14. 12. 2015

Vianočné lízankovské líčenie

Krásny večer :)

To ,že za pár dní už tu budeme mať Vianoce asi pripomínať nemusím. Aj keď za oknami nie je ani malilinká stopa po snehu, reklamy, blogy....nám ich už pripomínajú hodnú chvíľu. Dnes vám ukážem celkom jednoduchý make-up a nechty, ktoré by ste na Vianoce mohli vyskúšať, ak nechcete staviť na tradičnú zlatú alebo striebornú. 


Síce ja som make-up robila asi pol hodinu, ale ak si kúpite poriadnu bielu linku máte ho hotový za 5-10 minút. Dá sa použiť aj alternatíva a to biela ceruzka zafixovaná tieňom, ale vtedy sa ťažko robí ostrá linka. Viem o čom vravím, nakoniec som to musela robiť takto, lebo moja biela linka je dosť zúfalá a to je nová. 


Ako som písala na začiatku, make-up je jednoduchý a zvládnu ho aj začiatočníčky. Ja som na začiatku vytieňovala ohyb oka, aby bolo plastickejšie. Potom som chcela naniesť bielu linku od Jordany, ale zistila som ,že to nie je linka. Skôr voda, v ktorej sa len kde-tu naberie farba, takže som prešla na alternatívu a to bielu ceruzku od Nyxu a biely tieň od Sleeku. Na bielu linku som nakreslila červené prúžky ako sú na vianočných lízankách. Spodnú linku som poprášila zeleným tieňom a nakoniec som len doladila oči maskarou :). To je všetko. Celkom jednoduché nie ? : )



K make-upu sa mi celkom hodil červený rúž od Makeup Revolution, ale ak chcete všetku slávu a pozornosť nechať linke, pery zahalte len do niečoho prirodzeného.


Nechty sú podobne jednoduché ako make-up. Biely podklad s červenými a zelenými bodkami. Ja nie som moc veľký fanatik nechtového dizajnu, takže nemám žiadne štetečky alebo razítka. Maximálne si kúpim nejaké nálepky alebo ako v tomto prípade použijem špáratka.




Ako sa vám páči make-up ? Vyskúšali by ste ho ? :)

Ďakujem za všetky komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Make up:

Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)
Catrice: Prime annd fine zmatňujúci púder: 4,49 €* (dm)
Essence: Ceruzka na obočie - 02 Dark brown: 1,59€*( Teta drogéria)
Makeup Revolution: Mono očný tieň- Mocha love: 1,85€* (makeuprevolution.cz)
Makeup Revolution: Amazing lipstick: Lady 1,85* € (makeuprevolution.cz)
Sleek: Ultra mattes v1: 11,50€* (krasotika.sk)
Maybelline: The colossal go extreme volume: 5,99€* (dm)
Gosh Extreme Art Eyeliner, 16−červená: 1€* (fann.sk)
Jordana: VODEODOLNÁ OČNÁ LINKA JORDANA COLOR ENVY - star glam: 2,90€* (krasotika.sk)
NYX: Jumbo Eye Pencil - milk: 5,40€* (krasotika.sk)

Nechty:

Gabriella Salvete: Enamel 103: 2,40€* (teta drogéria)
Astor: Lak na nechty Quick´n Go! č.352: 3,99€* (101 drogéria )
Avon: Gel finish: 3,99€* (od avonlady)
Essence: Nail art nadlak sparkle sand: 2,19€* (dm)




*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. Liceni se ti povedlo, ty nehty jsou take super.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nad takými linkami som rozmýšľala aj ja :)) a tú lízanku by som chcela niekedy ochutnať, ešte som ju nemala :D vraj je mentolová :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich mala teraz prvýkrát. Moje nie sú mentolové, sú také sladké ,ako klasické lízatko :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena