21. 11. 2015

Rimmel Match Perfection

Krásny večer :)

Neuveríte ,čo sa stalo. Niečo ,čo som si myslela, že je nemožné a nikdy sa toho nedožijem. Prišla som do drogérie k novému make-upu od Rimmelu a neverila som vlastným očiam. K nám sa dostal aj najsvetlejší odtieň 010 Light Porcelain. No neverím.....niekto proste pochopil ,že na Slovensku žijú aj bledé ženy a nie je ich málo. Hlavne cez zimu. Takže je vám jasné, že som bez tohoto make-upu som nemohla odísť. Možno sa táto situácia už nezopakuje ,tak nemôžem prepásť svoju šancu :).

Pred tým ,ako som si kúpila tento make-up mi prišla domov jeho vzorka od Dm-ka ,ale v odtieni 100 Ivory a bol skvelý. Len tmavý na mňa ,ale dalo sa to celkom pekne rozotrieť, takže som rozmýšľala ,že si ho kúpim. Bola som neskutočne šťastná ,keď som videla odtieň 010 Light Porcelain. Ja používam väčšinou make-upy od Dermacolu, len tie sú doružova, tento Rimmel je skôr dožlta, preto mi aj viac sedí.
Make-up má krásnu štruktúru. Ľahko sa nanáša na pleť (ja používam štetec), nerobí šmuhy ani sa nedrolí. Je to ľahší a tekutejší make-up, ktorý bude určite skvelý  aj v lete. Na začiatku mám pleť lesklú akoby mastnú a potom make-up zamatie. Nie celkom, pleť sa trošku leskne, nie tak ako keby bola mastná ,ale má taký zdravý lesk. Ja mám radšej matné finishe, tak make-up ešte zapudrujem, aby bol efekt úplne matný. 
Balenie je s pumpičkou. Ľahko sa dá odšróbovať, takže ak by sa pokazila ,k make-upu sa dá dostať aj touto cestou. Pumpička funguje super, vypľuje presne toľko make-upu, koľko potrebujem. Mne stačí jeden a pol pumpičky.
Krytie je nižšie stredné. Keby bolo o trošku vyššie ,bola by som úplne spokojná, hlavne teraz ,keď sa mi úplne povyhadzovala pleť. Trošku vyrážky zakryje ,ale treba použiť aj korektor. Výdrž je super. Mne make-upy nevydržia celý deň, tento to skooooro zvládne. Tých 12-14 hodí dá v reprezentatívnom stave. 

Zhodnotenie:

Klady: 
  • svetlý odtieň
  • krásny efekt
  • dobre sa nanáša
  • vydrž
  • hydratuje
  • SPF 20
Zápory:
  • nižšie krytie

Hodnotenie: 4* z 5*


Už ste vyskúšali nový Match Perfection ? Ako ste s nim spokojné ? :)


Ďakujem za všetky komentáre :). Od včera sa môžete zapojiť do súťaže o Color Refresher od Syoss. Prajem vám krásny zvyšok dňa a vidíme sa pri ďalšom článku. :)


Použité produkty:

Rimmel: Match Perfection - 010 Light Porcelain: 7,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

12 komentárov:

  1. ten nový som ešte neskúšala, ale čítala som že je o niečo horší ako ten pôvodný :( vraj niekomu robí fľaky, ale to neviem :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si chcela kúpiť aj tú pôvodnú nevylepšenú verziu, ale ten najsvetlejší odtieň tu nebol, tak som sa na to vykašlala :)

      Odstrániť
  2. neskúšala som ešte :) a máme podobné znamienko na ruke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waw bledý odtieň od Rimmelu :) Tvoja pekná recenzia ma fakt oslovila, no ja sa pri skúšaní nových make-upov takmer vždy popálim, nakoľko mám dosť zvláštny typ pleti a veľa make-upov mi pleť doslova neprijíma, robia mi šupinky alebo sa vytrácajú. Jediné čo mi momentálne najviac vyhovuje je bb krém od Misshy, ktorý má aj dobré krytie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám s make-upy problémy, všetko mi zlieza z pleti a aj keď si dám bázu ,tak to nedrží. Je to strašne individuálne a keďže zohnať vzorku je prakticky u nás nemožné, tak vždy keď si make-up kúpim je to tak 50:50 ,či mi bude sedieť. BB od Misshy chcem aj ja skúsiť, hlavne kvôli krytiu, tento od Rimmelu má naozaj slabé krytie pre mňa.

      Odstrániť
  4. Ja som si ho akurát včera kúpila v DMke. Ale zas som chcela ten odtieň č.100 a nemali ho. Nakoniec mi ho našla predavačka niekde v sklade. Ešte som ho neskúšala, ale som naň zvedavá :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle nový jsem nezkoušela, ale ten původní je výborný, měla jsem štěstí a narazila jsem na něj ve výprodeji, tak jsem si udělala zásobu, ale až ji trochu zredukuji, tak určitě vyzkouším i tuhle inovovanou verzi a doufám, že nebude o nic horší.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tenhle makeup hodnotím na výbornou. Střední krytí mi nevadí, dělá mi krásnou, přirozenou pleť. Taky na něj chystám recenzi.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je super, že je k dostání i nejsvětlejší odstín. Já jsem si nedávno kupovala make-up od Dermacolu, takže nový asi teď pořizovat nebudu
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tento mám vľmi rada, dokonca patrí k mojím obľubeným. A samozrejme super recenzia.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Odstín je super, jen se mi trošku zdá, že je lehce jiné složení, nebo mě už nesedí tak jako dříve. Původní verzi (staré obaly). To pro mě byl jeden z nejlepších makeupu z drogérie. Pěkně seděl, držel nezálézal do vrásek, prostě super. Jen tenhle světlý mi krásně sedí barevně, jen v okolí nosu a na nosu mi zalézá do vrásek. takže nevím jak s ním naložit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena