13. 2. 2016

Bioderma Modrá micelárka Hydrabio

Krásny večer :)

Ako prvá micelárka, ktorú som vyskúšala bola červená Bioderma. Za mňa je úžasná, ale veľa ľudí ju až tak rado nemá. Na Vianoce mi brat kúpil sadu od Biodermy ,ktorá v taštičke ukrývala micelárku a hydratačné sérum. Bola som rada ,že je tam micelárka ,pretože tú červenú som minula (mala som ju len v cestovom balení). Tie cestovné balenia som videla aj v lekárňach, ale za 6€ ? No...neviem asi za 100 ml micelárky by som toľko nedala. A to som si ani nie istá ,že to bolo 100 ml balenie (moje cestovné toľko malo), mám pocit ,že bolo ešte menšie. 


Bioderma má micelárky 4: červenú na citlivú pleť, zelenú na mastnú, modrú hydratačnú a bielu na zosvetlenie. Tú bielu chcem rozhodne vyskúšať ,aj keď som ju videla maximálne na nete a ani som ju nevidela vo výhodnejšom balení 1+1, ako zvyknú bývať zvyšné 3 micelárky. Takže je podstate drahšia. No aj tak by som tú zosvetlujúcu radu chcela vyskúšať. Hlavne cez leto ,keď ma aj napriek všetkej snahe ma slnko opáli. 



Asi výhody micelárky všetci poznajú. Odličuje hocijaký make-up rýchlo a ľahko. A s touto ide make-up úžasne dole. Aj vodeodolný. Nie je ani potrebné jej dať na tampónik veľa a ak náhodou by sa dostala do oka, tak neštípe. S tou hydratáciou som si nie až tak istá, že by niečo robila. Ja mám micelárku hlavne na odličovanie, takže iným benefitom ,čo sú na baleniach, moc neverím. Keď sa odlíčim ,nemám pocit ,žeby moja pleť bola suchá ,ale že by sa nejako zhydratovala ,tak to tiež tvrdiť nemôžem.


Balenie je ako vždy umelohmotné. Ja som vrchnáčik zlomila asi  3-4 deň používania, ale nemyslím si ,že by bolo zle urobené alebo niečo podobné. Len som bola nešikovná a ponáhľala som sa. Mám klasické 250 ml balenie a míňa sa mi oveľa pomalšie ako pri jeho červenej sestre. A to mám pocit, že teraz micelárku používam ešte častejšie ako pred tým. 


Zloženie je prispôsobené aj citlivej pleti, preto je bez parabénov atď. Je tam síce na konci parfum, ale pleť mi micelárka nedráždi. Pred nedávnom som videla video od Katty, ktorá odporúčala po odlíčení micelárkou umyť pleť, aj keď je na balení napísané, že sa zmývať nemusí. Od kedy si pleť vždy po micelárke umyjem ,tak mám menej akné. Nestratilo sa mi úplne ,ale je ho menej. Takže asi citlivú pleť micely až moc dražia, keď ostanú na pleti. To je taký menši typ, ktorý môžete vyskúšať ak máte problém s akné a používate micelárky :)


Zhodnotenie:

Klady:
  • skvele odličuje
  • odlíči aj vodeodolný make-up
  • stačí menšie množstvo
  • neštípe v očiach
Zápory:
  • nehydratuje

Hodnotenie: 5* z 5*


Mne osobne sa páči viac červená ,aj keď sa míňala rýchlejšie, ale táto micelárka je rozhodne super. Ak ju uvidíte v akcii 1+1 tak určite skúste. Vtedy tá cena nie je až taká hrozná :)


Vyskúšali ste už túto micelárku ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Bioderma: Micelárna voda Hydrabio 250ml: 11,80€* (lekáreň)



*ceny sú len orientačné

11 komentárov:

  1. Tiež mám túto modrú, no používam i ružovú od Garnieru, a keď ich mám porovnať, tak prekvapivo sa mi páči viac Garnier. Červenú Biodermu mám kúpenú do zásoby, zatiaľ som ju ešte neskúšala. To s tým umytím pleti po odlíčení s micelárkou určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ skúšala len Biodermu, ale určite chcem vyskúšať aj iné. Kuknem aj na tú Garnier :)

      Odstrániť
  2. Presne to tak mam i ja :)) odkedy som začala umývať pleť po micelarke, tak mam menej akne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuju za článek, v poslední době o micelárce hodně přemýšlím. Jsem z toho však v rozpacích. Někdo na ně nedá dopustit, někdo tvrdí, že to jsou vyhozené peníze. Našla jsem si jednu opravdu zajímavou s výtažky z bylinek a vitamíny, ale není mi jasné, proč by se teda měla smývat?
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je to super vec, lebo odlíči všetko a nestojí až tak veľa peňazí ako dvojfázové odličovače. Tých som minula oveľa viac a aj viac € ma to stálo. No lebo micelárka má v sebe micely, ktoré čistia pleť. Micely sú aj v mydle napr. No a ak má niekto citlivejšiu pleť ,tak ju môžu dráždiť a vysúšať. Preto je vraj dobré všetky micelárky zmývať a preto by sa nemali používať na očný make.up, lebo vysúšajú ,ale ja linky a vodeodolný makeup zmývam micelárkou. Ide to ňou najrýchlejšie dole a nedrhnem oči :)

      Odstrániť
    2. Tak v článku je aj link na video od Katty. V posledno odseku klikni na to "Katty" a presmeruje ťa to na jej video :) Je dlhšie asi 30 min., ale zaujímavé :)

      Odstrániť
  4. Ja mam zelenou a s ni jsem hodne spokojena.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pro mě je tato micelárka srdcovou záležitostí! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skúšala som len červenú a zelenú a vyhovovala mi zatiaľ iba zelená, po červenej som mala ulepený pocit na pleti.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena