25. 1. 2016

Kneipp Levanduľová šumivá tableta

Krásny večer :)

Nedávno som pomíňala snáď všetko ,čo používam do kúpeľa. Doma mám poslednú penu. To je u mňa nezvyk ,aby som mala len jednu možnosť ,ako si spríjemniť kúpeľ. Mám objednané peny z Avonu, ale tie ešte doma nemám, tak som si musela nájsť dočasnú náhradu. Kukala som na nové soli od Balei, no nechcela som riskovať ,že by boli zlé, tak som si kúpila radšej šumivú tabletu od Kneipp. 


Kneipp má super produkty, neviem prečo vždy dám prednosť niečomu inému. Nejako sa medzi nami neutvoril vzájomný vzťah ,aký mám napríklad z Alverde. U Alverde sledujem každú novinku a skoro každú si kúpim, aj keď už sa to snažím brzdiť. Od Kneipp si kúpim niečo len vtedy, keď náhodou si na túto značku spomeniem. 



Tablety sú v rôznych vôňach. U nás sa dajú zohnať 4, ale určite na nete ich bude viac. Ja som mala na výber levanduľu, borovicu ,eukalyptus a poslednú si nepamätám. Škoda ,že vôní u nás nie je viac, pretože tieto sú také typické a veľa produktov do kúpeľa vonia rovnako.




Tableta je na jedno použitie, len ju otvorite a hodíte do vane. Ak ste šikovnejšie ,môžete si ju vyrobiť aj doma ,pretože zloženie je v podstate len sóda bikarbóna, kyselina citrónová, silice a oleje. Na nete určite nájdete množstvo návodov na domáce bomby do kúpeľa, ja plánujem tiež si doma nejaké vyrobiť :).  


Prekvapilo ma ,že tableta nie je fialová. Úplne som čakala ,že taká bude. Veď je predsa levanduľová :).  A má nádhernú vôňu. Krásnu. Žiadne také, že otvoríte vrecúško ,nejaká vôňa víde a potom to hodíte do vane a nič. Zvyknem byť vo vani 30-40 min, podľa toho ako rýchlo prečítam jednu kapitolu z knihy a levanduľu som cítila aj keď som z vane vyliezla. Na pokožku nemá žiadne účinky, nevysušuje ,ale ani nehydratuje, proste je to len taký doplnok ku kúpeľu :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • zloženie
  • výdrž vône 
Zápory:
  • nezafarbí vodu ,ale na to si asi potrpím iba ja :)
Hodnotenie: 5* z 5*


Používate šumivé tablety do kúpeľa alebo si vyrábate vlastné ? :)


Ďakujem za komentáre, uvidíme sa pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok noci :)


Použité produkty:

Kneipp: Šumivá tableta - levanduľa: 1,08€* (dm) 


*ceny sú len orientačné 

9 komentárov:

  1. Kneipp značka mě hodně láká a tableta s levandulí musí krásně vonět :)
    - Šárka -

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Když už použiji šumivou tabletu do koupele, tak jen ty kupované, domácí jsem vyrobit ještě nezkoušela:-) Jinak mám ráda spíš pěny do koupele, ale tahle tableta vypadá dobře:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež som si ich kúpila ,nechcelo sa mi s nimi piplať doma :)

      Odstrániť
  3. Mmm, miluju všechno co je spojeno s Francií a Provance, tak to musí být pecka, to by se mi líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš ju skúsiť, podľa mňa sa ti bude páčiť :)

      Odstrániť
  4. S touhle značkou zkušenost nemám, ale šumivka vypadá dobře :) Já mám zkušenost s jednou z Lushe, ale určitě bych si chtěla ještě nějakou pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lush mi príde predražený ,mala som od nich len Hennu, ale niekedy hádam objednám viac :)

      Odstrániť
  5. Mám soľ do kúpeľa presne Kneipp levanduľa, veľmi pekne vonia, to s tebou plne súhlasím, no zdá sa mi, že predsa len trochu pokožku vysušuje. Šumivé tablety mávam zvyčajne LUSH alebo sa chystám skúsiť nejakú od Soaphorie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena