28. 12. 2015

Missha Black Ghassoul Čistiace mydlo

Krásny večer :)

Po menšej vianočnej prestávke som tu s novým článkom. Dúfam, že ste si Vianoce poriadne užili, dostali ste veľa darčekov a hlavne ste sa poriadne prežrali  koláčmi, rybami a salónkami (iné slovo ako prežrať sa sa cez Vianoce ani nedá použiť :D). To posledné sa mi podarilo splniť na 100% :).

Mydlo som vyhrala u Lucky v giveaway. Od Misshy som doteraz nič nevyskúšala, tak som bola zvedavá. Dlho si už plánujem kúpiť BB cream od nich,  ale ešte som  sa k tomu nedostala. Aj keď je veľa pozitívnych recenzií, predsa táto značka nie je najlacnejšia. 


Z krabičky sa toho veľa nedozviete, jedine žeby ste vedeli po kórejský. Aspoň na mojej krabičke nebol žiadny preklad. Mydlo je určené hlavne na aknóznu a mastnú pleť, teda ako stvorené pre mňa. Sľubuje pomocou marockého bahna a prírodného uhľa pleť zbaviť akné, mastnosti a zvyškov make-upu. Ďalej má vyčistiť póry, odstrániť toxíny a zanechať pleť čistú a sviežu. 


Mydlo sa dá použiť troma spôsobmi: na odstránenie make-upu, na ranné čistenie pleti a na 90 minútový zábal. Treba si dávať pozor ,aby mydlo po použití bolo v relatívne suchej krabičke alebo nádobke, pretože sa ľahko rozpúšťa. Ak používate tuhé šampóny, tak je na tom podobne. Keby ležalo vo vode cez noc, ráno by ste našli veľkú časť mydla rozpustenú. Ja ho skladujem v originálnej krabičke. Vystrihla som vrchnú časť, aby som sa s vyberaním mydlá ráno moc neprdela. K mydlu je pribalená aj sieťka.


Veľkosť mydla je klasická a má 80g. Používam ho skoro každé ráno/večer už asi 3 týždne a veľa som z neho neminula. Vyzerá ,že by pri pravidelnom používaní mohlo vydržať minimálne pol roka. Ako prvé, keď otvoríte mydlo, vás prekvapí aróma. Podľa mňa je hrozná. Asi dva týždne mi od mydla smrdela aj kúpelňa. Teraz je to už v pohode, ale musela som nechávať otvorené dvere, aby ma v kúpelni nevyvalilo.  Mydlo poriadne cítiť aj počas umývania aj keď si spravím zábal. Preto som zábal mala asi 10-15 minútový namiesto 90 minút. 



Sieťka nie je moc jemná k pleti. Preto aj keď mám mydlo v sietke, tak si ho napením poriadne v rukách, vzniknutou penou si pleť vymasírujem a zmyjem vodou. Skúšala som mydlo napeniť aj krúživými pohybmi o tvár, ale sieťka dosť drie pleť, takže používam radšej ruky. Bohatá pena sa vytvorí za pár sekúnd. Pena by sa mala vyhnúť perám a očiam, ale ani raz sa mi nestalo, že by ma pálili alebo štípali oči. A pri mojej šikovnosti sa mi pena pri zmývaní určite dostala do očí. Po použití je pleť úplne bez mastnoty. Je až taká "vŕzgavo" čistá, ale nie je vysušená. Vôbec nemám počas používania pleť napätú alebo suchú. Je jemná, hladká, hydratovaná a vyčistená. Asi 2-3 mesiace som mala hrozné akné v oblasti brady a teraz je to o 70% lepšie a aj čiernych bodiek je menej. Možno keby som vydržala zábaly, účinok by bol ešte lepší. Make-up až tak dobre neodstraňuje. Po použití micelárky je na dočistenie super, ale samé na make-up nestačí.

Zloženie mydla

Zhodnotenie:

Klady:
  • vyčistí pleť
  • hydratuje
  • nevysušuje
  • pomáha odstrániť akné a čierne bodky
  • bohatá pena
  • redukuje mastenie pleti
Zápory:
  • aróma
  • sieťka
Hodnotenie: 5* z 5*



Vyskúšali ste už niečo z rady Black Ghassoul od Misshy ? :)

Prajem vám krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

MISSHA Black Ghassoul Foam Cleansing Bar - špeciálne mydlo na aknetickú pleť: 9,70€* (missha.sk)


*ceny sú len orientačné

16 komentárov:

  1. Jednou jsem si objednala Missha box, který byl plný BB výrobků. Musím konstatovat, že jejich BB cremy jsou dokonalé. Na blogu mám článek k boxu www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S mýdlem ani samotnou značkou zkušenost nemám, ale tenhle produkt nevypadá vůbec špatně. :) Ale hrozně by mě zajímalo, jak asi "voní", když je to podle tvého popisování tahle hrozné. :O
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ani neviem k čomu to prirovnať, je to nejaká sladká vôňa, pre mňa strašne nepríjemná ,ale ani na nič sa mi to nepodobá :).

      Odstrániť
  3. Mne by vadilo, ze nepoznam zlozenie. A cena je tiez prestrelena. V podstate za polovicu sa da kupit kvalitne prirodne mydlo od domacich vyrobcov. Ja mam dobru skusenost so znackou Mydlo z farmy.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zloženie som písala: marocké bahno a prírodné uhlie (Moroccan Ghassoul Clay 500mg, Hardwood Charcoal). Nič viac tam nie je :). Mám vzorku čierneho mydlo od Soaphorie , ktoré je za polovičnú cenu, tak som zvedavá ,aké bude to :).

      Odstrániť
    2. Ak niekto dokaze vyrobit mydlo len z bahna a uhlia, tak mu gratulujem. Proces zmydelnovania je podstatne narocnejsi. Pri prirodnych mydlach sa pouziva hydroxid sodny, voda a oleje v presnych pomeroch. Podla mna to budu len vybrane zlozky z celeho zlozenia, ktore maju posobit na nedokonalosti pleti. Som zvedava na porovnanie so Soaphoriou :-)

      Odstrániť
    3. Ako aj ja som sa čudovala ,že im stačilo len toto :D Ale asi to bahno obsahuje nejaký ester a hydroxid sodný/draselný. Ako nepozerala som presné zloženie toho bahna ani uhlia, takže neviem. Ale keď tam nič nebolo iné, asi to ide len s týmito dvomi zložkami :) Ja vždy zloženie pozerám na ofic. stránke a toto je celé zloženie, nie len kľúčové zložky.

      Odstrániť
    4. Na oficialnej stranke tiez nemusi byt uplne zlozenie. Nie je ziaden zakon, ktory by to ukladal ako povinnost. Casto sa stava, ze na oficialnych strankach uvedu len klucove zlozky, pripadne neuvedu vobec nic. Nie som fanusik korejskej kozmetiky, len ma zaujima vyrobny proces, ale to zrejme bude vyrobne tajomstvo.

      Odstrániť
    5. No oni to tam majú rozdelené na kľúčové zložky a na celkové zloženie. Ja som si aj kukla iné produkty, napr. masku z tejto rady a je tam normálne celkové zloženie, preto si myslím, že je to celkové. Ako to sa nikde nedozvieš ako to vyrobili ,to je jasné, ale už keď celkové zloženie napísali pri všetkých veciach ,čo som kukala (asi 10 produktov som pozerala),tak aj toto bude celkové :).

      Odstrániť
    6. Takze pravdepodobne kompletne zlozenie:Titanium Dioxide, PEG-75 Castor Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Chitosan, Tocopheryl Acetate, Fragrance, Moroccan Lava Clay, Charcoal Powder.
      Zdroj:http://missha.ee/en/catalog#!46/products/146
      Z tohto mi uz je proces vyroby jasnejsi.

      Odstrániť
    7. Tak predsa som sa okašlala :D ďakujem ;)

      Odstrániť
    8. Ja som si aspon rozsirila informacie o tejto znacke. Vlastne citam dalej, lebo ma zaujima latka titanium dioxid hned na prvom mieste. Vraj sa pouziva na bielenie, ale preco by chceli bielit cierne mydlo? Je to zahada :-)

      Odstrániť
    9. Viem ,že má antibakteriálne účinky ,tak asi preto :)

      Odstrániť
    10. To som nevedela, vdaka. Takze cakam na porovnanie so Soaphoriou :-)

      Odstrániť
  4. Nic z této řady jsem nezkoušela, ale od Misshy mam ráda pleťové masky :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto mydlo ma sice moc neoslovilo ale v BB kremoch su top :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena