6. 12. 2015

Spotrebované produkty 6

Krásny večer :)

Pôvodne som chcela začať tým, že tentokrát sa mi podarilo produkty minúť oveľa rýchlejšie ,ale keď som sa kukla na blog, tak posledné spotrebované boli až pred dvoma mesiacmi :D. Myslela som si ,že som o nich písala pred mesiacom, možno ani to. Nejako ten čas letí oveľa rýchlejšie :). 




Bioderma: Sensibio Čistiace a odličovacie pleťové mlieko na citlivú pleť - hodnotenie 4* z 5*(recenzia)

Mlieko bolo super. Odličovalo pekne, len v očiach ma dosť štípalo, tak som ho používala na pleť. Po čase som sa nejako naučila odličovať s nim aj oči bez toho, aby som si ich vypálila. Odlíčilo všetko ,čo som mala na pleti. Aj vodeodolný make-up zotrel z pleti ako nič. Pleť som po ňom nemala vysušenú ani podráždenú. Je trošku drahšie ,ale ak máte citlivú pleť, tak určite bude pre vás super :).

Bioderma: Sensibio Tolerance Plus - hodnotenie 5* z 5* (recenzia

Ďalšia skvelá vec od Biodermy. Síce až tak mi nepomohol s odolnosťou pleti, ale pod make-up bol skvelý. Žiadne suché miesta, krásne zhydratoval pleť a make-up s nim držal dlhšie. Vydržal mi aj pomerne dlho. Cca 4-5 mesiacov. Stačilo ho málinko. Je to iba 40 ml balenie ,ale vydržal mi dlhšie ako krém od  Ziaji, ktorý má 50 ml.

Bioderma: Sensiobio H2O - hodnotenie 4* z 5* (recenzia) 

Posledný zástupca Biodermy ,ktorého som minula, je micelárka. Mne sa páčila, úplne mi vyhovovala, len sa rýchlo míňala. Cestovné balenie malo 100 ml a mám pocit, že po pol mesiaci som 3/4 minula. Inak super odličovala, nepálila v očiach a zbavila ma aj vodeodolného make-upu, len keby som nepotrebovala použiť väčšie množstvo. Nie je to predsa lacná záležitosť, ale je fakt dobrá. 


Saforelle: Intímny gél - hodnotenie 5* z 5* 

Gél som si kupovala asi pred rokom aj pol, keď som mala nejaké problémy. Obehla som asi 3 drogérie a 2 lekárne ,kým som našla gél s jemným zloženým, pretože všetky obsahovali nejaké dráždivé peniace zložky, parabény, silikony a tak. Potom som narazila na tento gél a bol úžasný. Asi prvý intímny gél, ktorý ma nedráždil. Pení jemne, krásne vonia, je super aj po holení, robí sa mi menej vyrážok. Používa sa aj pri mykózach a iných intímnych problémoch, takže zloženie musí mať jemné. Ja som skúšala Niveu, Avon, Oriflame a ešte nejaké značky, ale tento je proste najlepší. 

Avon: Spevňujúci sprchový gél - hodnotenie 0* z 5* 

Absolútne zbytočný produkt. Ani neviem ako dlho som ho mala položený na vani bez toho ,aby som sa ho dotkla, Neviem, či sa ešte predáva. Dúfam ,že nie :D. Gél obsahuje zelené perličky a má fungovať ako sprchový gél a aj ako peeling a ešte k tomu má spevniť pokožku. Použila som ho párkrát ,ale zle penil, peelingový a spevňujúci efekt žiadny + smrdel ako jar na umývanie riadu :D. Mám tam asi ešte polku ,ale konečne ho idem vyhodiť. 

Dermacol: Aroma ritual čokoláda s pomarančom - hodnotenie 5* z  5*

Asi nemusím predstavovať. Úžasné sprchové gély. Asi tie najkrajšie, aké som kedy skúsila. Úžasne voňajú, proste žiadna chemická vôňa. Krásne penia, netreba ich dávať moc. Jediné ,čo ma mrzí je, že som nestíhla pistáciový. Ten už nevyrábajú a musel byť super. Ja milujem pistácie :). Ešte mám doma rebarboru a jahodu, len tá vôňa sa mi moc nehodí na zimu, tak mám v pláne si kúpiť írsku kávu.


Ziaja: Uhorkový pleťový krém - hodnotenie 0* z 5* (recenzia

Tak ako som sa tešila na krém od Ziaji (kvôli recenziám), tak veľmi ma sklamal. Mám na nejakú zložku (asi silikón) alergiu a po tvári sa mi vyhodili vyrážky. Ja mám menšie akné, ale toto bolo moc. Pleť som dávala dokopy cca 2 týždne ,kým bola ako-tak v pohode. Myslela som si ,že pleť si musí len zvyknúť, ale po mesiaci som to vzdala. Potom som krém používala len na krk a dekolt. Bolo mi ho ľúto vyhodiť.

Alverde: Deo krém citrónová tráva a šalvia - hodnotenie 4* z 5* (recenzia)

Alverde deoochranu si kupujem na doma. Nech na seba nepatlám samú "chémiu". Doma som zväčša pri knihách alebo notebooku, tak veľkú ochranu nepotrebujem a na to mi stačí aj Alverde. Von by som sa už neodvážila s nim ísť. Raz na strednej som šla a bola to moja osudová chyba. Nikdy viac. Od 7 do 13 hod. v podstate bez dezodorantu nie je nič, čo by ste chceli zažiť a vaše okolie tiež nie :D.  Aj keď mám pocit ,že tento krém chránil asi najviac zo všetkých Alverde deo prípravkov, aj tak by som von len s nim nevyšla.  

Soaphoria: Sprchovacia pena levanduľové pole a nebeská čokoláda - hodnotenie 3* z 5*

Vzorky som mala v krabičke od Babičkinej záhrady. Je to pena ,ktorú môžete použiť ako sprchový gél alebo ako penu do kúpeľa. Peny krásne voňajú. Neskutočne krásne. Obe sa mi veľmi páčia a asi by som si ani nevybrala ,ktorá krajšie vonia. Skúšala som ich použiť oboma spôsobmi. Ako pena do kúpeľa úplne zlyhali. Žiadna pena, žiadna vôňa. Proste sa rozpustili a stratili. Vzorku nebeskej čokolády som hodila celú do vane a nič. Pena nikde. Ale ako sprchový gél sú dobré. Krásne voňajú ,celkom pekne penia, len ja si moc na sprchovanie gély nepotrpím. Jediné ,čo chcem od nich je ,aby jemne umyli pokožku. A na to mi stačí aj gél od Alverde, ktorý je asi 3x lacnejší, preto dávam nižšie hodnotenie. 


Schauma: Šampón na suché, nevyživené a vyčerpané vlasy - hodnotenie 0* z 5*

Šampón som mala v Dm krabičke a je hrozný. Asi to najhoršie ,čo som mala. Jediné plus je vôňa, ktorá zostáva aj vo vlasoch. Inak nič. Aplikátor je moc veľký, takže do dlane sa vyleje asi štvrtina šampónu. Po zmytí vlasy nie sú zaťažené ,ale neskutočne sa mastia a tie lupiny. Som snežila viac ako Perinbaba cez zimu. Ani vlasy nejako extra nevyživil. Ja osobne dávam ruky preč od tohoto šampónu. 

Cien: Šampón s provitamínom farba a lesk - hodnotenie 3* z 5*

Na druhú stranu šampón od Cien je fakt, dobrý. Ani by som neverila ,že niečo z Lidlu môže byť také dobré, čo sa týka kozmetiky. Keby mal lepšie zloženie (obsahuje silikón a SLS), tak by to bol jeden z mojich naj šampónov. Krásne pení, má nádhernú vôňu, vlasy nie sú zaťažené a nemastia sa. Farbu moc nepredlžuje ani ju nezvýrazný a vlasy nevyživý, ale toto skôr čakám od kondicionéru ,nie od šampónu. Kondicionér je tiež v ponuke, ale takisto obsahoval silikóny, tak som ho nekupovala.  

Balea: Repair + Pflege express kur - hodnotenie 1* z 5*

Expresnú kúru som si kúpila na končeky, pretože sa mi hodne lámu a štiepia. Používala som ju asi raz do týždňa ,ale nejaké pozitívne účinky som si nevšimla. Asi jediné plus je ,že je bez silikónov, ale končeky sa mi lámali a štiepili rovnako ako bez kúry.


Ebelin: Hubka na make-up s duo efektom - hodnotenie 4* z 5*

Hubky na make.up veľa ľudí nemá rado, ja som ich používala pred tým ako som si kúpila štetec na make-up. Táto od ebelin bola super. Dlho mi vydržala (asi rok, možno trošku viac), len ma mrzelo ,že biele vlákienka, ktorými sa dolaďoval výsledný efekt make-upu sa asi po mesiacmi zošúchali a bolo po duo efekte. Hubka je bez latexu a je antibakteriálna, takže dobrá správa pre alergikov.

Catrice: Longlasting Lip pencil waterproof - hodnotenie 0* z 5*

Kedže cez zimu používam hlavne tmavé odtiene rúžov, potrebovala som nejakú tmavú kontúrku. Po dlhom vyberaní som si kúpila túto od Catrice a je desná. Je neskutočne suchá. Neviem ,či som si vybrala zlý kus ,ale s touto sa maľovať nedá. Skôr si zoderiem pery do krvi ,než by som pery vykreslila. Skúšala som ju aj nahriať, trošku to pomohlo ,ale ja ráno proste nemám čas ceruzku ešte nahrievať ,aby som sa namaľovala, takže letí do koša. Ani vám moc nepoviem ,či niečo vydrží, lebo som sa skúšala 2-3x s ňou namaľovať ,ale vzdala som to. 

Maybelline: The Falsies volum´express - hodnotenie 3* z 5*

Riasenky od Maybelline mám neskutočne rada, ale z tejto som na vážkach. Vytvorí krásny efekt ,mihalnice sú nádherne obalené, trošku viac ich obalí ,čo ja mám veľmi rada (nemám rada prirodzený efekt ,že sa mihalnice len trošku zafarbia). Pekne ich aj vytočí a nedrolí sa počas dňa. Alee... neviem prečo, no keď som si s ňou namaľovala mihalnice, tak ako keby ma drela v očiach. Nechápem to ,je to asi prvá riasenka ,čo mi toto robila. Proste ako keby mi niečo padlo do oka ,ale keď som sa kukla do zrkadla ,nič som tam nemala. Niekedy mi až neskutočne slzili oči. Pozerala som aj ,či náhodou neobsahuje nejaké vlákienka ,ale nič som si nevšimla. Doteraz som nezistila, prečo mi to robila. 

Posledný produkt ,ktorý som minula sú detské vlhčené obrúsky od Babylove, ktoré sa objavujú v každých spotrebovaných, takže k ním len poviem, že sú stále také skvelé ,ako boli pred tým :)


Takže to boli moje spotrebované produkty :). Napíšte mi do komentára, aké 3 produkty ste minuli a boli ste z nich úplne nadšené :).

Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Bioderma: Sensibio Čistiace a odličovacie pleťové mlieko na citlivú pleť: 15,20€* (dermatologie.sk)
Bioderma: Sensibio Tolerance Plus: 18,40€* (lekáreň)
Bioderma: Sensiobio H2O- 500 ml: 14,00 €* (fitlekaren.sk)
Saforelle: Intímny gél: 8,00€* (lekáreň)
Avon: Spevňujúci sprchový gél: cca 2€ (od avonlady)
Dermacol: Aroma ritual čokoláda s pomarančom: 2,29€* (dm)
Ziaja: Uhorkový pleťový krém: 3,49€* (101 drogéria)
Alverde: Deo krém citrónová tráva a šalvia: 2,99€* (dm)
Soaphoria: Sprchovacia pena levanduľové pole a nebeská čokoláda plná verzia: 8,00€* (soaphoria.sk)
Schauma: Šampón na suché, nevyživené a vyčerpané vlasy: cca 2,18€* (dm)
Cien: Šampón s provitamínom farba a lesk: cca 2€ (lidl)
Balea: Repair + Pflege express kur: 0,99€* (dm)
Ebelin: Hubka na make-up s duo efektom: 2,49€* (dm)
Catrice: Longlasting Lip pencil waterproof: 1,99€* (dm)
Maybelline: The Falsies volum´express: 3,45€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné

14 komentárov:

  1. Uf, toho tedy je! Na tu řasenku jsi asi měla alergickou reakci bych soudila z popisu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi som mala alergiu, škoda, lebo inak bola super :/.

      Odstrániť
  2. Šampón Cien používam tiež, dokonca aj s balzamom, som veľmi spokojná, ale určite ak by som mala nejaké problémy s pokožkou hlavy alebo s jemnými vlasmi by som do toho preto zloženie nešla :) Inak tú expresnú kúru som si skoro včera kúpila, takže radšej si to euro nechám na niečo iné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám radšej balzamy bez silikónov, lebo vlasy zaťažené neustálym pridávaním silikónov nie je nič pre mňa :).

      Odstrániť
  3. Sprcháče od Dermacolu mám moc ráda a nejradši Irskou kávu, ta vůně mně snad nikdy neomrzí:-)A se šamponem od Schaumy jsem taky nebyla spokojená, dost mi mastil vlasy, takže jsem ho dorazila na mytí štětců, na to posloužil dobře.
    Jinak, já jsem teď dopotřebovala svoji oblíbenou micelárku od Garnier a snad nejoblíbenější řasenku Lash Sensational, z obou jsem byla nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež chcela s nim umývať štetce ,ale bála som sa ,že ešte aj tie mi dorazí ,tak som to neriskovala :D. Micelárku od Garnier som neskúšala, je ich na trhu toľko ,že si ani neviem vybrať ,kt. si mám kúpiť ako prvú :D.

      Odstrániť
  4. Ten krém od Dermacoolu mam taky, je skvělej :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je sprchový gél, krém som ešte neskúšala :)

      Odstrániť
  5. saforelle pouzivam aj ja a netrufam si menit :) v tej spirale asi bola nejaka zlozka, co ti vadila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela vyskúšať znova iný intímny gél,ale vždy som si radšej kúpila znova tento :)

      Odstrániť
  6. škoda teda tej ceruzky lebo má peknu farbu a na pery natrete balzamom tiež nekreslí?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som to šla vyskúšať, lebo ma to nenapadlo, ale s balzamom nekreslí už vôbec :D

      Odstrániť
    2. tak potom jej mola asi treba hladat dalej:))

      Odstrániť
  7. Zatím jsem žádný z produktů nezkoušela, ale k Vánocům dostanu sprcháč od Dermacolu a už se hrozně těším :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena