15. 2. 2016

Avon Magic Effekt

Krásny večer :)

Ak by ste chceli staviť na istotu a kúpiť si niečo naozaj perfektné z Avonu, tak si kúpte laky. Naposledy som si kúpila "papierikový" lak ,ktorý je neuveriteľne krásny. Tento som dostala od kamarátky na Vianoce ,ale mám chuť si kúpiť všetky z tejto rady :).


Kvôli trblietavým lakom ,ktoré sa mi doma kopia, som si kúpila odlupovací lak od Miss Sporty. Ten moc na nechtoch nedrží, takže je to také nooo...pre mňa je výdrž prvoradá, ale nechce sa mi ani dlho odlakovávať noo...som na vážkach ,či ho pod trblietavé laky dávať alebo nie a tento lak je tak krásny ,že asi obetujem tú pol hodinu ,keď sa budem zbavovať trblietok. 


Lak je tmavo-tmavo modrý a červenými veľkými a červeno-zlatými malými trblietkami. Dá sa použiť aj bez farebného podkladu. Vtedy je najlepšie dať 2-3 vrstvy. Ja dávam najskôr jednu vrstvu čierneho laku a jednu vrstvu trblietok. Zdá sa mi ,že s čiernymi podkladom je efekt najkrajší.



Trblietok je v ňom neúrekom. Už pri prvej vrstve je efekt prekrásny. Pre čo najviac trblietok stačí štetček obtrieť o hrdlo fľaštičky, počkať kým lak odtečie a znova nabrať trblietky na štetček. Vtedy ich dám na nechty toľko ,že mi stačí len jedna vrstva. 




Výdrž aj schnutie je skvelé. Uschne v pohode do 4 minút a na nechtoch dá  5-6 dní. A môžem robiť čokoľvek. Ak by mi náhodou malinký kúsok laku odpadol ,tak sa dá ľahko dolakovať. Stačí kvapnúť na odpadnutý kúsok, netreba dávať ani podkladový čierny lak. Trblietky poškodený kúsok dokonale zakryjú. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • odtiene
  • výdrž
  • schnutie
  • efekt
  • cena
Zápory:
  • odtieňov by mohlo byť viac
  • odlakovavanie 

Hodnotenie: 5* z 5*


Páčia sa vám laky do Avonu ? Ktoré sú vaše najobľúbenejšie ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Avon: Liquid Sequin Magic effekt - Dazzle: 2,90€* (od avonlady )


*ceny sú len orientačné

12 komentárov:

  1. vyzerá super, celkom ma zaujal, raz ho určite vyskúšam :) súhlasíš za vzájomné sledovanie? :) inak práve u mňa prebieha giveaway o kabelku Michael Kors, ak sa ti zapáči ešte stále sa dá zapojiť :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kuknem sa na tvoj blog ako na každého ,kto mi to nechá odkaz a ak sa mi bude páčiť ,tak ti odber dám ;)

      Odstrániť
  2. ja mám od avonu levander sky, to je tuším s gél lak finišom :) ale aj tento vyzeár veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mám aj ja a je úžasný. Niekedy dávam naň matný top coat a aj v matnej verzii je krásny :)

      Odstrániť
  3. Wau tak tento lak vyzerá naozaj super ! Ja som mala zatiaľ z Avonu len pár lakov, ale ani jeden nebol dobrý, lebo bol ako voda :/
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje ,čo mám doma, sú všetky super, ale zasa ja si kupujem tmavé farby. S nimi som riadne spokojná :)

      Odstrániť
  4. vyzera to veľmi pekne naozaj ako magic effect :) a zavidim krasne nechty:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale neskutočne sa mi lámu, takže nie sú v podstate nič moc, no skúšam na ne čo to ide :D

      Odstrániť
  5. Tak ten vyzerá nádherne!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odstin je pekny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekny lak ale vadi mi na takychto lakoch ze odlakovat ich je problem
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny lak :) a úplne s tebou súhlasím,že toto odlakovávať je peklo :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena