1. 12. 2015

Mac rúž z E-bayu

Krásny večer :)

Určite poznáte e-bay. Vždy tam hľadám nejaké malinké prkotinky, ktoré na Slovensku nie sú alebo sú tu až moc drahé. Pred dvoma mesiacmi som znova niečo hľadala a zarazila som na rúže od Mac-u za cca 2€. Samozrejme ,sú to fejky ,ale riadne ma to zaujalo, tak sme si s kamarátkou po jednom objednali. 


Vždy som chcela nejaký produkt od Mac-u skúsiť. Síce som si nemyslela ,že môj prvý produkt od Mac-u bude fejk, ale proste som si ho musela kúpiť. Vybrala som si rúž Instigator z Retro Matte rady. Viac ako mesiac som čakala ,kým mi príde. Úplne som sa naň tešila, bola som strašne zvedavá, čo mi príde.



Obal aj krabička vyzerajú ako od pravého Mac-u. Zvyčajne býva aspoň na obale napísané Made in China, ale tu to vôbec nenájdete. Všade je uvedená Kanada. Ja pravý rúž od Mac-u nemám ,takže ich nemôžem až tak dobre porovnať, ale ak máte jeden kúsok doma, tak mi môžete do komentáru napísať rozdieli :).



Trošku som sa bála, že bude mať hnusnú chuť a vôňu. Takú typickú čínsku. Nič z toho nemá. Rúž nie je nijako parfumovaný a aj som s ním jedla/pila, ale necítila som žiadnu hnusnú chuť. V tomto ma rúž príjemne prekvapil. Aj keď je chuť v pohode ,tak radšej nebudem jesť s týmto rúžom na perách. Predsa je z Číny a ja moc čínskym výrobkom neverím. Neviem ,čím to je :D. Rada by som si zasa overila vašu čítanosť, tak do komentáru mi napíšte fialový tieň. Vidno ho na štetci na úvodnom obrázku, preto som zadala toto heslo :).


Pigmentácia je priemerná. Je potrebné párkrát prejsť po perách, aby bola farba čo najlepšia a nebola fľakatá. Síce je to matná rada, ale nie je 100% matný. Trošku zmatnie ,ale vyzerá ako klasický rúž.  Výdržou tiež neprekvapí. Bez jedla a pitia dá 3 hodinky. Nerozpíja sa ,ale nejako divne sa stráca z pier a odlíčiť ho nie je žiadny problém. Dá sa normálne zotrieť do vreckovky aj bez odličovača. 


Na krabičke je aj zloženie noo..... úprimne ,na 99% som si istá, že to nie je zloženie tohoto rúžu :D. Je to zloženie pravého Mac-u ,ale z čoho vyrobili tento fejk, tak to nemám ani tušenie. A asi ani radšej nechcem vedieť :D.

A teraz rúž v plnej paráde :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • cena
  • pekný obal
  • odtieň
Zápory:
  • pigmentácia
  • výdrž
  • asi nikto nevie, z čoho je vyrobený :)
Hodnotenie: 2* z 5*


Aký je váš názor na fejky ? Ste úplne proti nim alebo si ich niekedy kúpite ? :)


Ďakujem za všetky komentáre, budem rada, ak si ma pridáte na fb alebo sa zapojíte do vianočnej súťaže. Prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

"Mac": Retro Matte Lipstick - instigator: cca 2€* (e-bay.co.uk)



*ceny sú len orientačné 

18 komentárov:

  1. neboj sa ja čítam celé články, takže ti sem nebudem písať tie heslá ale keby niečo fialový tieň :D ... ten rúž vyzerá super, aj keď ja by som asi nemala odvahu na tak výrazný odtieň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pri tebe mám istotu, ale niekedy keď čítam komentáre, tak mám pocit, že niektoré baby videli iba nadpis a úvodný obrázok :D a to ani nepíšem dáke rozsiahle články :). Ja som mala teraz na plese skoro čierny rúž, toto je na mňa ešte svetlý :D

      Odstrániť
  2. Fialový tieň? Opravdu si musíš ověřovat čtení článků? To by mě nenapadlo :-) Snad se neurazíš, ale vůbec ti nesluší. Proč taková tmavá barva?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som len vedieť cca koľko komentujúcich si článok prečíta. Pre mňa sú to celkom dôležité údaje :). Nie v pohode, je mi jasné ,že taký odtieň sa nebude páčiť každému, ja mám tmavé a nezvyčajné odtiene rúžov rada :).

      Odstrániť
  3. Odtien pekny, len...ked nemam peniaze na MAC ruz, tak si ho jednoducho nekupim, a fejk? Okrem toho ze je to protizakonne, tak je to aj no neviem pre mna nepochopitelne, pretoze s original produktom to nema nic spolocne a pred ludmi sa nepotrebujem ukazat, ze mam nieco na co vlastne nemam. Ale to je len moj nazor nechcela som pisat hejt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ja si nepotrpím na značke. Mne je podstate jedno ,či je produkt od Mac-u alebo od Essence, len nech je dobrý a splňuje moje kritéria. Jasné ,že je to také nooo....aby niekto videl aha mám Mac, ja si na tom nepotrpím. Kúpila som si ho fakt len preto, že som bola zvedavá ,čo mi príde :).

      Odstrániť
  4. :D fialový tieň, odpadla som, ešte som si musela pozrieť aj fotku, kde je a najprv som si to vôbec nevšimla, každopádne, ja by som to tiež s tým rúžom skúsila a vybrala by som si presne takýto odtieň :D ale zarazilo ma, že použili obal ako originál, ešte aj krajinu pôvodu a skopírovali zloženie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj mňa ,ja som si myslela, že tam bude napísané len Mac a bude mať skopírovanú krabičku, ale inak tam bude napísané ,že je z Číny ,ale tak toto je už úplný fake :D Ako má celkom aj dobré vlastnosti, ja som si myslela ,že príde úplný prepadák :)

      Odstrániť
  5. Si veľmi odvážna, po tom ako som videla aku alergickú reakciu sposobil fake balzam na pery od eosu by som si ja nikdy netrúfla objednať žiadnu fejkovu kozmetiku. Lebo ako si napísala bohvie z čoho je vyrobený :D Ja vlastním rúz od Mac tusím v tom istom odtieni ako je ten tvoj, alebo v podobnom. A robila som davnejšie líčenie s týmto ružom tak sa mrkni na odkaz je tam pofoteny mozno najdeš rozdiely. Ale hlavný rozdiel je určite v pigmentáci a trvácnosti rúžu ten môj vydrží naozaj dlho. http://andreanalens.blogspot.sk/2015/04/licenie-2x-inak-s-ruzmi-od-mac.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako tá alergická reakcia ma napadla až po tom ,čo som rúž objednala :D Ale ten výrobca ,od ktorého som rúž kupovala ,mal dobré hodnotenia ,nevšimla som si ,že by tam niekto písal o alergickej reakcií. Ale hej noo ...je to veľký risk objednávať kozmetiku z Číny.

      Odstrániť
  6. Na tyhle rtěnky jsem narazila na ali,ale neměla jsem odvahu vyzkoušet. Uvažuji že si pořídím originál ale tolik krásných odstínů co MAC dělá.. Jak si má člověk vybrat? :D a abych nezapomněla fialový tieň =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako určite ak máš na originál ,tak si kúp ten :). Ale ak by si chcela vyskúšať takýto fake, tak určite si kukaj recenzie na ali/e-bayi a proste si vyber stránku, na ktorej je najviac pozitívnych reakcií, aspoň 15-20 nech ich tam je. Ale ak chceš ho používať pravidelne ,tak určite si kúp originál :).

      Odstrániť
  7. Ten má úplne nádhernú farbu, veľmi ti pristane! ♥ Inak, máš bohovské vlasy, ja mám podobné, no o niečo výraznejšie, ale tvoja farba je úplne mega! :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja by som chcela ešte niečo výraznejšie, ale mám dosť tmavý základ ,tak neviem ,či to pôjde :).

      Odstrániť
  8. ja mám jeden "MAC" rúž z aliexpressu... a som veľmi spokojná... :)
    btw. fialový tieň... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to je teda riadne tmavý odtieň ale nevyzerá zle, no čo sa týka fejkov nechápem o čo im vlastne ide tým výrobcom pretože fejky z duše nenavidim a ak si nemám kupiť poriadny za poriadny peniaz tak tie ich nech si nechaju keby aspoň to zloženie zodpovedalo naozaj čo sa tam nachádza. nak keby nepovieš že je to fejk tak to určite neviem mac ruže nemám tak určite ti neporadím ale máš fakt odvahu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkný odstín, ale to je tak vše. Vážně se mi líbí a možná si koupím pravou rtěnku M.A.C. Ale barvička ti sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena