3. 1. 2016

Fitness diár 2016

Krásny večer :)

Na začiatok by som vám chcela popriať veľa šťastia ,zdravia ,lásky do nového roka. Nech sa vám darí, čo najviac, nech ste správny čas na správnom mieste a nech sa vám splní to, po čom najviac túžite. Nejako som sa nemohla dostať k blogu a článkom, tak vám dodatočne prajem. Hádam ste si nemysleli ,že som na vás zabudla :).


Dlho som rozmýšľala ,či si mám tento diár kúpim. Minulý rok som si všetko zapisovala do klasického diáru, len často sa mi stane ,že sa proste na to vykašlem. Tak tento rok som si povedala ,že keď vyhodím peniaze za nejaký diár, hádam ma to naučí si všetko pravidelne zapisovať. Tento diár som videla na viacerých blogoch ,tak som si ho kúpila aj ja. Vyzeral najlepšie a nebol moc drahý. Samozrejme ,že ak nechcete pravidelne cvičiť, je vám naprd ,ale ak sa chcete donútiť cvičiť aspoň 10-15 denne a aj si zapisovať všetko ,čo potrebujete cez deň spraviť, tak je skvelý :).


Diár je skoro 400 stranový. Je menší ako A4 a celkom ľahký, takže nebude v taške/na stole moc zavadzať. Celý je ladený do oranžovo-bielo-čiernej farby, určite by ste si ho v kníhkupectve všimli. Keď som si prečítala ,že je česko-slovenský, tak som si myslela ,že jedna strana bude v slovenčine a druhá v češtine. Ale mám pocit, že je to dané náhodne. Je tu asi viac slovenčiny, ale mesiace, dni, mená v kalendári sú vždy aj po slovenský aj po český. Je to motivačný diár. Na začiatku by ste si mali sľubiť, že urobíte všetko preto, aby ste sa k svojmu cieľu dostali a sľub spečatíte podpisom. Potom je tam pár strán ako sa má stanoviť cieľ, miesto ,kde si celkový cieľ zapíšete, ako diár používať, lunárny a menštruačný kalendár, dátumy prázdnin atď. Proste základné info. Ako týchto pár stránok by mi nechýbalo, keby tam neboli, ale zas nie je zlé ,že tam sú. Aj tak si ich asi veľa ľudí len prečíta a to je všetko. 


Na začiatku každého mesiaca je kolónka , kde si môžete zapísať, čo by ste cez tento mesiac chceli dosiahnuť. Nejaký váš cieľ. Vedľa toho je cvik na daný mesiac. Cviky nie sú nejaké ťažké, sú hlavne zamerané na strečing a meditáciu. Nečakajte, že tam nájdete nejaké zázračné cvičenie. Za tým sa nachádza recept na šalát, pečené zemiaky alebo nejaké rýchle cookies. Receptov a cvičení tu veľa nie je (každý mesiac 1x), ale je to diár a nie kuchárska kniha, takže myslím, že je to množstvo je adekvátne. 



A konečne sa dostávame k častiam, ktoré asi najviac bude človek využívať. Po recepte nasleduje tabuľka s týždenný plánovačom cvičenia. Vždy nad tabuľkou je nejaký motivačný citát. Musím povedal, že túto časť ,ktoré je venovaná týždennému plánovaču cvičenia som si predstavovala úplne ale úplne inak. Ak cvičíte len nejakých ľahkých 10-15 min podľa videa napr. pondelok  brucho, utorok zadok atď. ,tak tabuľka vám stačiť bude. Ak chcete znova nabehnúť (alebo už cvičíte) na fitness a máte to rozdelené napr. tak že pondelok triceps ,ale cvičíte 5 cvikov s opakovaniami, sériami a chcete si to všetko zapisovať aj váhami, tak to zapísať nemáte kde. To je veľká škoda, je to predsa fitness diár.



Ďalej je klasicky rozdelený týždeň na dni. Každému je venované pár riadkov a posledný riadok je "úspech dňa", kde si môžete zapísať to naj, čo sa vám podarilo. Sú tu napísané aj mená, sviatky, rôzne svetové dni (napr. svetový deň bez mobilu....) a sem-tam nejaký motivačný citát. Ak si potrpíte na lunárny kalendár, tak je tu vyznačená aj fáza mesiaca a aj upozornenie ,že napr. v daní deň by ste nemali piť kávu, alebo by ste mali jesť ľahšie jedlo, alebo si dopriať detox atď. Pri každom dni je celkom dosť miesta ,takže sem by som si mohla zapisovať série/opakovania/váhy pri cvičení, ale zasa by som nemala kde zapisovať ,čo musím daný deň spraviť.


Na konci týždňa si môžete urobiť zhodnotenie. Čo sa vám podarilo, čo zasa nie, čo ste porušili (ak máte nejakú diétu, záväzok). Po týždni sú tam 1-2 stránky buď venované motivácií alebo strave. 



Samozrejme je tu aj mesačné zhodnotenie. Je tu tabuľka ,kde si môžete zapísať hmotnosť, veľkosť pásu, stehien...



Úplne na konci si môžete napísať zhodnotenie celého roka. Je tu pár stránok na poznámky, kontakty, tabuľka, koľko kalórií sa spáli pri športe a bežných aktivitách, pár riadkov, kde si môžete zapísať aké motivačné knihy ste prečítali a nakoniec dva vreckové kalendáriky. 


Ku knižke dostanete aj Fitness zápisník jedál. Je to e-book. Nooo...mali by ste ho dostať ku kúpe tohoto diáru, ale nájdete ho cez google. Nie je na heslo ,takže si ho môže kuknúť a stiahnuť ktokoľvek.  Ak si chcete kuknúť ten e-book, tak link je TU. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • dizajn
  • veľkosť
  • množstvo citátov, tabuliek ,podľa ktorých môžete sledovať svoj posun 
  • recepty
  • lunárny kalendár a upozornenia kedy piť-nepiť kávu/šťavy 
  • e-book 
Zápory:
  • malé miesto na zapisovanie cvičenia počas dňa
  • je to vyložene ženský diár, chlapi ho nevyužijú 
Hodnotenie: 4* z 5*

Ja som s diárom spokojná. Je krásny po dizajnovej stránke, nie je moc veľký a dúfam, že sa donútim ho používať, keď som zaň dala 11€ :). Jediné ,čo mi chýba je proste väčšia týždenná tabuľka cvičení. To ešte budem musieť vymyslieť ako to tam napchám, lebo aj vzadu ,kde sú poznámky až tak veľa miesta nie je.


Ako ste na tom vy s diármi ? Dávate prednosť klasike či elektronike ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Fitshaker: Fitness diár 2016: 10,90€* (martinus.sk )


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. Tento diár si plánujem kúpiť a ja som ho našla niekde tužím za 9,50€!
    A určite je skvelý:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som kukala a všade som ho videla asi za túto cenu 10,90€ +/- 0,50€. Len si daj pozor na poštovné ,aby nebolo vysoké ,niekedy to tak spravia ,že dajú nižšiu cenu ,ale poštovné je strašne vysoké. Ja viem, že mi knihy u martinusu prídu nepoškodené, tak ak nájdem o pár centov lacnejšie niekde, ale je to z neznámej stránky, tak radšej beriem z martinus. Ak by bol rozdiel už 3-4 € tak by som už brala aj z nej neznámej stránky :)

      Odstrániť
  2. Tak to je skvělý diář, jak obsahem tak barvou!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten je boží, chci ho :3 :D

    touchletters.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný diář! Přijde mi, že i ta barva člověka nabudí něco dělat :) Na tento rok diář ještě nemám, ale plánuji ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj aj ja som ho chcela :D ale asi ostanem pri klasickom špirálovom blogu ( alias moj tréningový a food diár ) a farebných nalepovacích papierikoch (alias môj must do diár ) :D
    Dúfam, že ale aspoň raz už so mnou do toho fitka pôjdeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja mám problém s nimi papieriky ,že keď si ich prilepím niekde ,aby som ich videla ,tak mi odpadnú :D. No ak prídeš aspoň raz do pol roka určite ;)

      Odstrániť
  6. Priznám sa, že ja na tieto fitness diáre nie som, pretože som stále predpokladala, že tam ide o to jesť iba zeleninku a ovocie. Teraz som ale prišla na to, že to tak vôbec nie je a veľmi ma to oslivoli. Možno po ňom siahnem na rok 2017, keďže tento rok už mám motivačný diár. Podľa mňa je to určite super, hlavne ak to človek dodržuje. Privítala by som ho na Slovensku ale aj v iných jazykoch, ako je napríklad maďarčina alebo angličtina (pre našu menšinu by to bolo super a pre tých čo milujú angličtinu tiež)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena