5. 1. 2016

Color-Glanz rada od Alverde

Krásny večer :)

Keď som mala vlasy nafarbené načierno, nejako som si nevšímala ,akú starostlivosť venujem farbe. V podstate aj po mesiaci vyzerala rovnako. Teraz ,keď som zvolila červenú, tak som zistila ,že šampóny a kondicionéry na farbené vlasy nie sú až taká blbosť ako som si myslela :D. Fakt pomáhajú. Šampón od Cien z Lidlu síce veľmi farbu neudržal na vlasy dlhšie, ale Alverde sa s tým popasovalo lepšie :).


Pôvodne som si chcela kúpiť len šampón, nakoniec som si odniesla aj kondicionér. Skoro vždy kupujem len šampóny od Alverde, pretože mám pocit ,že ich kondicionéry veľa toho s vlasmi nespravia. Ani neviem prečo som vzala ten kondicionér ,ale dobre som spravila. Keby používam každý produkt osobitne, nebola by som tak spokojná, ako keď sú spolu. 




Šampón je na farbené a melírované vlasy hlavne červené, hnedé a čierne. Pre blod vlasy majú osobitný šampón aj kúru. Krásne vonia. Brusnicu by som netipovala ,ale vôňa je krásna. A dokonca vôňa chvíľku vydrží vo vlasoch, to sa mi často pri Alverde šampónoch nestáva.



Pení super, aj keď ho treba trošku viac. Používam ho cca mesiac a ešte tam mám niečo menej ako polovicu, takže až tak rýchlo sa nemíňa. Pri umývaní to vyzerá tak, že sa mi farba vymýva rovako ako s klasickým šampónom, ale na vlasoch mi drží o niečo viac. Pred tým som mala po mesiaci skoro vymytú farbu. Na niektorých miestach mi už presvitala moja hnedá a už som vlasy musela dofabriť Syossom. Teraz už aj keď je vidieť ,že mám farbu dlhšie, ešte mi moja nepresvitá. Jediná nevýhoda je ,že po umytí sú vlasy hrubšie a nie sú také jemné. Ale to napraví kondicionér. 



Kondicionér vonia rovnako ,ale omnoho omnoho slabšie. Super je ,že nieje moc tekutý, nesteká z vlasov. A dokonca je hutnejší ako maska od Kallosu :). Používam ho hodne,  takže asi ho miniem skôr ako šampón. Tiež je bez silikónov ,tak konečne nejaká kúra na vlasy, ktorú môžem použiť na celú hlavu, nie len do polky vlasov. 



Necháva sa pôsobiť krátko...to je také noo....krátko je pre každého iné :D. Ja si umyjem vlasy, osuším ich uterákom a dám si kondicionér. Potom si namažem celé telo krémom, vyčistím tvár a zuby, dám krém na tvár a po celej tejto procedúre umyjem kondicionér z vlasov. Takže asi cca po 7 minútach. Kondicionér napraví "škodu" čo spravil šampón. Vlasy sú po kondicionéry jemné, ľahko sa rozčesávajú a končeky sa oveľa menej štiepia

Zhodnotenie:

Klady:
  • farba vydrží dlhšie
  • zloženie
  • vôňa
  • jemné vlasy 
  • menej poškodené
Zápory:
  • po umytí šampónom sú vlasy "hrubé"

Hodnotenie: 5* z 5* 



Čo vy používate najradšej ,aby vám vydržala farba čo najdlhšie ? :)

Prajem vám krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Alverde: Balzam na farbené a melírované vlasy: 2,45€* (dm)
Alverde: Šampón na farbené a melírované vlasy: 2,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. Ten kondicionér musím vyskúšať! :)Ja mam veľmi rada od Alverde ten šampón Family s jablkom - mne však vonia ale ako egreš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho mala tiež a jablko som tam tak isto necítila :D . Bol fajn ,ale trošku horší ako ich klasické 200 ml šampóny.

      Odstrániť
  2. Dávnejšie som mala šampón a nesedel mi, jednak mi nevoňal, na tú divnú vôňu Alverde šampónov si proste neviem zvyknúť no a jednak som mala po ňom strašne zauzlené vlasy, aj napriek použitiu kondicionéru to česanie bola hrôza.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena