9. 1. 2016

Klorane Žihľavový suchý šampón

Krásny večer :)

Pred Vianocami som dostala na testovanie suchý šampón od Klorane. Počas sviatkov som ho až tak nevyužívala, ale teraz ,keď začína skúškové, tak má u mňa doma mimoriadne uplatnenie. Veľa suchých šampónov mi zatiaľ rukami neprešlo, aj keď mám pár značiek vytipovaných, ktoré by som chcela vyskúšať. Dokonca som si všimla ,že aj Alverde má suchý šampón. Mám pocit ,že to začína byť ako s micelárkami, že ich nájdeme u každej značky. Aspoň máme z čoho vyberať :).


Na testovanie som si mohla vybrať z troch druhov suchých šampónov: žihľavovým, s ovseným mliekom a s ovseným mliekom pre gaštanové až hnedé vlasy. Ja som si vybrala žihľavový, pretože moje vlasy sú hodne mastné už tretí deň po umytí. Rozmýšľala som aj nad tým pre hnedé vlasy, aby som nemala biele fľaky po vlasoch. No ešte sa mi nestalo ,aby sa nejaký suchý šampón nedal vyčesať ,tak nakoniec som vzala žihlavu.

 

Šampón má klasické hliníkové balenie s hnacími plynmi. Pri dezodorantoch toto balenie neobľubujem ,pri suchých šampónoch ho mám rada. Aplikácia je oveľa lepšia ako keď je šampón sypký. Má 150 ml, teda také štandartne balenie. Mne vydrží cca mesiac, mesiac a pol. Ale mam fakt hodne mastné vlasy. Ak s tým až taký problém nemáte, vydrží vám oveľa viac. Aj si ho dávam väčšie množstvo. 



Aplikácia je klasická. Pred použitím sa pretrepe (na čo som často zabúdala, keď som si prvýkrát kúpila suchý šampón) a nastrieka sa ku korienkom vlasov. Keď je šampón biely ,ako tento, treba ho nastriekať z väčšej vzdialenosti cca 30 cm. Potom už len stačí počkať 2 minúty a vlasy vyčesať. Ja si šampón nastriekam na vlasy, idem si očistiť tvár a potom ho vyčešem. Osvedčilo sa mi šampón jemne vmasírovať do vlasov, aby sa dostal všade a stiahol mastnotu. 


Šampón krásne vonia, ale až po tom čo sa z miestnosti vyparí aerosólový puch. Suché šampóny používam aj keď sa zobudím po nejakej párty a mám vlasy nasiaknuté cigaretovým dymom. Tento mi s cigaretovým dymom moc nepomohol. Nie je to jeho primárna funkcia, ale keď to suchý šampón dokáže, tak má u mňa velikánske plus. S mastnotou si poradí veľmi dobre. Z vlasov ,na ktorých už pomaly môžete vyprážať, urobí celkom reprezentatívne vlasy. Po vyčesaní nie je po mastnote ani stopa. Mne efekt vydrží jeden deň, takže keď si vlasy "umyjem" týmto šampónom, tak večer/ráno si ich už umyjem klasicky. Trošku ma mrzí ,že moje vlasy malinko zaťaží a vôbec nevytvorí objem. Mám jemné vlasy ,takže im stačí fakt málo ,aby bolo po objeme. Musím si objem dodať natupírovaním ,lebo inak mám vlasy síce bez mastnoty, ale sú spľasnuté. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • viac druhov
  • vôňa
  • odstráni nadbytočný maz 
  • nezanecháva biele stopy
  • bez problémov sa vyčesáva
Zápory:
  • trošku zaťaží vlasy
  • nedodá vlasom objem
  • neodstráni cigaretový dym

Hodnotenie:  3* z  5*


Aký je váš obľúbený suchý šampón ? :)

Ďakujem blogerkám.cz a Klorane za možnosť otestovať tento produkt, ďakujem za vaše komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Klorane: Suchý šampón s výťažkom zo žihľavy: 8,50€* (klorane, lekáreň)



*ceny sú len orientačné, ja som produkt dostala na otestovanie

10 komentárov:

  1. Tento suchý šampón vyzerá super, tiež som sa zapojila do testovania, ale nevybrali ma:( Škoda, že vlasy moc neprevonia, keď stále smrdia od cigaretového dymu!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúšať, nabudúce možno budeš mať šťastie :)

      Odstrániť
  2. Vypada celkem pekne, ja mam rada batiste. :-) zkousela jsem i lee staford a mela nsem po nem vic mastne vlasy.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Batiste by som aj ja chcela vyskúšať. Asi keď miniem tento ,skúsim batiste :)

      Odstrániť
  3. Mala som ho dávnejšie, bol to môj prvý suchý šampón a bol veľmi dobrý, mne vyčaril objem na vlasoch fakt neskutočný, no na už mastné vlasy mi veľmi nezaberal, to ale žiaden suchý šampón na mojich vlasoch zatiaľ nedokázal, nanášam ho preto vždy deň vopred, čiže umyjem si vlasy a na druhý deň večer si nastriekam suchý šampón, vlasov sa už nedotýkam a ide sa spať, ráno prečešem a vlasy sú fit, nositeľné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha ,takto som ho neskúšala používať. Ja si dávam suché šampóny len keď nemám čas si umyť vlasy ,ale potrebujem niekde ísť. Ale ja mám biedy objem aj keď si vlasy umyjem klasickým šampónom, možno tak pol dňa mám ako-taký objem :/

      Odstrániť
  4. tento sa mi pači ešte k tomu ked je aj žihľavový, mala som vačšinou len baleu ale používal ho najviac moj brat alebo mama:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baleu mám tiež v pláne vyskúšať, počula som na ňu veľa + aj - recenzií, tak som zvedavá ,aká bude :)

      Odstrániť
  5. Suché šampony moc vyzkoušené nemám, zatím jsem měla jen Baleu, sypací Amica a nové Batiste. Zaujalo mě, že jej má i Alverde, ten určitě vyzkouším, takže děkuji za tip, i když mimo hlavní téma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa prekvapilo, že som ho videla aj u Alverde, keď som si kupovala šampón s balzamom. Ale je sypací ako Amica, tak sa bojím, že budem mať vlasy ako keby som si tam nasypala múky :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena