8. 12. 2015

Novembrový miláčikovia

Krásny večer :)

Kedže sme sa už prehupli do decembra, znova prichádzam s menším zhodnoteným mojich najobľúbenejších produktov, ktoré som najčastejšie používala. Nemôžem ani uveriť ,že je december a za chvíľu koniec roka. Ja som nejako nastavená tak, ako keby bol ešte len október. Chcela by som ,aby tento rok ešte neskončil, nejako som nestihla urobiť všetko, čo som si naplánovala :D. 


Niektoré produkty, čo sa objavili v októbrových miláčikoch, vidíte aj teraz. Síce kupujem dosť kozmetiky ,ale až tak veľa ,aby som každý mesiac mala všetky produkty ,ktoré mám rada, nové :).



Make-up som používala najviac od Rimmelu nový Match Perfection. Je skvelý, krásne svetlý a drží celý deň aj bez použitia bázy. K make-upu sa dá aj báza dokúpiť, ja mám doma dve (na ktoré si ani nespomeniem ,že mám), takže som si ju nekupovala. Aj tak by som ju použila 3-4x a skončila by zapadnutá v stole ,ako jej predchodkyne. Kedže sa mi pleť trošku pokazila, do Rimmelu som miešala Cover od Dermacolu. Rimmel má stredné krytie, ale na moje akné nestačil. Čo sa týka očí, ostala som hlavne pri ikonickej paletke od Makeup Revolution. Hlavne preto, že sa tiene ľahučko strácajú a ráno mám pomocou nej make-up hotový za 7 minút. 


Verná som bola hlavne tmavým rúžom. Predsa ,keď už ráno stíham len taký na mňa jemný make-up, potrebujem niečo výraznejšie. A tmavý rúž hneď oživí make-up. Tento mesiac som dala prednosť hlavne Avonu, Sleeku a Makeup Revolutionu. Fialový od Makeup Revolution trošku fľakatí, ale keď ho navrstvím, tak je v pohode nositeľný. Čo sa týka starostlivosti ,tak som si obľúbila balzam Sierra Bees. Ja ho mám s vôňou  medu. Chutný moc nie je, ale je to lepšie ako jelení loj. Mám doma jeden z 101 drogérie a to je totálna katastrofa, čo sa chuti týka. Sierra Bees je organický balzam s medom a vitamínom E. Rozpukané pery nie sú hneď ako nové, pár dní mu treba dať, ale nakoniec ich dá dokopy.


V dopredaji som si kúpila nočný krém od  Alverde. Je úžasný. Zasa ďalší produkt, ktorý je skvelý a je v dopredaji. Dúfam, že príde namiesto neho niečo ešte lepšie. Celú recenziu už mám naplánovanú, teda mám krém nafotený, takže do konca týždňa by recenzia mala byť. Ziaja sprcháč ste na mojom blogu mohli vidieť Písala som v recenzií ,že má nádhernú vôňu. Vonia krásne kakaovo a úplne sa mi hodí na zimu. Žiadne vianočne limitky ma až tak v drogérií nezaujali, čakala som nejaké perníkové vône. V tomto ohľade ma aj Dm-ko sklamalo, tam som vždy našla niečo skvelé na vianoce, tak si budem musieť vystačiť aj so Ziajou :).


Tak to boli moji obľúbenci. Do komentára mi môžete napísať vašich favoritov za november. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a stretneme sa pri ďalšom článku :).


Použité produkty:


Ziaja: Krémové sprchové mydlo kakaové maslo: 2,45€* (101 drogéria)
Dermacol: Make-up cover: 5,69€* (teta drogéria)
Beeswax Lip Balm Sierra Bees: 2,15 €* (krasotika.sk)
Makeup Revolution: Paletka 12 očních stínů Iconic 3: 7,51€* (makeuprevolution.cz)
Rimmel: Match Perfection - 010 Light Porcelain: 7,99€* (dm)
Makeup Revolution: Amazing lipstick: Make it right 1,85* € (makeuprevolution.cz)
Sleek: True color lipstick - Smoulder: 6,50€* (krasotika.sk)
Avon- Ultra color (power plum): 3,50€* (od avonlady)
Alverde: Nočný krém divoká ruža: 1,95€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

8 komentárov:

  1. Sprcháče Ziaja mám veľmi rada, tento čokoládový som ešte neskúšala, na leto mi prišiel príliš sladký, no na zimu môže byť ideálny, ja mám momentálne kašmírový a je úžasný, jemná sladká vôňa, bohatá pena, sprcha s ním je doslova relax a vždy sa na ňu teším. Ešte som skúšala olivový sprcháč Ziaja a tiež bol výborný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten kašmírový som si nikde nevšimla. Olivový som videla aj ten s kozím mliekom. u nás veľa Ziaja výrobkov nie je ,ale tak popozerám či kašmírový niekde neuvidím :). Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Hehe, mne sa tiež zdá, ako keby bol ešte len október, neskutočne rýchlo ten čas beží... Balzam od Sierry mám aj ja - s vôňou granátového jablka a je super. Ten sprcháč od Ziaji chcem taktiež vyskúšať. Ja som si teraz veľmi obľúbila exfoliačný krémový sprchový gél od Dove. Make-up od Rimmelu by ma celkom zaujímal.
    Inak rada by som ťa pozvala do mojej vianočnej súťaže :)
    GIVEAWAY pod stromček: Mary Kay & Avon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Granátové jablko som si chcela kúpiť, ale mali ho vypredané ,tak som vzala med :). Ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  3. Znám jen Dermacol Cover, to je můj oblíbenec už dlouhou dobu:-) A kakaový sprcháč od Ziaja bych chtěla vyzkoušet, nedávno jsem si pořídila z téhle kakaové řady balzám na rty a ten vůbec není špatný:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balzamy som od Ziaji kukala ,ale ešte som ich u nás v okolí nevidela.

      Odstrániť
  4. Ten make-up od Rimmelu je určitě úžasný. :) já mam teda jeho staršího předchůdce a ten takovej je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Starú verziu som nemala, kedže sa 010 ku nám nedostala a 100 bola na mňa moc tmavá. Aspoň že tento nový prišiel :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena