29. 12. 2015

Silvestrovské líčenie s kamienkami

Krásny večer :)

Tak ako na Vianoce ,aj na Silvester som si pripravila "jednoduché "líčenie. Pôvodne som si myslela ,že je jednoduché, veď čo môže byť ťažké na jednej linke a pár kamienkoch. Noo... po dnešnom skoro 2 hodinovom boji neviem, či toto líčenie strávi so mnou aj Silvester :D. Samozrejme ,že môj "pracovný" čas sa navýšil aj tým, že postup a výsledok musím fotiť, ale kamienky som lepila zo 30 minút :).


Krásne na tomto líčení je to, že nemusím riešiť ,či sú linky rovné a rovnaké na oboch očiach. Všetky nedokonalosť sa zakryjú kamienkami. Len stačí ,aby boli relatívne rovnako hrubé a mali rovnaké chvostíky. Popriliepať kamienky je už iná liga. Pod mojou stoličkou ich bolo viac ako na očiach a poriadne sa pohrali s mojimi nervami, ale nakoniec som ti tam nejako prilepila :).


Ja som vytieňovala aj ohyb oka. Vždy líčenie vyzerá lepšie, keď je oko plastické. Potom už len šup na linky. Aj keď sú širšie, je dobré začať nejakou tenšou linkou a postupne ju zväčšovať. Kamienky som lepila lepidlom na riasy. Budú vám držať celý deň a po párty ich v pohode dáte dole. No v pohode. Môže to trošku bolieť ,keď sa budú dávať dole. Kamienky polepte ako chcete ,resp. ako sa vám podarí. Odporúčam mať pri sebe detské utierky a po pár kamienkoch z rúk zotrieť lepidlo, pretože sa kamienky nebudú chcieť prilepiť na oko.



Aké líčenie skúsite vy  ? :)


Ďakujem za komentáre, odbery... a prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)
Dermacol: Truffle moisturizing make up odtieň č.1: 9,99€*(dm)
Catrice: Prime and fine zmatňujúci púder: 4,49 €* (dm)
Essence: Ceruzka na obočie - 02 Dark brown: 1,59€*( Teta drogéria)
Maybelline: The colossal go extreme volume: 5,99€* (dm)
Rimmel: Exaggerate eye liner: 7,99€* (dm)
Elf: Podklad pod očné tiene: 3,00€* (elf-kozmetika.eu)
Maybelline: The nudes palette: 9,90€* (dm)
Makeup Revolution: Zamatový matujíci lesk na pery : I fall in love: 5,62€* (makeuprevolution.cz)


*ceny sú len orientačné

15 komentárov:

  1. Zaujímavé líčenie :) Mňa by toto asi nikdy nenapadlo (vyžiariť oči kamienkami) :) Také fakt Silvestrovské :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nehodí se mi k tomu ta výrazná rtěnka, už jsou dost výrazný ty oči a takhle to působí trochu zmalovaně -.-" Kdyby to bylo jenom s nude rtěnkou, líbilo by se mi to mnohem víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám zasa na sviatky a na párty rada viac "zmaľovaný" make-up, ale tak jasné ,že každý si make-up už prispôsobí :)

      Odstrániť
  3. Tak to musím aj ja vyskúšať :) Veľmi sa ti to vydarilo ale neviem či by mne pristal taký výrazný ružový ruž tak ako tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce :). Tak skús červený alebo nude :).

      Odstrániť
  4. No ty kamínky nejsou moc pro mě, nemám moc takové věci ráda. A netlačí na očích? Nevypadá to moc pohodlně, ale je to zajímavé. Ještě bych zvolila jiný odstín rtěnky, k červeným vlasům se mi růžová nehodí. Jinak já ještě nevím, jaké líčení na silvestra zvolím, asi klasické kouřové :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie vôbec som ich necítila na očiach. Oni sú ľahučké, len sa zle lepia :).

      Odstrániť
  5. Veľmi vydarené líčenie, obdivujem, že sa ti s tým chcelo hrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto je pecka!! Veľmi sa mi to páči, je to také retro, linka z diaľky pôsobí ako s bielymi guličkami :)

    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena