6. 11. 2015

Októbroví miláčikovia

Krásny deň :)

Už dlho rozmýšľam, aké nové druhy článkov by sa mohli objaviť na mojom blogu. Ja si rada prečítam články o novokúpených produktoch alebo o produktoch, ktoré blogerky radi používali počas daného mesiaca. Ale všetky takéto články píše veľa ľudí, tak neviem ,či vás to bude až tak zaujímať. Napíšte mi do komentára ,či by ste niečo takéto tu radi videli alebo aké druhy článkov by ste si radi prečítali. Nemusia sa týkať kozmetiky. Budem rada ,ak mi dáte vedieť. No a teraz sa môžeme vrhnúť na mojich októbrových miláčikov :).

Za október som vybrala len pár produktov. Budem sa snažiť vylepšovať tieto druhy článkov, aby sa tu neobjavovala len kozmetika, ale aj knihy, články ,videa atď. ,proste to moje naj za daný mesiac :). 
Asi už dva týždne mám hrozne vyhodenú pleť. Minula som krém od  Biodermy a pleť sa mi úplne pokazila, takže bez make-upu sa ani nehnem. Veľmi rada mám hľuzovkový make-up do Dermacolu, pri ktorom sa mi pokazila pumpička. Ešte sa mi to u make-upu nestalo. Ako tak ho dostanem von ,ale trvá mi to asi 5 min. Problém je ,že sa make-up nedá rozštóbovať, takže keď sa mi pumpička pokazí úplne, mám po make-upe. Druhý je nový Match perfection od Rimmelu a mám ho v najsvetlejšom odtieni 010 Light Porcelain. Keď som tento odtieň videla v Dm-ku, normálne som neverila vlastným očiam. Proste najsvetlejší odtieň u nás v drogérii ? Noo...neverím :). Určite bude recenzia.
Už podľa obalu je vidieť, že je paletka používaná. Dokonca mi aj praskla. Asi pri sťahovaní izby. Toto je paletka od Makeup revolution Iconic 3. Najprv som ju rada používala, potom som na ňu zanevrela a teraz sa stala znova mojou dennodenne používanou paletkou. Keď ráno vstanem a potrebujem sa rýchlo nalíčiť do školy, tak ju použije. Má krásne jemné tiene, ktoré sa ľahko a rýchlo dajú vytieňovať, takže líčením ráno nezabijem veľa času. 
Ceruzka od Essence a veľký hnedý tieň od Makeup Revolution som používala tiež dennodenne. Prešla som na hnedú ceruzku ,ako som si prefarbila vlasy na červeno. Mám pocit ,že to tak ladí lepšie, ako keď som mala čierne obočie. Ceruzka je celkom dobrá ,len tá kefka na konci je neuveriteľne tvrdá. Pri čiernom odtieni je super, pri hnedom je skoro nepoužiteľná. Tieň používam na kontúrovanie. Pigmentovaný je na kontúrovanie super, na oči by mi pigmentácia nestačila. Trošku práši, ale hmotnosť je až 3,3g ,tak mi prášivosť až tak nevadí. Je ho toľko ,že ho do konca života neminiem :).
Posledný miláčik je micelárka od Biodermy. Ja ju mám v cestovnom balení, ktoré Bioderma posielala zadarmo za registráciu. Toto je moje druhé balenie. Veľa ľudom nevyhovuje, ja ju milujem. Vraj je modrá verzia lepšia, no tú som neskúšala. Plánujem si ju kúpiť ako miniem túto ,aby som ich mohla porovnať. 

Toto boli moje naj produkty za október. Do komentáru mi môžete napísať vaše naj a aké naj by ste chceli vidieť v článkoch (napr. najpoužívanejšia kozmetika na vlasy, telo, dekoratívna, naj kniha/film za daný mesiac atď. ).  

Prajem vám krásny zvyšok dňa, užite si piatok a teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Makeup Revolution: Paletka 12 očních stínů Iconic 3: 7,51€* (makeuprevolution.cz)
Dermacol: Truffle moisturizing make up odtieň č.1: 9,99€*(dm)
Rimmel: Match Perfection - 010 Light Porcelain: 7,99€* (dm)
Essence: Ceruzka na obočie - 02 Dark brown: 1,59€*( Teta drogéria)
Makeup Revolution: Mono očný tieň- Mocha love: 1,85€* (makeuprevolution.cz)
Bioderma: Sensibio H2O (vzorka): zadarmo


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. ja rada čítam také typy článkov, takže za mňa určite :)) mám tiež iconic 3 a je super :)) a viac mi vyhovuje od biodermy zelená micka sébium ako táto a ceruzku na obočie essence mám tiež a je tiež dobrá a nevadia mi ani tak tvrdé štetinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ceruzku od Essence tiež používam a je podľa mňa skvelá, naposledy sa mi síce spočiatku ťažko strúhala, ale po vložení do chladničky problém zmizol. Rimmel tento slávny make-up som doposiaľ neskúšala, nie dlhodobo, raz som si ho naniesla, mala ho kamoška, ale zdal sa mi mastný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam mastnu plet a vyhovuje mi. Menej sa po nom lesknem ako po dermacolu ☺

      Odstrániť
  3. Já bych si ráda pořídila ten make up od Dermacolu, neboť na něj slyším pořád samou chválu, tak doufám, že bude brzo recenze :) A ano, konečně také světlé make upy v drogérce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten od Dermacolu som robila recenziu asi minulý rok. Klikni na ten link v článku, na to zvýraznené hľuzovkový make-up od Dermacolu :)

      Odstrániť
  4. Lanýžový make-up od Dermacolu mně zklamal, sám o sobě špatný být nemusí a věřím, že není, ale moje pleť si s ním nerozuměla:-( Ale make-up Rimmel v té původní verzi je úžasný a na tu inovovanou se taky podívám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dermacol make-up jsem zkoušela taky musím říct, že mi docela sednul, ale že by to bylo něco co bych si musela koupit i podruhé to se říct uplně nedá ;).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Makeup od Dermacolu používám právě teď a přidávám se k jeho příznivkyním, naprosto mi sedl. Recenze na blogu bude brzy:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena