7. 12. 2015

Vyhlásenie súťaže o Syoss - náhradníčka

Krásny večer :)

Viem ,že som písala ,že do dvoch dní vyhlásim náhradníčku, ale nestíhala som a potom som nejako na to pozabudla. Kedže víťazka nesplnila podmienky súťaže a ani sa mi neozvala, losovala som znova :).


Víťazkou sa stáva: 


Gratulujem :). Poprosím víťazku ,aby mi napísala do e-mailu (je v kontaktoch) kontaktné údaje :). Ak sa mi neozve do 5 dní (dúfam ,že sa ozve, podmienky som už skontrolovala), tak už znova žrebovať nebudem. Ešte raz gratulujem a všetkým prajem krásny zvyšok dňa. :)


4 komentáre:

  1. Tak to je škoda, že výherkyně nesplnila podmínky, ale aspoň má šanci nová výherkyně, které gratuluju :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odhlásila sa z GFC ešte skôr ako som vyhlásila súťaž. Ani by som si to nevšimla, len keď sa mi neozývala ,tak som skontrolovala odberateľov a nebola tam.

      Odstrániť
  2. Jéj, ďakujem pekne, teším sa z toho :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena