkom pútavý, takže si ho všimnete medzi ostatnými produktami. Ale inak je klasický plastový ,aký má 99% špirál. Balenie je celkom veľké, až 11 ml. Ja osobne by som volila menšie balenie, predsa to nie je špirála ,ktorú by som nosila každý deň, takže ju určite neminiem celú a určite nie do pol roka, ako by sa po správnosti mala minúť. Ja ju určite budem používať dlhšie, ale v tomto si neberte zo mňa príklad :D.


Mala by byť predlžujúca a zahusťujúca zároveň. Aspoň to píšu na balení, v ktorom bola maskara (zabudla som ho nafotiť). Ako úprimne ,mne záleží pri týchto špirálach len na farbe a trošku na tom ,aby nezlepovali, takže nemám veľké nároky. Aspoň nie také, ako mám pri klasických špirálach. Táto celkom prekvapila. Nečakajte závratný objem a predĺženie, to nie. No mihalnice pekne predĺži, veľký objem im nedodá ,ale sú dlhšie ako normálne.
Kefka je klasická, nemá žiadny atypický vzhľad ani veľkosť. Proste Flormar stavil na overenú klasiku. Ja mám tieto kefky rada, nedá sa s nimi nič pokaziť. Produkt je krémový, nie je moc mokrý, preto mihalnice krásne držia tvar a pekne ich zafarbí. Niektoré farebné špirály skoro na očiach nevidno, túto je vidieť prekrásne. 
Zloženie je asi typické, aké má väčšina špirál, ale na konci na mňa vykukol pantenol, tak....dá sa povedať, že akú-takú výživu riasam poskytne. Úprimne,veľa od toho netreba očakávať :). Špirálu mám na fotkách na horných aj dolných mihalniciach ,ale najčastejšie ju nosím len na dolných alebo na dolných a na horných len vo vonkajšom kútiku. Druhá verzia trošku zmenšuje oči.
Zhodnotenie:

Klady: 
  • rôznorodosť farieb
  • balenie
  • pigmentácia
  • výdrž
  • textúra
  • nezlepuje
Zápory:
  • málinko predlžuje a zahusťuje 
  • chýba mi v kolekcií fialová farba
Hodnotenie: 5* z 5*

Pre mňa je to najlepšia farebná riasenka ,akú som vyskúšala. Máte radi také trošku netypické farby špirál ? :)


Ďakujem za všetky komentáre ,dúfam ,že sa vám článok páčil a rada vás tu uvidím znova. Užite si zvyšok víkendu :).


Použité produkty:

Flormar: Crazy look - orange: 7,50€* (Atény, je aj na flormar.cz ,ale len v modrej a žltej verzií)



*ceny sú len orientačné


Makeup:

Oči:
Makeup Revolution: Iconic 3
Rimmel: Exaggerate eye liner: black
Maybelline: The colossal go extreme volume
Flormar: Crazy look - orange
Essence: Eyebrow designer: 02 brown


Pleť:
Rimmel: Match Perfection: 010 Light Porcelain
Catrice: Primer and Fine powder 010
Makeup Revolution: Mono eyeshadow: Mocha love


Pery:
Essence: Longlasting lipstick: 15 oh so mat!

14 komentárov:

  1. Ja nikdy nebyla na barevne rasenky, ale barva vypada pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to sa mi mega páči :)) ja by som si to asi nekúpila, ale naozaj to vyzerá super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi povedalo veľa ľudí, že by si to nekúpili ,aj doma na mňa pozerali ako na debila ,keď som ju mala na očiach :D ,ale tak čo, mne sa to riadne páči. Veď je to len make-up a keď budem mať 50 ,tak asi už bude neskoro na takéto výstrelky :D.

      Odstrániť
  3. Wau.. tak to je něco pro mě. Miluji barevné řasenky. barevné líčení.. to jsem prostě já.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti odporúčam túto špirálu, určite nebudeš sklamaná a v ČR je aj lacnejšia :).

      Odstrániť
    2. Bohužel zatím jsem ji nesehnala.. :(

      Odstrániť
  4. ja jedine na halloween alebo nejaký tématický večierok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na barevné řasenky nejsem, tahle vypadá zajímavě. První ilustrační obrázek vypadá, že má slečna řasenku jen na konečcích řas, to bych chtěla hrozně vidět ve skutečnosti, protože je to zajímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vyzerá tiež super, len na to treba dlhánske mihalnice ,aby bol efekt viditeľný a bohužiaľ ja také nemám, tak preto si maľujem celé mihalnice :).

      Odstrániť
  6. Na túto oranžovú by som asi odvahu nemala, ale páči sa mi ten tyrkysový odtieň, ktorý ma modelka. Inak, nikdy som asi na nikom na ulici nevidela farebnú špirálu :D
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja ,iba na sebe :D Keď sa nad tým zamyslím ,tak asi ani modrú ,fialovú atď. som nikdy nikomu nevidela na očiach ,iba na sebe :D

      Odstrániť
  7. Ta vypadá hodně fajn, vůbec jsem nečekala, že bude tak výrazná a na řasech vypadat tak pěkně ! Ale asi s těma barevnýma řasenkama mám jen špatnou zkušenost. Já bych možná uvažovala o té tyrkysové

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau tak toto je bláznivé a skvelé zároveň! Veľmi sa mi páči aj v tej svetlej modrej farbe. Úplná topka a krásne sýte farby. Vôbec som si nemysela, že budú také krásne žiarive aj v skutočnosti na mihalniciach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som to moc nečakala. Keď som ju skúsila ,ešte viac mi bolo ľúto, že nemali aj ružovú verziu :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena