4. 12. 2015

Kneipp perly do kúpeľa

Krásny večer :)

Milujem kúpanie. Vždy v drogérií hľadám nové vecičky, ktoré by som si mohla nahádzať do vane. Už som si chcela spraviť aj domáce šumivé bomby, ale.....ja si radšej niečo kúpim, aj keď ma to stojí viac, ale ušetrí mi to čas :). Od Kneippu som už mala soľ do kúpeľa, teraz som si kúpila perličky.


Kneipp kozmetiku mám celkom rada. Niektoré produkty má aj v BIO kvalite, ale väčšina je "len" prírodná. Tieto perličky sa radia do druhej kategórie. Až tak si na nálepku BIO nepotrpím. V drogérií som ani nepozerala akú vôňu som vzala so sebou. Zlákal ma fialový obal. Až doma som si prečítala ,že sú to perly do kúpeľa Kráľovná noci a absolútne som žiadnu vôňu nevedela prestaviť.



Balenie je klasické na jeden kúpeľ. Keď som ho otvorila, tak som bola úplne, ale úplne mimo z vône. Prekrásna. Ešte aj teraz ako píšem článok si pričuchávam k sáčku. Je mi ho ľúto vyhodiť :D. Chcela by som vám tú vôňu popísať, no vôbec neviem k čomu ju mám prirovnať. Bude musieť stačiť, že je kvetinová. To je ako keď si kúpite nejaký sprchový gél s vôňou diamantového snu (mala som taký od Balei). Pekne to vonia, ale absolútne neviete definovať ani jednu zložku vône.


Perličky sa pekne rozpustili za pár sekúnd. A majú aj úžasnú vlastnosť, ktorú ja vždy ocením. Farbia vodu. Na to som dosť zaťažená  a pre mňa je to veľké plus. Bola som zvedavá ,ako bude cítiť vôňu, pretože v sáčku voňali celkom intenzívne, vo vode ich až tak necítiť. Možno 2-3 minúty a potom po nich ostane len farebná voda. Perličky obsahujú bambucký olej. Po kúpeli som nemala vysušenú pokožku, ale hydratovaná a hebká tiež nebola. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • farbia vodu
  • krásna vôňa
  • nevysušujú pokožku
Zápory:
  • vôňu cítiť málinko
Hodnotenie: 3* z 5*


Čo najradšej používate do vane vy ? :)


Ďakujem za vaše komentáre. Budem rada ak sa zapojíte do vianočnej súťaže. Ak chcete ,môžete ma sledovať aj cez fb :). Prajem vám krásny zvyšok dňa a stretneme sa pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Kneipp: Perly do kúpeľa Kráľovná noci: 0,69*€ (dm)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. Jé to je skvělé.. Já právě přemýšlím čím si obarvím bomby do koupele a tohle když přidám tak by se mi to mohlo obarvit.. :-) Moc děkuji za tip :-)

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takéto využitie by ma nenapadlo :D. Farbia fakt dobre, tak by to mohol ísť :)

      Odstrániť
  2. Zbožňuji všechny možné vychytávky do koupele, nejvíc používám klasické pěny, ale ty už mně nudí, takže vyhledávám další věcičky. Škoda, že ve vodě už moc cítit nejsou, ale i tak se po nich podívám, zajímá mně ta vůně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, tá intenzita vône vo vani mrzí aj mňa, ale ešte som v Dm-ku videla nejaké mydielka do kúpeľa v tvare srdiečok, tak na tie som tiež zvedavá :)

      Odstrániť
  3. Všechny možné soli, pěny nebo balistiky do koupele miluju, ale musím říct, že o perlách slyším prvně! Bohužel je pro mě hodně důležitá silná, příjemná vůně, takže tohle není nic pro mě, ale alespoň vím, že něco takového existuje! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena