13. 11. 2015

Makeup Revolution Give them Nightmares

Krásny večer :)

Dnes som nemusela ísť do školy ,a tak som stihla to najlepšie možné počasie, aké dnes bolo a mohla som pokojne a konečne nafotiť krásnu paletku od Makeup Revolution. Pôvodne som si chcela kúpiť Bad Girl od Sleeku, ale narazila som na túto a zapáčila sa mi viac. Aj keď má trošku depresívnejší názov je krásna. 
Paletka sa skladá z modrých, fialových, zelených a čiernych odtieňov. Farbičky sú krásne, len mám problém sa s nimi nalíčiť, pretože mne osobne sa odtiene zle kombinujú. Mám pocit, že keby sa nalíčim len touto paletkou, tak moje očné tiene vyzerajú ako modrina alebo monokel, preto vždy líčenie doplním nejakou hnedou. Ale toto nieje asi tak chyba paletky, ale skôr ja neviem až tak dobre kombinovať takéto typy odtieňov. 


Balenie je krásne a pevné. Oveľa pevnejšie ako pri ikonických paletkách. Super drží, ale nemám problém ju otvoriť. Niektoré balenia držia tak pevne ,že si zlámem všetky nechty, kým sa dostanem k tieňom. Po otvorení na vás vykukne 18 tieňov, zrkadielko a obojstranný aplikátor. 12 hranatých tieňov obsahuje nejakú perleť alebo trblietky a zvyšné oválne tiene sú matné. Z takých väčšími trblietkami sú tam len dva tiene a to odtieň Beyond The Night a Poisonous. Zvyšok je skôr perleťový. 
Odtiene: 1.rad: who´s There?; Danger Coming; Lethal; Pretty Zombie; Bump In The Night; Poisonous
2.rad: Lawless; The Hunger; I Am Watching You; Beyond The Night; Wicked; Friday 13th
3.rad: White Noise; Elm St; Ash; Boo; Depravity; Darkness

Pigmentáciu som čakala o trošku vyššiu. Nie je zlá ,ale predsa sú to tmavé tiene. Krásne pigmentované sú čierne odtiene, dokonca aj matná čierna a modrá. Fialové sú na tom horšie. V podstate celý prvý rad, až na Bump In The Night, je priemerne pigmentovaný. Čakala som to skôr od matných ,že budú na tom horšie s pigmentáciou. 


Tiene so shimmerom skoro neprášia, matné sú prášivejšie. Asi biely matný tieň práši najviac. Aj keď sú pomerne maslovitejšie, tak si žiadajú lepkavejšiu bázu, pretože potom je pigmentácia na viečku nižšia. Asi najideálnejšie je dať pod tiene krémové tiene alebo bielu ceruzku. Vtedy je pigmentácia a aj výdrž najlepšia, akú zvládne podať táto paletka. Výdrž bez bázy som neskúšala, ale asi by nebola najlepšia. Najviac mi tiene vydržali 6-7 hodín, teda celý večer. Nie je to veľká výdrž ,ale s paletkou sa líčim len na večer, preto ma výdrž až tak nemrzí ,že nie je väčšia. 
Asi najlepšie je vidieť tiene v akcii :). Mám slabšiu techniku, takže v skutočnosti sú tiene oveľa výraznejšie ako na fotke. Odtiene ,ktoré som použila sú označené srdiečkom. Ako základ som použila jumbo ceruzku od Avonu. Na pohyblivé viečko som naniesla odtiene Pretty Zombie, Depravity a Lawless. Na spodnej linke vykukuje odtieň Lethal, ktoré je aj vo V-čku oka. Pod obočím je biely matný odtieň  White Noise. Tiene v ohybe oka som stratila matnou hnedou z Iconic 3 paletky od Makeup Revolution. A nakoniec som už len dala linky a riasenku. 
Zhodnotenie:

Klady:
  • zaujímavé odtiene
  • minimálna prášivosť
  • obal
Zápory:
  • slabšia pigmentácia
  • slabšia výdrž
Hodnotenie: 3* z 5*

Máte radi podobné temné paletky ? Aké sú vaše naj ? :)

Ďakujem za všetky komentáre a budem rada ,keď znova zavítate na môj blog. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Makeup Revolution: Give them Nightmares: 11,30€* (krasotika.sk)

*ceny sú len orientačné

Makeup:
Oči:
Avon: Super shock - royal velvet
Makeup Revolution: Give them Nightmares
Makeup Revolution: Iconic 3
Maybelline: Lasting Drama gel eyeliner 24H
Maybelline: The colossal go extreme volume
Essence: Eyebrow designer: 02 brown

Pleť:
Rimmel: Match Perfection: 010 Light Porcelain
Catrice: Primer and Fine powder 010
Makeup Revolution: Mono eyeshadow: Mocha love

Pery:
Essence: Longlasting lipstick: 15 oh so mat!

13 komentárov:

  1. Paletka vypada pekne, ale nejak bych zrovna tyhle odstiny asi moc nevyuzila. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to odtiene, ktoré nemá rado až tak veľa žien, ale ja mám veľmi rada temné farby :)

      Odstrániť
  2. Moc krásné líčení, které ti moc sluší. :)
    Paletka je pěkná a odstíny jsou Bad girl hodně podobné. Sleek doma mám a jsem s ním spokojená, Bad girl je jednou z mých nejoblíbenějších paletek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Sú podobné ,ale asi si ju kúpim, lebo mám pocit ,že je viac pigmentovaná ako táto :).

      Odstrániť
  3. naozaj krásne líčenie a si v ňom kočka :)) ja by som až tak temnú paletku nevyužila, som skôr na jemnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka vypadá pěkně takové podzimní nebo zimní odstíny, super! Já si stíny nedávám vůbec, takže takovou paletku nevlastním, ale obdivuji holky co mají tolik stínů :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, tak to jsou teda barvičky :) Já si tedy moc neumím představit, že bych je nosila na běžné líčení, ale tvoje finální líčení je pojmuto docela decentně a na den by se mi líbilo. Ale což teprve večer, to musí být pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé ta se mi velmi líbí, nějakou právě sháním, takže možná sáhnu po této :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkná recenze :) tahle paletka má opravdu nádherné odstíny, možná o ní popřemýšlím, protože takové mi ve sbírce docela chybí :) vytvořila jsi si s ní krásné líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nepoužívam očné tiene hlavne nie matné ale paletka tak dobre vyzerala že ma zvedavosť predbehla a skúsila som si dve tmave matné farby a možem povedať že sú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné líčení. Já mám paletky MUR moc ráda a tahle je dokonalá pro nějaké tmavší večerní párty líčení. Bože ty odstíny modré jsou, naprosto dechberoucí..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena