15. 1. 2016

Ebelin Čistič štetcov

Krásny večer :)

Po dlhšej dobe sa môžem trošku povenovať blogu. Začalo mi horieť po zadkom v škole ,tak som jej ,aj keď nerada ,musela dať prednosť :). Ešte pred začiatkom roka som si naplánovala články, ktoré by som chcela písať. Budú trošku iné ,aby môj blog nebol len o recenziách, noo...nejako sa k nim nemôžem dostať. Sú časovo trošku náročnejšie, ale myslím, že môj blog si nejaké oživenie žiada. Ale pravdepodobne s nimi začnem až vo februári, takže dnes bude ďalšia recenzia :).


Čistič Ebelin asi poznáte. Pred polrokom (možno viac) ste ho asi videli na každom blogu. Myslím, že je to prvý čistič ,ktorý sa dá zohnať v drogérií. Tento produkt vyrába veľa značiek: Mac, Makeup Revolution, E.l.f. a ďalšie, problémom býva dostupnosť. Cenovo sa asi až tak nelíšia, ak si porovnáte cenu čističu od Ebelin a od Mac ,tak stoja cca rovnako. Len ja som nechcela dávať kopu peňazí za čistič ,tak som stavila na Ebelin, ktorý je jeden z najlacnejších ,ale aj najmenších. 


Čistič je v krabičke. Je to dosť dôležitá info ,ak ho nechcete hľadať asi 10 minút to celej dm-ke. Vedela som ,že som ho videla niekde pri odlakovačoch ,len som proste zabudla ,že je zabalený. Na krabičke má "nová receptúra", ale neviem o tom, žeby pred tým Ebelin nejaký čistič mal a toto je vylepšená verzia. Asi sa staršia verzia zasekla v Nemecku. 



Väčšinou "periem" štetce raz za týždeň. Ak ich nepoužívam každý deň ,napr. cez prázdniny, tak raz za 2-3 týždne. Kedže nemám veľa štetcov, periem ich častejšie, hlavne ak som používala tmavé tiene. Neobetujem tomu veľa času, len keď ich už operiem ,tak schnú celý deň. Hlavne štetce Jessup, čo mám z e-bayu, schnú strašne dlho. Vyše jeden a pol dňa. Teraz mi to až tak nevadí, pretože častejšie používam Hakuro. Tým to tak dlho netrvá. 


Čistič je bez alkoholu, takže je skôr na domáce čistenie. Už keby som používala štetce na niekoho iného, radšej by som kúpila antibakteriálny. Je pomerne malinký oproti čističom iných značiek. Má 100 ml a míňa sa fakt rýchlo. Keby mám s nim čistiť každý deň 10-15 štetcov, tak asi ho miniem do pol mesiaca. 


Používa sa jednoducho. Vezmete štetec ,streknete naň 3-4x ,počkáte zo pár sekúnd a otriete do obrúska/vreckovky/uteráka. Tiene, lícenky, púdre idú ľahučko dole zo štetcov, na odstránenie make-up treba použiť čistič viackrát. Veľkou výhodou je ,že štetec uschne do 3 minút a potom ho môžete používať znova. Nemusíte mať doma 3-4 tieňovacie štetce, stačí jeden a keď treba ,tak si ho čističom umyjete a môže sa pokračovať v líčení.





Kabuki štetce bol jediný, ktorý sa mi zle čistil a ani som ho nevyčistila úplne, len do použiteľného stavu. Ale je to najhutnejší štetec, zo všetkých ,na ktorých som Ebelin čistič skúšala. Niektoré blogerky vraveli, že keď si kúpili tento čistič, tak že už štetce neperú. Ja si myslím, že štetec proste raz za čas oprať treba. Aj keď sa použije čistič. Napr. môj kabuki ,čo som spomínala, používam na make-up a musela by som použiť hodne čističu ,aby som ho poriadne umyla a aj tak to asi pranie nenahradí. Proste aj s čističom je dobré ich aspoň raz do mesiaca poriadne vyprať, aby sa štetce zbavili všetkých produktov.

Po vyčistení 4 štetcov
Zhodnotenie:

Klady:
  • odstráni všetky líčidlá zo štetcov
  • vôňa
  • štetec vyschne do 3 min.
  • dostupnosť
Zápory:
  • rýchlo sa míňa
Hodnotenie: 5* z 5*


Za mňa je toto super produkt. Hlavne ho využívam na make-up štetec ,ktorým sa maľujem každý deň. 
Používate čističe na štetce ? Aký máte najradšej ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Ebelin: Čistič kozmetických štetcov: 3,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

7 komentárov:

  1. ja som ho minula a ďalší som si nekúpila :) veľmi rýchlo sa míňa, nemám v blízkosti DMku a mám viac štetcov na makeup takže ich nemusím šampónovať každý deň :)) a mne jessup uschnú behom chvíľky, vôbec to netrvá jeden a pol dňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš super, ja ich operiem, otriem do uteráka poriadne a na druhý deň sú ešte vlhké :D

      Odstrániť
  2. Už jsem o něm slyšela a docela na vážno uvažuju o tom, že si ho pořídím :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem si tenhle čistič hodně oblíbila, taky peru jednou týdně, ale občas je prostě potřeba štětce vyčistit dřív a na to je nejlepší mít po ruce právě tenhle čistič. Ale souhlasím, že při častějším použití rychle ubývá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej ,ja som si ho kúpila hlavne kvôli štetcu na make-up ,ktorý používam dennodenne :)

      Odstrániť
  4. Už jsem o tomto čističi slyšela a možná ho pořídím.

    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam v planu si ho poridit. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena