20. 12. 2015

Nové Amazing rúže od Makeup Revolution

Krásny večer :)

Keď som videla na fb stránke Makeup Revolution nové odtiene rúžov, musela som ich mať. Neskutočne som sa do nich zamilovala. Asi začnem veriť v lásku na prvý pohľad :D. Takéto odtiene sa nevidia hocikde a hocikedy. Sú to dosť netradičné odtiene, ktoré sa ťažko zháňajú, tak som neskutočne rada ,keď ich niekde vidím.  


Z piatich odtieňov som si kúpila dva. Pôvodne som chcela všetky, ale na skúšku som si vybrala len sivý a fialový, ktorý na fotkách vyzerá ako modrý. Pri takýchto odtieňoch je nutná 100% pigmentácia, inak nevyzerajú dobre. Síce na fotkách v e-shope boli skvele pigmetnované, aj tak som bola skeptická, preto som aj neobjednala všetky. Je mi jasné, že na e-shop zlé fotky nedajú a Makeup Revolution má niektoré odtiene skvelé a niektoré sú hrozné.

zdroj

Ja mám odtieň Legend a Magical. Magical ma mojich fotkách vyzerá modro, ale je to veľmi pekný fialový odtieň. 


Balenie nie je moc dobré, tak ako u všetkých rúžov z tejto rady. Na začiatku vyzerá pekne (až na tie okrúhle nálepky), ale po pár použití je skoro zničené. Zlatý názov sa zmyje a v kabelke sa otvára. Na vrchu je v malom vrchnáčiku kúsok rúžu "na horšie časy". Chcela som vyskúšať aj rúž z vrcháčika, ale ten je gumový a nefarbí. V podstate sa ani nedá nabrať na prst alebo štetec, takže ja túto časť beriem len ako súčasť dizajnu balenia, nie ako plnohodnotný produkt, ktorý by som niekedy chcela používať. 


Rúže majú nádherné odtiene. Narozdiel od odtieňu Make Me Tonight krásne voňajú. Voňajú sladko ako nejaké detské žuvačky alebo cukríky. Chuť je tiež sladká ,ale už taká chemicky sladká. Nie je to moc nepríjemná chuť, ale proste taká, že hneď viete ,že máte v puse rúž. 


Naneštastie pigmentácia nie je nič moc. Po perách si musím prejsť aspoň 10x, aby pigmentácia bola celkom obstojná. Je aj dosť problém ho naniesť na pery, pretože tým, že musím prejsť po perách aspoň 10x, tak rúž sa počas nanášania trošku rozpije aj mimo pery. Dá sa v pohode zotrieť vatovou tyčinkou a kontúru opraviť make-upom, ale je to trošku piplačka. 






Výdrž je malá. Asi 2-3 hodiny max. Keď sa nanesie na prepúdrované pery, tak drží trošku dlhšie, ale až tak moc to výdrž nepredĺži. Po jedle alebo káve ho už na perách nemusím hľadať. Je mi jasné ,že tam už nebude, možno len niekde na okraji. Je to veľmi hydratačný rúž. Kvôli nízkej pigmentácií fľakatý a zvýrazňuje každú šupinku

Zhodnotenie:

Klady:
  • odtiene
  • vôňa rúžu
  • nevysušuje
Zápory:
  • obal
  • pigmentácia
  • výdrž
  • fľakatý
  • zvýrazňuje šupinky
  • rozpíja sa
Hodnotenie: 2* z 5*


Aký najnetradičnejší odtieň rúžu máte doma alebo sa vám páči ? :)

Ďakujem za komentáre a užite si zvyšok víkendu :).


Použité produkty:

Makeup revolution: Amazing lipstick - Legend: 1,85€* (makeuprevolution.sk)
Makeup revolution: Amazing lipstick - Magical: 1,85€* (makeuprevolution.sk)


*ceny sú len orientačné

9 komentárov:

  1. Tyhle odstiny se mi vubec nelibi, zalibil se mi ten ruzovo cerveny odstin. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľa ľudom sa takéto odtiene nepáčia, ja ich mám neuveriteľne rada :)

      Odstrániť
  2. oni su to takto celkom pekné farby ale neviem si predstaviť že by som ich nosila normálbe von do nedávna som sa neodvážila ani na nejaký vyraznejší hnedý nie to ešte fialový alebo šedý pekne je to naozaj, ale popravde neviem čo chcú výrobcovia takýmito rúžmi docieliť či vyzerať ako mrtvola :-D nič v zlom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak výrobcovia robia to ,po čom je dopyt :D Im je jedno ,že človek s fialovým alebo šedým rúžom vyzerá ako mŕtvola :). Ja mám doma aj skoro čierny rúž ,mne sa to páči. Keď sa tvár dobre vykontúruje a dá nejaká pekná tvárenka ,tak už pleť nevyzerá mŕtvolne :)

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejak mi zblbol komentar, tak este raz :)
      Sedy ruz som este nevidela a uplne si ma namotivovala, aby som sa po nejakom poobzerala aj ked nie zrovna od MR. A moja oblubena farba je tmavohneda :)

      Odstrániť
    2. Šedý mal aj Rimmel ,ale to bola skôr perleť. Ja chcem nájsť nejaký šedý ,ale tekutý, aby bol čo najviac pigmentovaný :) Tmavohnedá je tiež super :)

      Odstrániť
  4. fúú tak to sú inak odvážne odtiene, také mŕtvolné :) ale ja som za to, nech si každý nosí čo chce, ja sama vytváram v makeupe občas nenositeľné kombinácie, ale na toto by som asi odvahu nemala :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné odstíny, jen škoda že to provedení tak pokulhává. Mám jednu rtěnku (růžovou) má krásnou barvu, ale je to spíše balzámek. A nosit se dá akorát s růžovou konturkou pod ní :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena