18. 1. 2016

Zoeva Paletka tieňov Metals

Krásny deň :)

Neviem, či aj vy máte niekedy také nutkanie si kúpiť drahú kozmetiku. Rada by som niekedy vyskúšala značky ako Chanel, Dior atď. Ako viem ,že medzi špirálou za 40€ a za 10€ až taký veľký rozdiel nebude, ale rada by som mala pár kúskov v zbierke. No kým sa dostanem k takýmto značkám, občas si kúpim niečo drahšie ,ale zasa to nie je až prehnane drahá vec. Na Vianoce som si kúpila pletku od Zoevy. Pôvodne som mala vybratú Cocoa Blend, ale pred Vianocami som si na e-shope všimla túto maskáčovú ,ktorá sa mi zapáčila ešte viac. 


Je to trošku paradoxné, pretože ja nemám rada zelenú farbu ,ale maskáčovým veciam proste odolať nemôžem. Preto som zvedavá ,koľkokrát túto paletku využijem a hlavne tie zelené odtiene :).


Paletka bola zabalená v papierovom obale, ktorý je výzorovo rovnaký ako obal paletky. V podstate celá paletka je papierová a zatvára sa na magnet. Mne sa papierové obaly páčia, nevyzerajú tak lacno ako mnoho plastových obalov. Som zvedavá dokedy si tento názor udržím. Toto je moja prvá papierová paletka.


Na zadnej časti je zloženie. Tiene sú bez parabénov, minerálnych olejov, obsahujú vitamín E a majú sa ľahko rozmazávať. 


Balenie je bez zrkadla a aplikátora. Ja som asi ani raz v paletke ani jedno ani druhé nevyužívala ,takže mne osobne tam tieto veci nevadia. Dá sa povedať ,že som aj rada ,že to tam nie je ,pretože to nekazí dizajn. 

Tiene sú pomerne veľké. Každý jeden má 1,50 g. V krabičke sú pekne uložené. Niekedy sa stáva ,že jeden tieň je vyššie ako druhý, no tu sú pekne rovno poskladané a každý má svoje meno pod sebou. Pri e.l.f. a Makeup Revolution tieňoch mi vadí, že trošíčku smrdia. Nie je to nič hrozné, ale cítiť ich. Tieto od Zoevy sú bez arómy.



Mrzí ma ,že všetky tiene nie sú rovnako pigmetované. Alloy a Warm silver sú o dosť suchšie, nie sú také maslovité a ich pigmentácie je o poznanie menšia. Ešte tak na hrane je Neo Brass,  tiež je o trošku suchší a menej pigmentovaný. Zvyšok paletky je úžasný. Super pigmentovaný, maslovitý, Do tieňov Ore Stone a Onyx  stačí len ťupnúť štetcom a už sa s nimi na oku dá vytvoriť jemný prechod. Aj keď prvé tri zľava sú na tom horšie, ani jeden tieň neopadáva pod oko a ani nepráši. Ja na líčenie s nimi používam plochý štetec s kratšími štetinami ,ktorý prášivosť a opadávanie redukuje, ale ani s chlpatým tieňovacím štetcom nezačali opadávať a nemala som tieň po celej izbe ,ako to robí moje quatro od E-style.



Keď sa s tieňmi líčim, tak vždy si požičiam nejakú matnú farbu do ohybu oka z inej paletky. Nejaká prechodová farba mi v paletke chýba. Ak použijem len tiene z paletky, líčenie je na môj vkus až moc trblietavé. Ako.....je to metalická paletka, takže čo by tu robila matná farba. Väčšinou sa tu nachádzajú farby, ktoré som maximálne používala pri nude očiach na spodnú linku. 


Samozrejme ,že nesmie chýbať aj ukážka v akcií. Kedže svetlo je sviňa a moc dobré svetelné podmienky doma nemám, tak pigmentácia je trošku vyššia ako na fotkách. Na horné viečko som dala do vnútorného kútika Warm silver, potom nasledoval Neo Brass ,Bronce a na konci je Ore Stone. V ohybe je Rusty Steel, ale prišlo mi to moc metalické, tak som ho trošku stratila matnou hnedou z ikonickej paletky 3 od Makeup Revolution. Spodná linka je presná kópia horného viečka. Nakoniec už len linka a špirála :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • pigmentácia
  • zloženie
  • tiene sú maslovité
  • neprášia
  • neopadávajú 
  • dobre sa strácajú
  • výdrž (celý deň s bázou) 
  • balenie
Zápory:
  • celá paletka nie je rovnako pigmentovaná 

Hodnotenie: 4* z 5* (dala by som jej 5*, ale tie tri horšie pigmentované tiene jej neodpustím :))


Aké máte skúsenosti s Zoevou ? Vyskúšali ste niečo od tejto značky ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa. Uvidíme sa pri ďalšom článku :).



Použité produkty:

Zoeva: Metals eyeshadow palette: 18,99€* (makeupandmore.sk)


Make-up:

Zoeva: Metals eyeshadow palette: 18,99€* (makeupandmore.sk)
Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)
Catrice: Prime and fine zmatňujúci púder: 4,49 €* (dm)
Essence: Ceruzka na obočie - 02 Dark brown: 1,59€*( Teta drogéria)
Maybelline: The colossal go extreme volume: 5,99€* (dm)
Catrice: Kohl Kajal - black
Elf: Podklad pod očné tiene: 3,00€* (elf-kozmetika.eu)
Makeup revolution: Ikonic 3: 7,51€* (makeuprevolution.cz)
Sleek: True color lipstick - Smoulder: 6,50€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

18 komentárov:

  1. Krása, paletky od Zoevy sa mi páčia, niekedy si musím nejakú zaobstarať. Vytvorila si pekné líčenie, tá zelená sa ti náhodou veľmi hodí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Kvalitou je paletka fakt dobrá, asi si kúpim aj tú Cocoa Blend ,čo som chcela na začiatku, len musím našetri :D

      Odstrániť
  2. Ja milujem zelené odtiene, takže v tomto prípade by ma paletka veľmi potešila. Inak, to líčenie je krásne :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to hezká paletka, já bych akorát sáhla po jiných odstínech :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa nechala najviac zlákať maskáčovým dizajnom :D Ako tie odtiene nie sú také, ktoré by som moc často používala, ale nejako ich do dennej rutiny začlením :)

      Odstrániť
  4. Paleta od Zoevy vyzerá úplne fantasticky a líčenie je krásne, veľmi sa ti vydarilo mňa by nenapadla taká kombinácia farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna paletka ! :) Od Zoevy ešte nič nemám ale veľmi by som si chcela niečo zaobstarať :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo skús, ako som spomínala ,mne sa páči aj tá Cocoa Blend ,určite aj tú si niekedy kúpim. Ako sú to trošku drahšie paletky, ale podľa mňa sa oplatí do nich investovať, aj keď mám doma len jednu, ale určite budú mať všetky rovnako dobrú kvalitu :)

      Odstrániť
  6. Bože tá je nádherná! Ostatne ako všetko od Zoevy :) A odtieň Copper Plate je najkrásnejší a asi aj najviac pigmentovaný, však? :) Teda vyzerá to tak! A svetlejšie alebo matnejšie tiene sú skoro vždy slabšie pigmentované ako ostatné v paletkách všeobecne :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten sa aj mne páči asi najviac a je poriadne pigmentovaný, čierny je najviac ,ale tento je asi 2. v poradí :)

      Odstrániť
  7. Osobne ešte nemám žiadny produkt od Zeovy, ale táto paletka vyzerá pekne. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to vyzerá fakt perfektne. Krásne sýte farby :) Vau. Inak Zoeva značku nemám no počula som na ňu už veľa chvál

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná paletka, od Zoevy zatím žádnou nemám, budu to muset napravit! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, uplne si ma presvedcila o kupe :) nad touto konkretnou paletkou Metals uvazujem najviac.. Takze dakujem :D zelenu mam rada a nalicila si sa s nou velmi pekne :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miluji paletky Zoeva jsou dokonalé!! A tahle kráska ještě s Naturally Yours patří k mým nejoblíbenějším :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena