23. 12. 2015

Modré vianočné líčenie

Krásny večer :)

Už som na blog dávala vianočné lízankovské líčenie. Plánovala som ,že sa mi podarí o trošku lepšie, ale v podstate na môj prvý tutoriál to dopadlo celkom fajn. Asi nie každý by sa dal nahovoriť na  také líčenie, tak som si pripravila ešte jedno, ktoré by ste mohli skúsiť. Síce aj toto je celkom výrazné :).



Líčenie je výraznejšie, ale sú predsa Vianoce. Mala som naplánované zlato-strieborné alebo zlato-medené, ale zabudla som ,že som doma mala prichystaný nový trblietavý lak od Rimmelu, tak som líčenie prispôsobila laku. 


Aj toto líčenie je jednoduché. Stačí začať strieborným tieňom, pokračovať svetlomodrým, tmavomodrým a vonkajší kútik trošku stmaviť čiernou. Všetko pekne rozmazať dostratena. Ak náhodou tiene máte moc vysoko, dá sa pomôcť bielym alebo telovým tieňom, ktorý sa dá pod obočie ,vpije sa do tmavých dymových očí a trošku ich zrazí dolu. Nakoniec stačí už len zaťať zuby a veriť, že linky budú rovnaké na oboch očiach :). Líčenie som zakončila umelými mihalnicami. Tie dávať nemusíte ,ale podľa mňa dymové oči si ich pýtajú. 





A tu je krásavec, podľa ktorého som v podstate robila líčenie. Nie je to úplne podľa laku, ale myslím, že sa líčenie a lak k sebe hodia. Na nechtoch mám dve vrstvy. Ak by bolo v laku viac veľkých modrých trblietok, ľahšie by sa s nim lakovalo. Dosť dlho trvá, kým vylovím aspoň 2-3 veľké trblietky. Lak je dosť riedky, takže aj keď konečne sa nejaká trblietka chce uchytiť na štetec, tak zvykne skĺznuť dolu. 





Aké líčenie plánujete na zajtra ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Make-up:

Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)
Dermacol: Truffle moisturizing make up odtieň č.1: 9,99€*(dm)
Sleek: I-divine vintage romance palatte: 11,50€* (krasotika.sk)
Catrice: Prime and fine zmatňujúci púder: 4,49 €* (dm)
Essence: Ceruzka na obočie - 02 Dark brown: 1,59€*( Teta drogéria)
Sleek: Ultra mattes v1: 11,50€* (krasotika.sk)
Maybelline: The colossal go extreme volume: 5,99€* (dm)
Essence Long lasting lipstick 14 Oh so mat!: 2,49€* (dm)
Rimmel: Exaggerate eye liner: 7,99€* (dm)
Elf: Podklad pod očné tiene: 3,00€* (elf-kozmetika.eu)

Nechty:

Rimmel: Glitter - 012 glitter fingers: 1,79€* (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Ta černá linka a řasy tomu dodaly ten pravý šmrnc. Super! :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčenie je krásne, nechty úžasné, pristane ti to. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena