26. 2. 2016

Essence The Nudes

Krásny večer :)

Konečne mi nechty vyrástli do väčšej dĺžky a sú celkom fotogenické ,tak si môžem dovoliť pridať nechtový článok :). V dm-ku vypredávali Essence laky z I ♥ Trends kolekcie. Uchmatla som si len jeden nude odtieň. Rozmýšľala som ,že si kúpim ešte ružový odtieň ,ale keď som sa poň vrátila ,už ho nebolo. 


Pôvodne v The nudes rade malo byť 7 odtieňov (podľa webstránky), do našej drogérie sa dostali asi iba 4. Ja som si vybrala odtieň 03 I´m lost in you. Vo fľaštičke sa tvári ako svetlohnedý lak, na nechtoch je hnedý s kvapkou ružovej. V balení vyzeral dosť nudne, ale na nechtoch ma milo prekvapil. Vyzerá krásne. 




Druhý odtieň 05 pure soul som dostala od Veroniky z blogu Gate to Neverland. Je to bielo-perleťový odtieň. Perleť sa trblieta niečo medzi červenou a ružovou. Na nechtoch nie je až taká viditeľná, ukáže sa až na slniečku. 






Oba laky majú celkom dobrú kvalitu. Na plné krytie je potrebné naniesť dve vrstvy. Trošku pruhujú. hlavne pri prvej vrstve. Pri druhej sa už farba nanesie skoro rovnomerne. Na uschnutie netreba dlho čakať. Prvá vrstva je hotová tak do 1-2 min., druhej to trvá dlhšia. Asi 5-8 minút. Výdrž je skvelá. Mne vydržia na nechtoch celý týždeň, no i keď ja s výdržou lakov veľký problém nemám. Po týždni som mala lak ošúchaný len na špičkách nechtov, ani na jednom nechte mi neodpadol. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
  • balenie
  • stačia 2 vrstvy
  • schnutie
Zápory:
  • pruhuje

Hodnotenie: 4* z 5*

Uchmatli ste si nejaké laky z výpredaju Essence ?  :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:


Essence: I ♥ Trends - 03 I´m lost in you a 05 pure soul: 0,99€* (dm)


*cena je len orientačná 

12 komentárov:

  1. Oba laky mají opravdu krásné odstíny - cokoli v nude barvách zbožňuji, takže tohle je přesně něco pro mě. Avšak laky od Essence moc ráda nemám, protože mi na nehtech vydrží sotva jeden den a já nesnáším, když to musím pořád upravovat. :/
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nedrží ich klasická rada, ale tieto the nudes a podobné, tam s výdržou problém nemám :). Len ja používam aj spevňujúci podklad pod lak ,tak aj to pomôže výdrži :)

      Odstrániť
  2. Pri týchto lakoch som sa vždy bála, že bude treba aspoň 15 vrstiev na to aby dobre kryli. Ale 2 vrstvy sa dajú v pohodičke tolerovať :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. väčšinou sú už dobre pigmentované, tak stačia dve vrstvy. Ale niekedy sa ešte nájde nepodarok ,ktorý nekryje ani pri 5 vrstve :D

      Odstrániť
  3. Lovely nail paints I liked your post =)
    Would you like to join each other via GFC, if yes follow my blog and leave a comment on my post. I will follow back you =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oba laky mají krásný odstín, ale víc se mi líbí ten světlejší. Laky od Essence mám moc ráda, mám jich několik i z řady Nude.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám ten do bíla. Na nehtech vypadá super, akorát se vždy u první vrstvy zarazím, jak málo kryje a dělá pruhy. :) Pak se to ale vždy srovná.
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten tmavy se mi moc libi. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja si na nude laky veľmi netrúfam, nejak sa to k mojim nechtom nehodí, ale na iných sa mi to veľmi páči. Možno treba nájsť ten správny odtieň. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. obidva sú moc krásne, škoda, že mne lak vydrží na nechtoch tak 2dni.. :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena