13. 12. 2015

Alverde Nočný krém divá ruža

Krásny večer :)

Ak ste čítali môj minulý článok venovaný mojím miláčikom, tak určite viete v akom duchu bude recenzia na tento nočný krém.  Veľmi som si ho obľúbila. Hneď ako som ho vyskúšala ,tak som vedela, že budeme veľký kamaráti :).


Alverde mam veľmi rada. Ich dekoratívka za veľa nestojí, síce aj tam sa niekedy zadarí a produkt je dobrý, ale to je už veľká lotéria. Kúpila som si asi 7 produktov z alverďáckej dekoratívky a len rúž je celkom dobrý. Nieje to najlepšie ,čo doma mám, ale v pohode sa dá používať. Ich kozmetika na tvár, telo, vlasy.... je oveľa lepšia. V Alverde kozmetike je veľa alkoholu ( kvôli konzervovaniu, v drahšej bio kozmetike sa už používa hl. vit. E), tak ak ste naň citlivý ,určite vám 99% produktov sedieť nebude.


Balenie je klasické plastové. Je celkom pekné a hl. funkčné. Mám radšej ,keď je krém v takomto vytláčacom plaste ako v balený s pumbičkou. Najideálnejšie je sklo, ale tak pri kréme za cca 3€ ho očakávať určite nebudem :). Dizajn má pekný, mne sa alverďácke balenia páčia. Sú jemné, a neprečačkané. 


Krém je poriadne hutný. Presne niečo také som chcela aj na deň, keďže ide zima. No ale von zatiaľ nepadli teploty pod nulu, tak mi stačí aj Bione konopný krém. Divoká ruža je rada určená na suchú pleť. Ja mám presný opak. Mám mastný typ ,ale úplne mi sedí. Krásne sa vsaje do pleti, chvíľu je mastnejšia, ale do 3 minút je celý krém v pleti. 


Pleť je krásne jemná, hydratovaná a cítim aj jemné vypnutie (obsahuje kyselinu hyalurónovú). Keď som ho kupovala, tak som si myslela ,že bude na ma mastný, aleee bol v akcii ,chcela som ho vyskúšať a keby bol na mňa mastný, tak by mi to nevadilo. Veď je predsa určený na noc. Chcem cez noc ,aby mi krém poriadne zhydratoval pleť.  Preto si neviem predstaviť, čo by urobil so suchou pleťou. Podľa mňa to veľká sláva asi nebude, preto ste ho skúšali na suchú pleť, napíšte mi ,ako sa vám páčil. 


Krém som kúpila v dopredaji, čo je veľká škoda, že sa tam dostal. Denný krém a olej som v dopredaji nevidela, tak neviem, či vypredávajú len nočné krémy alebo budú postupne nahrádzať radu s divokou ružou inou. 


Zloženie je celkom pekné. Veľa olejov (z ruže, jojoby, slnečnice...) a alkohol je pomerne ďaleko v zložený (na to ,že je to Alverde). Vôňa sa mi nepáči. je to taká typická ružová vôňa. Málokedy ružové produkty voňajú pekne, ale na pleti vôňa dlho nevydrží, tak je to celkom v pohode. Plánujem si kúpiť aj olej z tejto rady, počula som naň veľa pozitívnych reakcií :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • vegánske zloženie
  • hutný krém
  • hydratuje pleť
  • vypína
  • menej alkoholu ako zvyčajne v Alverde býva
Zápory:
  • vôňa
Hodnotenie: 5* z 5*


Skúsili ste nejaké krémy na pleť od Alverde ? :)

Ďakujem za komentáre, prajem vám krásny zvyšok víkendu, teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Alverde: Nočný krém divá ruža: 1,95€* (dm)


*ceny sú len orientačné

7 komentárov:

  1. Krém jsem nezkousela, vypada celkem fajn.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mám mastnú pleť a teraz v zime si hľadám niečo poriadne výživné, pretože aj moja pleť sa suší. Používam Vitamín E, ktorý som si kúpila v lekárni, no čakala som od neho vyššiu hydratáciu. Alverde kozmetika mi vcelku sedí, mala som toho už pomerne dosť a najspokojnejšia som s minerálnym púdrom a linkou. Vlasová kozmetika mi nesedí, telová tiež nič moc, najviac asi pleťová a dekoratívna. Z pleťovej som cez leto rada používala produkty Beauty and Fruity, ale na zimu to chce niečo výživnejšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zasa milujem šampóny od Alverde, asi som mala už všetky a nech som vyskúšala akýkoľvek šampón, tak od Alverde mi sedia najviac :). Teraz som si kúpila šampón a kondicionér na farebné vlasy a je skvelý :). Pri Alverde je to neskutočne subjektívne, neviem ,čím to je :).

      Odstrániť
  3. takže na moju suchú pleť by to bolo asi nedostačujúce :)) mne nedostačuje ani najviac hutný krém od Ziaji, čo ho všetci aj so suchou pleťou vychvaľujú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne teraz v zime najviac vyhovuje krem z lidlu, ale bola to limitka. cien med rich moisturizing face cream v 100 ml baleni, na obale je ladovy medved. kupila som ho minuly rok nahodne, ked uz som nevedela co na moju presusenu plet s ekzemom a sadol mi perfektne, tak tento rok som donho sla zas :) mozno ho v niektorych lidloch este budu mat, mavaju tam obcas vyrobky, ktore nepredali v tom danom tyzdni...

      Odstrániť
  4. tiez som si ho kupila v dopredaji a som nan zvedava. ale teraz v zime by mi asi nestacil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kúpila som si ho...nočný krém je super lebo hydratuje pleť dostatočne :-) a nesmrdí tak ako čistiace mlieko z tejto rady...Čistiace mlieko mi pleť nevyčistilo dostatočne dobre.Mala som pocit ked som si cistila tvár že sa slabo po pleti kĺže,nemá dobrú rozotierateľnosť.A nevonia tak pekne ako krém...Čistiace mlieka používam aj na odlíčenie očných partií ale tento síce neštípal ale skoro nič neodstránil z rias..
    Takže za mňa krému dávam 4*z 5* a čistiacemu mlieku 1* z 5*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena