7. 2. 2016

Balea Vanilkovo-kokosový telový krém

Krásny večer :)

Konečne sa mi podarilo pomíňať všetky zbytky krémov ,čo som mala doma a konečne som si mohla kúpiť niečo druhé. Nemám rada ,keď na seba patlám jeden a ten istý krém strašne dlho. Preto moc nechápem prečo som si kúpila polkilové balenie telového krému od Balei, ale nejako som sa nim nechala zlákať. Pretože asi po mesiaci / dvoch ho vopchám do skrinky a nevytiahnem aspoň pol roka. Tým nechcem povedal, že je to zlý produkt ,len takto dopadne každý krém ,ktorý neminiem do 2 mesiacov :).


Balenie je fakt veľké a aj pri mojej veľkej spotrebe sa míňa pomaly. Kupovala som ho v decembri a možno som minula jednu desatinu ? Asi toľko ,no naozaj málo ,aj keď ja krémami nikdy nešetrím. Aj krémy na tvár pomerne rýchlo miniem a na telo to ide ešte rýchlejšie. 



Balenie je typické baleovské. Plastové ,funkčné ,ale nesmie vám spadnúť ,lebo sa rozpukne. Nič-moc na cestovanie, ale toto polkilové balenie asi nikto/nikde/nikdy trepať nebude, maximálne z obchodu domov, takže je to v podstate jedno. 


Konzistencia je pomerne tekutá. Jasné ,že to nie je telové maslo, ktoré je poriadne hutné, len aj na krém sa mi zdá tá konzistencia dosť riedka. Krém je vraj na suchú pokožku. Podľa mňa na suchú je málo hydratačné, pretože na ľavej nohe mám zónu ,kde mám suchu kožu (nemám ekzémy, ani nič podobné, proste tam mám iný typ pokožky :D) a na tomto mieste mám pocit ,že  krém nerobí nič. Vsiakne sa a hydratácia nikde, pokožka je taká ako pred tým. Na zvyšku tela je celkom v pohode. Hydratácia je ok, pokožka je celkom jemná a dosť prevoňaná. Vôňa je pomerne sladká, ani by som nepovedala ,že je to kokos-vanilka. Skôr sladký kokos. Myslím, že Balea mala telové mlieko kokosové (ak to nebola limitka) a vonia skoro rovnako, len o niečo sladšie.



Doma som si kukla zloženie a popravde neviem, čo tam robí ten silikón. Či je tam preto ,aby sa akože zdalo ,že hydratácia je väčšia ? Neviem.....ale je tu hlavne glycerín, pár olejov (kokosový, avokádový) a bambucké maslo. Krém sa veľmi dobre rozotiera ,horšie sa vsakuje, Nie je robený na rýchle namazanie a oblečenie sa. Asi 3-4 minúty krému treba dať ,kým sa vsiakne úplne a pokožka už nelepí. 

Zhodnotenie: 

Klady:
  • veľké balenie
  • dobre sa rozotiera
  • vôňa drží dlho na pokožke
  • pre normálnu pokožku je hydratácia dostatočná 
Zápory:
  • konzistencia
  • dlhšie sa vsakuje
  • silikón v zložení
  • na suchú pokožku je hydratácia slabá
Hodnotenie: 2* z 5*


Máte radi telové krémy od Balei ?  Aký máte najradšej ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Balea: Telový krém s vôňou vanilky a kokosu: 3,19 €* (dm)



*ceny sú len orientačné

10 komentárov:

  1. tak to by zlakalo aj mňa teda vyzera zaujimavo hlavne tou vôňou ale ja mam radšej ked su hustejšie tie kremy a hlavne teraz cez zimu lebo mam dosť suchu kožu a myslim že by mi nejako extra asi nepomohlio:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je to skôr na normálnu pokožku, suchej moc nepomôže ,ale zasa lepšie ako nič. No sú na trhu oveľa lepšie krémy a aj Balea má lepšie krémy ako je tento :)

      Odstrániť
  2. Podľa toho, že je riedši by som čakala, že sa bude rýchlo vsakovať :-/ ja ho mám doma ešte neotvorený, ale je mi ľúto ho otvárať, keď má pol kila a viem, že ho nespotrebujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho tiež nespotrebujem :D podľa mňa polku asi vyhodím, lebo sa mi zhnusí vôňa :D

      Odstrániť
  3. pozerala som po ňom, ale nakoniec som sa rozhodla pre orieškové maslo balea a nebanujem :) to je tak hutné, až je to na škodu, ale hydratácia je mega dobrá :) aspoň na moju pokožku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som asi vyberala medzi 6 krémami/maslami od Balei a nakoniec som zvolila toto...no ale už viem, že mám vziať radšej maslo :D

      Odstrániť
  4. Balea celkovo má úžasné krémy a za dobrú cenu. Tak si aspoň každý mesiac môžem kúpiť nový. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V dm jsem nad ním přemýšlela, ale vadilo mi to velké balení, protože ať by voněl sebelíp, tak by se mi ta vůně v lepším případě převoněla, v tom horším přímo zhnusila:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa ,mne sa určite tá vôňa zhnusí :D ale tak čo... posuniem ho mame :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena