17. 12. 2015

Sleekovská sada štetcov

Krásny večer :)

Ako sa máte ? :) Ja celkom fajn, len som zmeškala premiéru Star Warsu, takže všetkým, ktorý boli dnes o pol noci v kine tíško závidím. Chcela som ísť aj ja ,ale chytila som nejakú virózu pred dvoma dňami. Verím, že ste si film užili, i keď čo som čítala reakcie, dosť ľudí bolo sklamaných. Ja si ho už kuknem doma, pretože lístky aj tak  nezoženiem a do januára mi všetci film aj tak vyspoilerujú. Článok o Sleek štetcoch mám naplánovaný už hodne dávno, ale nejako sa mi ich nechcelo nafotiť, tak som sa k nemu dostala až teraz. Možno sa mi nechcelo o nich písať aj preto, že sú pre mňa sklamaným.


Sleek kozmetiku mám rada, tak preto, keď som šla v auguste do Atén, som si od nich kúpila aj štetce. Sigma cestovateľská sada na mňa bola dosť drahá a E-style ma až tak svojou kvalitou nepresvedčil. Aj som rozmýšľala, či potrebujem nejakú cestovateľskú sadu ,veď mám doma štetce od Hakuro, ale predsa je lepšie mať štetce v jednom púzdre, ako len tak hodené v kozmetickej taštičke. A keďže ja sa maľujem skoro zakaždým ,keď idem von medzi ľudí a je mi jedno ,či idem do vody alebo nie, štetce používam skoro dennodenne, tak som si sadu od Sleeku kúpila. 


Štetce prídu zabalené v peknej krabičke. Zo zadnej strany je popis ,aké štetce sú v balení a načo sa používajú. Je bez slovenského prekladu ,ale tak asi väčšina z nás vie, na čo daný štetec je. Všetky štetce sú syntetické




Púzdro štetcov je z nejakej syntetickej látky. Neviem presne ako sa volá, ale väčšina puzdier na štetce je z tohoto materiálu. Určite ste ho videli aj v čínskych obchodoch, ale toto je mnoho kvalitnejšie. Všade je krásne zošité, nikde netrčia nitky. Žiadne miesto nie je prešité viackrát, stehy sú pekne rovno vedené. Mám ho už pol roka, aj keď ho používal len občasne, nikde sa mi zatiaľ neroztrhlo a ani nemám žiadny náznak ,že by sa trhalo. Zapína sa pomocou dvoch svočiek (aspoň u nás to tak voláme :)), ktoré skvele držia a nerozopínajú sa. Jediná nevýhoda púzdra je ,že sa rýchlo zašpinavý od make-upu a potom ho treba vydrhnúť mydlovou vodou.  



Moja sada je 7-dielna. Je tu 6 štetcov, pri čom jeden z nich je obojstranný. Pri hlavičkách štetcov je našitá umelá fólia. Zatiaľ aj tá mi drží na svojom mieste a nie je nikde natrhnutá. Je pomerne hrubá, takže zvládne aj to tvrdšie zaobchádzanie. Každý štetec má na rukoväti  značku Sleek makeup ,ale tá sa už po druhom alebo treťom použití začala strácať.


A aké sú štetce ? To už taká sláva nie je. Ako prvý je tu štetec na púder. Podľa mňa je absolútne nepoužiteľný. Je pravda, že je pekne jemný, nepichá ani nepĺzne, ale je strašne ale strašne riedky a neskutočne sa mu ohýbajú vlákna. Možno na odstránenie napadaných tieňov pod okom by bol fajn, ale na púder nie. Štetec púder len rozpráši, produkt na štetci nedrží a aj po 3 minútach nanášania , som na pleti nemala ani stopu po púdri. Úplne mi pripomína štetce z čínskeho obchodu, len tento od Sleeku je jemnejší a nesmrdí plastom.


Štetec na tvárenku je v podstate taký istý ako ten na púder, len je ešte redší a viac do guľata zastrihnutý. Tvárenka sa s ním naniesť dá, aj keď polka je rozprášená po okolí. Pri tej tvárenke mi to až tak nevadí, pretože líca nechcem mať ako Marfuša, takže tu menšiu pigmentáciu ocením, ale je to štetec ,ktorý použijem len v krajnej núdzi. Hubkou na make-up som tvárenku naniesla rýchlejšie ako týmto štetcom. 


Štetec na make-up neviem ,či môžem ohodnotiť čo najobjektívnejšie, pretože ja s týmto tvarom štetcu neviem naniesť make-up. Proste mám pocit ,že make-up len rozmažem po pleti a to je celé. Nezapracujem ho tak dobre ako kabuki štetcom. V Aténach som ho skúšala mnohokrát a aj tak som nakoniec make-up naniesla prstami. Tento štetec používam na nanesenie pleťovej masky, na to je skvelý ,ale na make-up sa mi neosvedčil. 


A teraz k tým lepším štetcom. Toto je plochý štetec na očné tiene. Môj je trošku dokriva zastrihnutý, má na vrchu mierny špic, ale myslím si ,že mal byť guľatého tvaru. Je rovnako jemný ako štetce na tvár, nepĺzne ani nepichá. Tiene sa s nim nanášajú celkom dobre. Trošku sa s nim dá aj tieňovať, môžete ho použiť aj na spodnú linku ....proste univerzálny štetec na denné líčenie.


Ďalším očným štetcom je tieňovací štetce. Je to malý guľatý štetec, skoro ako ceruzkový, len o trošku hrubší, takže na spodnú linku nie je moc ideálny. Tieňovať sa s nim dá, tiež by som ho použila len na denné líčenie, možno na jednoduché hnedé dymové líčenie, čierna farba by sa s nim asi tieňovala ťažko.  Na tieňovanie mám radšej chlpáčov, ale možno keby som mu dala viac času a trpezlivosti, naučila by som sa aj s týmto tieňovať rovnako dobre. 


Toto je štetec, ktorý som  nepoužila. Je určený na rúž. Ja si rúže nanášam rovno ,nie pomocou štetca, aj keď štetcom by som vytvorila presnejšiu a ostrejšiu hranu, ale každá z nás to pozná ,že stačí jedna káva a u väčšiny rúžov je po presnej hrane. Tak načo sa s tým piplať :). Použila som ho len minule pri vianočnom líčení a to len na nanášanie bieleho tieňu na ceruzku, lebo bol presne taký tenký ,ako som potrebovala :).


Posledný štetec je obojstranný. Je na obočie a linky. Rovnou stranou sa mi maľuje zle, takže využívam len tú skosenú. Na gélové linky je až moc tvrdý, na obočie je skvelý. Na obočí už nemám až tak citlivú pokožku, tam vôbec necítim ,že trošíčku škriabe. Oba konce sú super zastrihnuté, asi najlepšie zo všetkých štetcov. Tu si dali záležať :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • balenie
  • jemné štetce
  • nepĺznu
  • štetce na oči sú celkom dobré
Zápory:
  • štetec na púder a tvárenku sú moc riedke
  • štetec na linky trošku pichá
  • niektoré štetce sú zle zastrihnuté
  • cena
  • logo na štetci sa rýchlo ošúcha

Hodnotenie: 2* z  5*


Asi som čakala trošku viac od týchto štetcov. Uvedomujem si ,že štetce sú určené na cestovanie a že nie sú na každodenné používanie, takže tá kvalita bude asi trošku nižšia ,ale za tú cenu som čakala niečo oveľa viac. Štetce na oči sú pomerne dobré, ale zasa .....tá  cena až tak neodpovedá kvalite. 



Aká je vaša najobľúbenejšia sada štetcov na cestovanie ? :) 

Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :). 


Použité produkty:

Sleek: 7 Piece Brush Set: 15,50€* (krasotika.sk)



*ceny sú len orienačné 

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :). Určite nájdeš oveľa lepšie štetce ako sú tieto :).

      Odstrániť
  2. Skvelý článok, ja som si cez víkend kúpila štetce od Yves Rocher (na Vianoce :D) tak som zvedavá, vyzerajú však veľmi dobre :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Štětce od Sleeku nějak netoužím vyzkoušet, ačkoliv některé nevypadají špatně :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena