16. 12. 2015

Krabička od Bio Beauty

Krásny večer :)

Pred týždňom som videla na fb ,že majú v Bio Beauty posledné kusy krabičiek, tak som si jednu objednala. Už dlho som si chcela túto krabičku kúpiť. V októbri som sa nechala zlákať krabičkou od Babičkinej záhrady, tento mesiac som si ju objednala od Bio Beauty. Celkom som sa na ňu tešila, pretože Bio Beauty krabičky zvyknú byť pekne poskladané.  


Krabička prišla pekne zabalená s rozkošnou ružovou mašličkou na vrchu. Vnútro bolo vystlané dlhými drevenými pilinami, neviem ako sa to oficiálne volá. Veď uvidíte na obrázkoch. Vyzerá to veľmi pekne. Nie je to len obyčajná krabička , v ktorej sa nachádza pár vzoriek. Obsah ma trošku sklamal. Krabičky pred tým sa mi viac páčili. Je tu pár produktov, ktoré ma zaujali, ale všetky sú v forme vzoriek.



Tentokrát sa v krabičke nachádzal len jeden "plnohodnotný" produkty. Prekvapila ma 5€ poukážka, ktorá mi zdvihla náladu po otvorení krabičky. Čakala som, že tu budú aspoň 2 plnohodnotné produkty.


Ako jediný plnohodnotný produkt tu bol telový peeling od Johnny Organic. Ja peelingy skoro vôbec nepoužívam, takže z peelingu som až tak nadšená nebola. Nevravím, že ho neskúsim, ale nie je to vec ,ktorú by som vyhľadávala a niekedy si kúpila. Doma mám peeling od Dermacolu už asi 2 roky a ešte stále som ho neminula. Tento má detoxikovať pokožku a odstraňovať toxíny. Obsahuje kokosový palmový olej, himalájsku soľ a rôzne oleje, takže som naň zvedavá.

cena produktu: 12,95€ / 200 g


Od Ponio som dostala vzorku prírodného deodorantu pomaranč/eukalyptus. Veľmi sa naň teším, keď ho vyskúšam. Je to väčšia vzorka, ktorá by mi ten mesiac denného používania mohla vydržať. Som naň zvedavá, pretože zloženie má podobné ako domáci dezodorant, ktorý som si párkrát skúšala spraviť. Len ja som do domáceho dezodorantu dávala menej silíc. 

cena produktu: 7,10€ / 75 g 


Mineral Beauty System vôbec nepoznám, Dostala som aloe gél a krém na ruky a nechty. Tieto dve vzorky asi vôbec nevyužijem a prihodím ich do balíčka k nejakej výhre, keď zas budem robiť súťaž. 

cena produktu: Aloe vera gel - 6,90€ / 150 ml
                            Hand & nail cream - 5,90€ / 150 ml


Toto sú mydlové orechy na pranie. Tie som chcela vyskúšať už hodne dlhý čas. Asi odkedy som objavila Bio kozmetiku. Jeden oriešok mi prišiel rozbitý, ale hádam to až tak nebude vadiť. Tri oriešky majú stačiť na jedno pranie a ak bude mať voda pod 60°C ,tak sa dajú použiť ešte raz. Som riadne zvedavá, či budú rovnako dobré ako prací prášok.

cena produktu: 6,50€ / 500 g 


Na vzorku bahna z Mŕtveho mora sa teším. Porovnám ju s bahnom ,ktoré som dostala od brata. Kúpil mi ho v Izraeli. Terapeutický kúpeľ ma tiež zaujal. Krásne vonia, škoda ,že tento produkt nebol ako plné balenie. Síce bolo pri tejto vzorke napísané, že vydrží min. na jeden kúpeľ ,ja ju asi použijem len na jeden kúpeľ. Keby ju rozdelím na dvakrát, mám pocit, že by som vo vode nič nemala. Znova som dostala vzorku sprchovacej peny. Krásne vonia. Asi ju znova skúsim ako penu do kúpeľa. Som zvedavá ,či bude lepšia ako tá od Soaphorie.

cena produktu: Mineral Beauty System - 11,90€ / 800g
                           Skin Blossom - Terapeutický kúpeľ - 7€ / 300 g 
                           Bio Beauty - Sprchovacia pena pokušenie - 8,90€/ 200 g


Samozrejme nesmie chýbať niečo aj od Soaphorie. Mám tu vzorku telového suflé s vôňou čokolády. Úžasne vonia, presne tak krásne ako sprchovacia pena z tejto rady. Druhá vzorka od Soaphorie je čistiace mydlo s aktívnym uhlím, ktoré je určené hlavne na aknóznu pleť. Práve teraz používam podobné mydlo od Misshy, tak som zvedavá ,či bude rovnako dobré. 

cena produktu: Soaphoria telové suflé - 7€ / 125 g
                           Soaphoria čistiace mydlo - 3,99€ / 100g


Posledná vec z krabičky bola 5€ poukážka. Prekvapila ma platnosť. Platí len dokonca roka, takže si budem musieť rýchlo vybrať, čo si za ňu kúpim. Ale potešila ma ,keď som ju uvidela. Už keď zloženie krabičky nebolo podľa môjho gusta, tak si niečo pekné kúpim :).


K nákupu som dostala vzorku voňavú himalájsku soľ od Soaphorie. Krásne vonia a som zvedavá aká bude vo vode. 

cena produktu: Soaphoria himalay - 4€ / 450 g


Myslím, že keby viem dopredu ,čo mi príde, tak by som si krabičku neobjednala. Hodnota krabičky je dosť veľa, keďže je tam aj 5€ poukážka a peeling za 13€ ,ale tak kedže nie som moc peelingový typ, mňa to až tak nechytilo za srdce.

Skúsili ste tento mesiac krabičku od Bio Beauty ? Páčila sa vám ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem vám krásny zvyšok večera :)



Použité produkty:

Bio Beauty: Krabička - 10€ (biobeauty.sk) 

5 komentárov:

  1. ešte ani raz som si ju neobjednala a som tomu rada :) nikdy tam nebol za mňa nejaký wau produkt a radšej si kúpim za tú cenu čo chcem ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, aj ja by som si za tých 10€ kúpila radšej nejaký produkt, ale tak chcela som krabičku vyskúšať, ale asi ju už objednávať nebudem. Vyskúšala som 2 krabičky a mám vzoriek na pol roka :D.

      Odstrániť
  2. Já už jsem si minule říkala, že je tam moc vzorků a málo celých produktů. A tento box to potvrdil. Taky bych byla zklamaná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďalšia pekná krabička so super produktmi! ♥

    Prajem pekné prežitie vianočných sviatkov ^^~ | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skoda, ze je tam dost vzorku potesilo by me vice plnych baleni.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena